Gjest Bekymret mor Skrevet 11. desember 2009 #1 Skrevet 11. desember 2009 Ja, som tittelen sier så fant den 3-årige sønnen min det for godt å putte dataen min i do Det jeg lurer på, er om forsikringen min dekker dette når det ikke var jeg selv som ødela den? Kjøpte 3-års forsikring på Expert, har ikke egentlig satt meg inn i hva den dekker....noen som vet?
Hanselot Skrevet 11. desember 2009 #2 Skrevet 11. desember 2009 Ja, som tittelen sier så fant den 3-årige sønnen min det for godt å putte dataen min i do Det jeg lurer på, er om forsikringen min dekker dette når det ikke var jeg selv som ødela den? Kjøpte 3-års forsikring på Expert, har ikke egentlig satt meg inn i hva den dekker....noen som vet? De påstår den skal dekke ALT, så nå er jeg spent. Om de ber deg ta det på innboforsikringen så er vel det beviset på hvor mye denne forsikringen er verdt :gjeiper: Håper at om du går får å prøve forsikringen til Expert at du forteller hvordan det gikk
Brunhilde Skrevet 11. desember 2009 #3 Skrevet 11. desember 2009 jeg mistet den bærebare i trappa - og fikk ny, helt uten problemer. Fra Expert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå