Gjest Gjest_sine_* Skrevet 10. desember 2009 #1 Skrevet 10. desember 2009 HVA synes dere om en jente som med vitende og vilje er utro over lengre tid med en som nettopp har blitt pappa for første gang? Jeg vil gjerne ha mange tilbakemeldinger på denne. En slik episode har nemlig ødelagt vår familie. Min eneste glede er at den gangen denne jenta blir mamma selv, vil det stikke i henne at hun ødela denne perioden av livet for en annen familie. Eller nei, hun er jo et dyr som ikke bryr seg om følelser. Hvordan ellers kan man gjøre noe slikt?
Gjest WildRider Skrevet 10. desember 2009 #2 Skrevet 10. desember 2009 Slike mennesker har jeg ingenting til overs for. Hverken kvinnen som bevisst innledet og opprettholdt et forhold med en slik mann, eller mannen som i det hele tatt kunne finne på å gjøre noe slikt.
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2009 #3 Skrevet 10. desember 2009 Jeg vil nå si han som er blitt far er idioten uansett. Hva kvinnen angår.. hadde det ikke vært henne, så hadde det vært en annen kvinne. Og med litt flaks får hun kjenne på de følelsene selv en gang i livet, når noen går bak hennes rygg når hun er på sitt mest sårbare.
Gjest Gjest_sine_* Skrevet 10. desember 2009 #4 Skrevet 10. desember 2009 Slike mennesker har jeg ingenting til overs for. Hverken kvinnen som bevisst innledet og opprettholdt et forhold med en slik mann, eller mannen som i det hele tatt kunne finne på å gjøre noe slikt. Nei, at mannen har gjort noe utilgivelig er det jo ingen tvil om. Her er hele storfamilien fortsatt preget, etter at de første avsløringene kom for dagen. Mannens foreldre er sønderknuste, og alt dreier seg om å verne den lille familien fra å gå helt i knas. De forsøker å fortsette sammen. Selv føler jeg nesten at jeg mistet et familiemedlem, som jeg gradvis har fått tilbake, men som en annen person som jeg har betydelig mindre respekt for. Den stakkars forrådte kvinnen etes opp av bitterhet og sjalusi som tas ut i ulike sammenhenger.
Gjest WildRider Skrevet 10. desember 2009 #5 Skrevet 10. desember 2009 Men at det er en grusom tid for den etterlatte part i dette her, tviler jeg ikke på...
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2009 #6 Skrevet 10. desember 2009 Er det mulig å reagere så voldsomt? Latterlig. Jeg vil heller si at manne har det bedre uten denne familien sin.
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2009 #7 Skrevet 10. desember 2009 HVA synes dere om en jente som med vitende og vilje er utro over lengre tid med en som nettopp har blitt pappa for første gang? Jeg vil gjerne ha mange tilbakemeldinger på denne. En slik episode har nemlig ødelagt vår familie. Min eneste glede er at den gangen denne jenta blir mamma selv, vil det stikke i henne at hun ødela denne perioden av livet for en annen familie. Eller nei, hun er jo et dyr som ikke bryr seg om følelser. Hvordan ellers kan man gjøre noe slikt? Ikke bruk energi på å gruble så mye over den andre kvinnen. Problemet i familien din er at den nybakte far har forrådt sin lille familie, og det bruddet eller den tilhelingsprosessen som følger av det. Når ikke han hadde samvittighet nok til å la være å ha sex med en annen, er det ingenting å stusse på at hun ikke hadde mer lojalitet til hans kone og nyfødte enn han selv hadde. Jeg forstår deg som at du ikke er den bedratte, og foreslår derfor at dere støtter paret fremfor å måtte finne svar på egne spørsmål.
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2009 #8 Skrevet 10. desember 2009 Er det mulig å reagere så voldsomt? Latterlig. Jeg vil heller si at manne har det bedre uten denne familien sin. Jøss, er du her inne i egen person eller? What goes around, comes around.
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2009 #9 Skrevet 10. desember 2009 Ikke bruk energi på å gruble så mye over den andre kvinnen. Problemet i familien din er at den nybakte far har forrådt sin lille familie, og det bruddet eller den tilhelingsprosessen som følger av det. Når ikke han hadde samvittighet nok til å la være å ha sex med en annen, er det ingenting å stusse på at hun ikke hadde mer lojalitet til hans kone og nyfødte enn han selv hadde. Jeg forstår deg som at du ikke er den bedratte, og foreslår derfor at dere støtter paret fremfor å måtte finne svar på egne spørsmål. Enig med deg. Men skjønner den bedratte. Et sted MÅ all sinnet og hatet ut. Og hun blir ikke kvitt mannen resten av livet uansett på grunn av barnet. Dermed ender hun med å ta det ut på det kvinnfolket. (Og det er her her har en teori om at en real smell på kjeften er skikkelig undervurdert!) Da får man "tatt igjen" og kan lettere slippe det. (erfart ja.. )
Gjest Gjest_sine_* Skrevet 10. desember 2009 #10 Skrevet 10. desember 2009 Ikke bruk energi på å gruble så mye over den andre kvinnen. Jeg forstår deg som at du ikke er den bedratte, og foreslår derfor at dere støtter paret fremfor å måtte finne svar på egne spørsmål. Jo, men det er ikke så lett når man stadig vekk støter på den andre kvinnen pga. et lite miljø. Man får jo lyst til å ta den forrådte kvinnens parti og på en eller annen måte få sagt rett ut hva man mener til hun som lever tilsynelatende ubekymret videre.
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2009 #11 Skrevet 10. desember 2009 Jo, men det er ikke så lett når man stadig vekk støter på den andre kvinnen pga. et lite miljø. Man får jo lyst til å ta den forrådte kvinnens parti og på en eller annen måte få sagt rett ut hva man mener til hun som lever tilsynelatende ubekymret videre. Det synes jeg faktisk man kan gjøre. Bedre det, enn om den bedratte part gjør det, for hun blir vel bare avfeid og latterliggjort som den bitre dama... Så utbredt og (nesten) stuerent utroskap er blitt, synes jeg bare det er på sin plass at det får ubehagelige konsekvenser for de involverte..
vivana Skrevet 10. desember 2009 #12 Skrevet 10. desember 2009 (endret) Hvordan er hun verre enn mannen da? Hun er et dyr, hva er mannen da? Hun skal fortsette å bo med han, men hadde du bodd med en sånn person som hans ny dame? INGEN mann legger seg i en fremmed seng uten at han selv vil det. I tillegg så kan hun være en av mange i hans liv, og da mener jeg både fortid og fremtid. Så det er ikke henne din slektning skal konsentrere seg om, men hans bedrageri og hvordan kan ha ha gjort feil valg av mann. For det var et feil valg, og sånn skjer med mange. Kanskje hun skal være mer kritisk når du velger deg en mann neste gang;) +hun sikkert aner ikke hvor godt kan enslige forsørgere leve, he he. Synes det er deilig og jeg personlig skal vente en periode til neste bryllup. (Jeg har også vært gift, bedratt, levd lykkelig enslig forsørgers liv i 3 år så lenge, har planer om 2 år av frihet til, selv om ny kjæreste er på plass;) Endret 10. desember 2009 av vivana
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2009 #13 Skrevet 10. desember 2009 Jeg er den jenta... Det er noe som gnager i meg, som gjør utrolig vondt. For det lille barnet, men også for meg selv. Jeg fikk lovnader og gode ord før den lille ble til... da gikk min verden i grus. Mannens verden gikk i gal retning lenge før han traff meg. Det er alltid veldig mange sider i en slik sak, og mange som har gjort noe galt Men om det hjelper deg noe skal du vite at denne jenta helt sikkert ikke har det godt med seg selv.
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2009 #14 Skrevet 10. desember 2009 Jeg er den jenta... Det er noe som gnager i meg, som gjør utrolig vondt. For det lille barnet, men også for meg selv. Jeg fikk lovnader og gode ord før den lille ble til... da gikk min verden i grus. Mannens verden gikk i gal retning lenge før han traff meg. Det er alltid veldig mange sider i en slik sak, og mange som har gjort noe galt Men om det hjelper deg noe skal du vite at denne jenta helt sikkert ikke har det godt med seg selv. Om du tror på det en gift mann prøver å fortelle deg for å få deg til sengs, så er du passe naiv, og fortjener kanskje ikke bedre? "Kona mi forstår meg ikke" "kona har vært utro selv" "vi har aldri sex lenger" ...unnskyldningene er mange for å ha seg på si... men ikke nødvendigvis sanne... En mann vil fortelle deg det han tror at du vil høre
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2009 #15 Skrevet 11. desember 2009 Grusomme ting kan skje i alle "perfekte " familier. Haha.
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2009 #16 Skrevet 11. desember 2009 Jeg er den jenta... Det er noe som gnager i meg, som gjør utrolig vondt. For det lille barnet, men også for meg selv. Jeg fikk lovnader og gode ord før den lille ble til... da gikk min verden i grus. Mannens verden gikk i gal retning lenge før han traff meg. Det er alltid veldig mange sider i en slik sak, og mange som har gjort noe galt Men om det hjelper deg noe skal du vite at denne jenta helt sikkert ikke har det godt med seg selv. Du synes synd i barnet? Og alikevel valgte du selv bevisst å tro på lovnader fra en far som er villig til å svike sitt eget barn på den måten? Hans verden gikk i gal retning før han traff deg, fordi han sa det? Og du velger å tro en som kan drite i sin egen unge? Jeg tror at den jenta TS snakker om lever lykkelig og driter i det. Og det er helt greit at noen forteller henne at det der har gjort henne ganske liten i manges øyne.
Gjest salma Skrevet 11. desember 2009 #17 Skrevet 11. desember 2009 Har ikke så mange meninger om dama, men fy fader for en drittsekk av en mann. Den nybakte mamma bør snarest glemme den andre kvinnen og heller rette oppmerksomheten mot det virkelige problemet sitt; den patetiske mannen hun har gjort den tabbe å etablere familie med.
Skyld Skrevet 11. desember 2009 #18 Skrevet 11. desember 2009 Jo, men det er ikke så lett når man stadig vekk støter på den andre kvinnen pga. et lite miljø. Man får jo lyst til å ta den forrådte kvinnens parti og på en eller annen måte få sagt rett ut hva man mener til hun som lever tilsynelatende ubekymret videre. Så overbeskyttende jeg er når det kommer til mine venninner hadde jeg nok ikke vært den personen mannen eller "venninnen" hans hadde størst ønsket om å treffe på. Det eneste som kunnet stoppe meg er venninnen min i egen person. Mennesker som er utro og mennesker som bevist har seg med mennesker de vet befinner seg i et forhold (og ihvertfall! når det er snakk om barn i bildet) har jeg fint lite til overs for. All min støtte hadde gått til den bedratte. Greit nok at situasjonen aldri er svart-hvit, men det unnskylder ikke feighet, idioti, pur faenskap og egenskapen til fraskrive seg skyld. "Fyren sa at forholdet allerede hadde gått til helvete, fyren sa at dama ikke forstår han, fyren sa blablabla" Nekhoder som godtar slike utsagn fortjener enhver besk smak de sitter igjen med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå