Gå til innhold

Overreagerer jeg?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_missy_*
Skrevet

Jeg og typen gjorde det slutt etter 2 år sammen.Det gikk veldig fort i svingene og jeg var ute av leiligheten på en dag.

Gjorde det slutt på facebook samme dag,var vel mest i frustrasjon og sinne. Samme dag la exen til typen min han til som venn(de var sammen i 4 mnd). Fire dager etterpå sendte hun mld til han og det ble til at han dro på besøk til henne..Der skulle de til å ha sex,men typen min hadde ikke fått det til,fikk den ikke opp! Å så hadde han bare dratt der ifra uten å si noen ting til henne.

Nå vil han ha meg tilbake og sier det bare er en dame for ham, altså meg, og at han derfor ikke klarte å ha sex med henne..Han gråt til og med fordi han var så redd for å miste meg og skulle ønske han aldri hadde dratt til sin ex.

Synes dette er så ekkelt..Prøvde å advare ham mot henne,hun er av den tvilsomme typen..

Er jeg dum hvis jeg ikke vil ta ham tilbake bare pga denne hendelsen? De hadde jo ikke sex..Men han dro jo til henne 4 dager etter et forhold på 2 år tok slutt.Syns det er respektløst overfor meg..Jeg holdt meg hjemme av respekt for han.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Teeeeeknisk sett var det slutt, og han kunne pult halve norge uten at du kunne sagt noe på det, jenta mi.

Vil du ikke at han skal gå løs på andre, må du holde ham fast i forholdet.

Drit i at han nesten hadde sex med eksn, noe jeg egentlig er sikker på at han hadde, men ikke tør å innrømme.

Ta ham tilbake eller ikke på grunnlag av hvilken person han er, ikke hva han gjorde når det var slutt.

Skrevet

Jeg hadde aldri klart å stole på han igjen. Jeg hadde avsluttet forholdet.

Skrevet

Jeg tror nok at han gjorde det med eksen likevel, men sier til deg at de ikke gjorde noe i håp om å få deg tilbake og for at sjansene for å få deg tilbake skal være bedre om han sier det ikke skjedde noe...

Ting skjedde vel i kampens hete, det ble fort slutt og så angrer man seg etterpå. Hva er grunnene til bruddet? Er det noe som kan repareres? Og kan du leve med en som tok så lett på sex med andre?

Skrevet

Helt garantert at han hadde sex med exn. Hadde det vært noen andre enn exn så hadde jeg kanskje vurdert å ikke henge meg opp i det. Men det at det var henne vil poppe opp som troll i eske igjen og igjen senere.

Tror lille meg.

Skrevet
Er jeg dum hvis jeg ikke vil ta ham tilbake bare pga denne hendelsen?

Nei, men du er "dum" hvis du tror denne hendelsen har noe med om du vil ha han tibake eller ei. :filer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...