Gå til innhold

Endring i f,eks "relationship status" kommer ikke opp på news feed på Facebook

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min joinet nettopp facebook, og jeg endret "relationship status" fra bare "in a relationship" til "in a relationship with xxx (link til siden hans). På hans side står det nå en update om at han er "in a relationship med xxx (meg), men på min profil, eller hjemmesiden, står det ingenting! Har prøvd å søke i hjelpeguiden på Facebook, endre instillinger etc, men finner ikke ut hva som er galt. Kan noen hjelpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

facebook er sykt treigt for tiden,vet mange sliter med at oppdateringer ikke blir synlig før etter flere timer. Selv opplever jeg å få beskjed om ting opp til 5 timer etter at det har skjedd (beskjeder, kommentarer o.l.) Så ta det med ro, kommer nok :)

Skrevet
Jeg må bare spørre: Spiller det noen rolle?

:fnise:

Hva har du med det å gjøre? Det får da være grenser for hva du skal legge deg borti?

Skrevet
facebook er sykt treigt for tiden,vet mange sliter med at oppdateringer ikke blir synlig før etter flere timer. Selv opplever jeg å få beskjed om ting opp til 5 timer etter at det har skjedd (beskjeder, kommentarer o.l.) Så ta det med ro, kommer nok :)

Takk, men nå, 12 timer senere, har det fortsatt ikke kommet opp noe.

Skrevet

Han kan ha gjort en innstilling som hindrer at alle oppdateringer som skjer på siden hans vises for alle.

Skrevet

Det er på min profil/feed det ikke kommer opp, på hans side står det "xxx is in a relationship with xxx". Jeg har prøvd å se på mine instillinger, men finner ingen feil.

Skrevet

Hvis du går fra å være i et forhold til i et forhold med noen pleier det sjeldent å komme en oppdatering på det.

Gjest Gjest_anonym_*
Skrevet

Hver og en kan enkelt krysse av for at oppdateringer om relationships (og annet) ikke skal komme opp i feeden, så det er ikke no hokus pokus.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...