Livets datter Skrevet 25. august 2003 #1 Skrevet 25. august 2003 La meg i all ydmykhet informere om hva som stod på min da jeg var flittig barne-/ungdomsskoleelev: * Erope * TNT :oops: * Bon Jovi * Kizz * White Lion * Guns'n'roses ...samt noen hyggelige uttrykk som "Drittsekk", "Ikke les på sekken min" o.l. Jeg hadde nemlig en utrolig humor "back then"...
Gjest lurven Skrevet 25. august 2003 #2 Skrevet 25. august 2003 pamela anderson.. ronk og pul god jul
Skusla Skrevet 25. august 2003 #3 Skrevet 25. august 2003 Navnet mitt Kizz TNT Ac/Dc Osv osv... :oops: Å selvfølgelig Drittsekk, og så hadde jeg klistret på noen klistremerker husker jeg..
Gjest Embla s Skrevet 25. august 2003 #4 Skrevet 25. august 2003 Zynth for zeroes, Heavy for heroes :oops: Ikke nok med det, på den ene remmen sto det Depeche Mode.. Jaada.. (var ikke så logisk på den tiden). + the Alarm, Billy Idol, masse heavy band jeg har fortrengt, U2, etc etc.. :oops:
Gjest Madam Felle Skrevet 25. august 2003 #5 Skrevet 25. august 2003 Husker ikke :oops: begynner vist å bli gammel :oops: tror navnet mitt sto på, men husker ikke :oops:
Anna Lovinda Skrevet 25. august 2003 #6 Skrevet 25. august 2003 Navnet mitt sammen med Anders Limpahr. Svensk spiller for Arsenal???Og masse hjerter
Gjest gjesta Skrevet 25. august 2003 #7 Skrevet 25. august 2003 Sikkert mye jeg har glemt/fortrengt, men her er ihvertfall noe: Limahl Bon Jovi Wham Kajagoogoo Duran Duran (navnet på kjæresten - x`er ble strøket over - nye ble satt inn) Enda litt tidligere hadde jeg faktisk "muffe" og "gækki" skrevet også, men det er faktisk litt flaut å innrømme. Selv her - i den anonyme verden. Glimtet til noen ganger, med musikksmak som faktisk var bedre enn helt elendig. Eksempelvis stod det: Rainbow Kizz Bruce Springsteen (var stooor fan) Hadde også klistremerke fra Busnel og senere fra Bennetton, men jeg var aldri noen "sosse" jente, så hvorfor jeg hadde disse merkene på må gudene vite.
Mette Skrevet 25. august 2003 #8 Skrevet 25. august 2003 Husker ikke alt, men navnet mitt, div pop grupper og signaturen fra alle i klassen. Hm, ligger på loftet hjemme hos mor, må opp og titte på den en dag.
verene Skrevet 25. august 2003 #9 Skrevet 25. august 2003 Måå bare pirke litt jeg Gruppa "Kiss" skrives ikke med Z! Det er S'er, men de er formet som "motsatte Z'er"! (Husker jeg fikk masse pepper for den samme skrivefeilen selv for maange år siden, så dette har festet seg)
Gjest Lea Skrevet 25. august 2003 #10 Skrevet 25. august 2003 På min skinnsekk sto navnet mitt med neonfarget "skum"-tusj (bokstavene ble uthevet liksom). Dessuten var det tegner hjerter og stjerner og sånt med tusj og penn. Og små hilsener fra venner. Hadde selvsagt smokk i en snor og noen festlige skolisser (sånne i knæsje farger). Jeg hadde også klistremerker til tider. Sånne man fikk i klesbutikker om man spurte pent.
Gjest gjesta Skrevet 25. august 2003 #11 Skrevet 25. august 2003 Takk, Verene :D Husker det nå. Husker faktisk at vi gjorde litt mer ut av det når vi skrev Kiss - laget s`ene, eller de omvendte Z`ene litt nedenfor linjen. Dæven - det er gøy å mimre.
bippbipp Skrevet 26. august 2003 #12 Skrevet 26. august 2003 AC/DC Motorhead Nina Hagen Girlschool Pretenders..disse hussker jeg iallfall, og Nazareth, Supertramp, Pink Floyd, Dire Straits, Elo
Gjest lekebøll Skrevet 26. august 2003 #13 Skrevet 26. august 2003 Jeg var faktisk så original at jeg hadde "Beatles" på sekken min.... :hipp:
koldbruna Skrevet 27. august 2003 #14 Skrevet 27. august 2003 På min sekk stod navnet mitt. Husker også at jeg hadde ett klistremerke av Ole Brum. Skrev ingen artist/band på sekken min. Hadde en bamse og en smokk hengende. Kan jo nevne at jeg hadde en svart skinnsekk koldbruna
Gjest Kira Skrevet 27. august 2003 #15 Skrevet 27. august 2003 Den stod det så mye rart på. Skal vi se ... Navnet mitt Seek Speed Badaboom Keep smiling =) Hva skjer a? Hva feiler det deg? Husker du lørdag natt, pus? Savner deg! =) Yo! Pærehue Nydelig, pus! Og masse annet dill, med blanko o.l.
bluebird Skrevet 27. august 2003 #16 Skrevet 27. august 2003 Jeg hadde en bamsenøkkelring. No more. Skrev ingenting på sekken min. Var nok en overordentlig liten elev. Husker jeg gruet meg lenge før jeg bestemte meg for at folk skulle få lov til å skrive på skinnpenalet mitt. Jeg er nok litt rar. Ikke skrev jeg på bord eller vegger da jeg var liten heller. Men elsker å skrive på papir og pc.
Tilde Skrevet 27. august 2003 #17 Skrevet 27. august 2003 Ser det er mye 80tals ute og går.. Jeg hadde en lysebrun skinnsekk og hadde ikke noe skrevet på den,men i bunnen så hadde jeg noen svarte "skygge" roser...Fikk faktisk spørsmål av ei ukjent ei fra en annen klasse om jeg kunne tegne de på et papirtil henne for hun ville tattovere noe liknende.Vet ikke om hun gjorde det da.. På det rosa skinn penaliet mitt derimot stod det masse; The Doors, U2, Beatles,Sting, peace tegn,fjollete tegninger,sitater...
Ruby Skrevet 27. august 2003 #18 Skrevet 27. august 2003 Metallica Skid Row AC/DC Sebastian Bach Warrant Drittsekk ....samt flere guttenavn
Grooo Skrevet 28. august 2003 #19 Skrevet 28. august 2003 Skrev ingenting på sekken min. Var nok en overordentlig liten elev. Samme her... Tenk å ødelegge den fine lyse skinnsekken med slikt skribleri da? Nei, makan til tull... Slikt gjorde ikke jeg...
minniepus Skrevet 28. august 2003 #20 Skrevet 28. august 2003 Samme her... Tenk å ødelegge den fine lyse skinnsekken med slikt skribleri da? Nei, makan til tull... Slikt gjorde ikke jeg... Ikke jeg heller. Den fine skaisekken min hadde en dings i glidelåsen på lokket. Pennalet derimot... Hilsner og guttenavn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå