Gjest YY Skrevet 10. desember 2009 #1 Skrevet 10. desember 2009 Ja, jeg vet at det er opp til hver enkelt å definere seg selv. Men lurer på hva andre ville definert meg som, når det kommer til legning. Litt om meg: - Når jeg sitter og kikker på folk på gaten, føler jeg meg tiltrukket av menn. Tanken på å være nær dem og holde rundt dem føles bedre enn med kvinner. - Når jeg treffer nye mennesker, føles det mest "spent" ut med menn. - Jeg har vært veldig forelsket i en lesbisk jente. Etter mange år er jeg fortsatt tiltrukket av henne. Og kunne sikkert blitt forelsket i henne igjen. - Jeg kan også bli bittelitt opptatt av andre jenter, som jeg vet er lesbiske, og som virker lesbiske. - Ble litt tent da jeg rota med hun jeg tidligere har vært forelsket i. - Jeg fantaserer stort sett kun om menn. Når jeg fantaserer om kvinner er det liksom for å prøve å fantasere om det. Når jeg fantaserer, tenner jeg bare på menn. - Synes mannskroppen er mer attraktiv enn kvinnekroppen. - Har vært forelsket i to menn i mitt liv. (Og to gutter på barneskolen). Den ene av de to mennene er jeg i et veldig langvarig forhold med. Hvilken legning vil dere si at jeg har?
Gjest LittlePixie Skrevet 10. desember 2009 #2 Skrevet 10. desember 2009 Hadde vært greit å vite om du var jente eller gutt og hvor gammel du er. Ellers vil jeg si at det virker som du ikke helt har funnet ut hvilken legning du har (er du ung er det helt normalt). Mye kan tyde på at du er bifil. Ellers er det ogs stor mulighet på at du er hetrofil, men at denne ene dama er et unntak. Vil også si at det for forskjell mellom -fil og -seksuell. -fil er hvilken kjænn du roelsker deg i -seksuell er hvilket kjønn du blir seksuelt tiltrukket av. Kan hende er du homofil og hetroseksuell
Azalea Skrevet 10. desember 2009 #4 Skrevet 10. desember 2009 Jeg er kvinne og 26 år. Bifil? Du sier jo selv at du har vært forelsket i ei jente.
Gjest MikeWaters Skrevet 11. desember 2009 #5 Skrevet 11. desember 2009 Du er vel muligens bifil da Kos deg med livet og ikke heng deg så mye opp i hvilket kjønn du forelsker deg i, vær ærlig med deg selv og andre rundt deg så går det nok bra.
Sequax Skrevet 13. desember 2009 #7 Skrevet 13. desember 2009 Ja, jeg vet at det er opp til hver enkelt å definere seg selv. Men lurer på hva andre ville definert meg som, når det kommer til legning. Litt om meg: - Når jeg sitter og kikker på folk på gaten, føler jeg meg tiltrukket av menn. Tanken på å være nær dem og holde rundt dem føles bedre enn med kvinner. - Når jeg treffer nye mennesker, føles det mest "spent" ut med menn. - Jeg har vært veldig forelsket i en lesbisk jente. Etter mange år er jeg fortsatt tiltrukket av henne. Og kunne sikkert blitt forelsket i henne igjen. - Jeg kan også bli bittelitt opptatt av andre jenter, som jeg vet er lesbiske, og som virker lesbiske. - Ble litt tent da jeg rota med hun jeg tidligere har vært forelsket i. - Jeg fantaserer stort sett kun om menn. Når jeg fantaserer om kvinner er det liksom for å prøve å fantasere om det. Når jeg fantaserer, tenner jeg bare på menn. - Synes mannskroppen er mer attraktiv enn kvinnekroppen. - Har vært forelsket i to menn i mitt liv. (Og to gutter på barneskolen). Den ene av de to mennene er jeg i et veldig langvarig forhold med. Hvilken legning vil dere si at jeg har? Jeg vil si du har en heterofil legning.
Gjest YY Skrevet 13. desember 2009 #8 Skrevet 13. desember 2009 Jeg vil si du har en heterofil legning. Hvorfor?
Sequax Skrevet 13. desember 2009 #9 Skrevet 13. desember 2009 Hvorfor? Det er vanlig å teste egne grenser, og en lesbisk venninne kan jo vekke nysgjerrigheten ? En forelskelse i en som tilfeldigvis var av samme kjønn gjør deg ikke nødvendigvis til en lesbisk. Følelser for en person kan virke overveldende og gjøre en litt mo i knærne. Jeg har selv trodd meg forelsket i ei jente for mange, mange år siden, men i ettertid har jeg skjønt at det jeg følte var et dypt fellesskap med denne jenta. Hun var lesbisk og hennes intensitet påvirka meg.
Gjest YY Skrevet 13. desember 2009 #10 Skrevet 13. desember 2009 Det er vanlig å teste egne grenser, og en lesbisk venninne kan jo vekke nysgjerrigheten ? En forelskelse i en som tilfeldigvis var av samme kjønn gjør deg ikke nødvendigvis til en lesbisk. Følelser for en person kan virke overveldende og gjøre en litt mo i knærne. Jeg har selv trodd meg forelsket i ei jente for mange, mange år siden, men i ettertid har jeg skjønt at det jeg følte var et dypt fellesskap med denne jenta. Hun var lesbisk og hennes intensitet påvirka meg. Takk for svar. Hm, men i mitt tilfelle var jeg forelsket i henne. Var rimelig hekta, og dagdrømte om henne hele dagen, og drømte masse om henne i en periode. Jeg vet at jeg var ordenlig forelsket. Så der skiller mine erfaringer seg fra dine. Men det er ikke dermed sagt at jeg er bifil da. Heller i alle fall helt klart mot menn.
Sequax Skrevet 13. desember 2009 #11 Skrevet 13. desember 2009 Takk for svar. Hm, men i mitt tilfelle var jeg forelsket i henne. Var rimelig hekta, og dagdrømte om henne hele dagen, og drømte masse om henne i en periode. Jeg vet at jeg var ordenlig forelsket. Så der skiller mine erfaringer seg fra dine. Men det er ikke dermed sagt at jeg er bifil da. Heller i alle fall helt klart mot menn. Kanskje vi har en 70/30-situasjon her ?
Gjest YY Skrevet 13. desember 2009 #12 Skrevet 13. desember 2009 Kanskje vi har en 70/30-situasjon her ? Ja. Eller 85/15. Hehe.
Sequax Skrevet 13. desember 2009 #13 Skrevet 13. desember 2009 Ja. Eller 85/15. Hehe. Uansett er du helt normal
Gjest lesba Skrevet 14. desember 2009 #14 Skrevet 14. desember 2009 bifil, fordi du er forelska i både menn og kvinner (selv om det er bare ei/få damer9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå