Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2009 #1 Skrevet 11. desember 2009 Kjæresten min joinet nettopp facebook, og jeg endret "relationship status" fra bare "in a relationship" til "in a relationship with xxx (link til siden hans). På hans side står det nå en update om at han er "in a relationship med xxx (meg), men på min profil, eller hjemmesiden, står det ingenting! Har prøvd å søke i hjelpeguiden på Facebook, endre instillinger etc, men finner ikke ut hva som er galt. Kan noen hjelpe?
Lykkelitenen Skrevet 11. desember 2009 #2 Skrevet 11. desember 2009 facebook er sykt treigt for tiden,vet mange sliter med at oppdateringer ikke blir synlig før etter flere timer. Selv opplever jeg å få beskjed om ting opp til 5 timer etter at det har skjedd (beskjeder, kommentarer o.l.) Så ta det med ro, kommer nok
Gjest Iah Skrevet 11. desember 2009 #3 Skrevet 11. desember 2009 Jeg må bare spørre: Spiller det noen rolle?
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2009 #4 Skrevet 11. desember 2009 Jeg må bare spørre: Spiller det noen rolle? Hva har du med det å gjøre? Det får da være grenser for hva du skal legge deg borti?
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2009 #5 Skrevet 11. desember 2009 facebook er sykt treigt for tiden,vet mange sliter med at oppdateringer ikke blir synlig før etter flere timer. Selv opplever jeg å få beskjed om ting opp til 5 timer etter at det har skjedd (beskjeder, kommentarer o.l.) Så ta det med ro, kommer nok Takk, men nå, 12 timer senere, har det fortsatt ikke kommet opp noe.
Elvira :) Skrevet 11. desember 2009 #6 Skrevet 11. desember 2009 Han kan ha gjort en innstilling som hindrer at alle oppdateringer som skjer på siden hans vises for alle.
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2009 #7 Skrevet 11. desember 2009 Det er på min profil/feed det ikke kommer opp, på hans side står det "xxx is in a relationship with xxx". Jeg har prøvd å se på mine instillinger, men finner ingen feil.
Gjest Skrevet 11. desember 2009 #8 Skrevet 11. desember 2009 Hvis du går fra å være i et forhold til i et forhold med noen pleier det sjeldent å komme en oppdatering på det.
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 11. desember 2009 #9 Skrevet 11. desember 2009 Hver og en kan enkelt krysse av for at oppdateringer om relationships (og annet) ikke skal komme opp i feeden, så det er ikke no hokus pokus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå