minienthe Skrevet 10. desember 2009 #1 Skrevet 10. desember 2009 vet dere om det pleier å være mye turbulens på flyturen dit ?
Gjest Gjest_nassern_* Skrevet 10. desember 2009 #2 Skrevet 10. desember 2009 vet dere om det pleier å være mye turbulens på flyturen dit ? Jeg har bodd der en del år, og har derfor tatt mye fly frem og tilbake. Jeg har aldri opplevd turbulens
minienthe Skrevet 10. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. desember 2009 puh... flere sånne svar hadde vært fint *hate å fly*
hjertesukka Skrevet 10. desember 2009 #4 Skrevet 10. desember 2009 (endret) Ikke tenkt på det! Tror de unngår luftrom med turbulens hvis de kan. Spør bakken om å skifte baner og slikt, haha, vet ikke hva det heter på flyspråket. Men ikke la det ødelegge turen for deg. At du tenker på det, mener jeg. Endret 10. desember 2009 av hjertesukka
minienthe Skrevet 10. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 10. desember 2009 sier bare at det er mye fin valium jeg
hjertesukka Skrevet 11. desember 2009 #6 Skrevet 11. desember 2009 sier bare at det er mye fin valium jeg Vanligvis pleier jeg ikke å gi dette rådet, men i dette tilfellet: -ta deg en rødvin eller to, eller hva som helst, og gi blaffen. Min gamle mor, som aldri drakk, tok seg et par whiskey før hun entret Sydenflyet. Det gikk så bra, atte.
minienthe Skrevet 11. desember 2009 Forfatter #7 Skrevet 11. desember 2009 Vanligvis pleier jeg ikke å gi dette rådet, men i dette tilfellet: -ta deg en rødvin eller to, eller hva som helst, og gi blaffen. Min gamle mor, som aldri drakk, tok seg et par whiskey før hun entret Sydenflyet. Det gikk så bra, atte. he he he, hører flere sier dette. problemet er bare at jeg ikke får en "tilfredsstillende" virkning av alkohol. jeg klarer rett og slett ikke å bli sanseløs nok ved hjelp av det rusmiddelet
hjertesukka Skrevet 11. desember 2009 #8 Skrevet 11. desember 2009 Men da tar du det som hjelper DEG. God tur!
Gjest trotter Skrevet 11. desember 2009 #9 Skrevet 11. desember 2009 Hei! Jeg har vært på Kanariøyene mange ganger, og har nesten ikke opplevd turbulens. Er du like usikker når du entrer flyet, kan det være fint å si ifra til kabinpersonalet, de kan hjelpe til. Ellers syns jeg flyturen blir bedre av å kjøpe headset og følge med på film og musikk. Håper du får en fin tur!
Gjest SmallTalk Skrevet 11. desember 2009 #10 Skrevet 11. desember 2009 Har vært der 4 ganger på rad nå, og har aldri opplevd turbulens.
Lipstick Skrevet 11. desember 2009 #11 Skrevet 11. desember 2009 Jeg var der i februar i fjor. Ingen turbulens hverken på flyturen fra eller til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå