angelou Skrevet 10. desember 2009 #1 Skrevet 10. desember 2009 Ja,jeg fikk positiv EL-test på dag 14, og kraftige EL-smerter på dag 15, regna med jeg hadde EL da, men i dag, på dag 18 så har jeg veldig vondt tilsvarende jeg hadde mandag(dag 15).... Men når EL-testen er positiv så skal vel EL komme innen 24-48 timer skal den ikke?
Epica Skrevet 11. desember 2009 #2 Skrevet 11. desember 2009 (endret) Men når EL-testen er positiv så skal vel EL komme innen 24-48 timer skal den ikke? Stemmer det! Men noen ganger prøver kroppen på el...og kanskje den kom senere hvis den 'ikke fikk det helt til'... KAN være en mulighet.. Jeg hadde vondt nederst i magen når jeg tror jeg hadde el sist når jeg ble gravid nå. Håper dere traff! Endret 11. desember 2009 av Wings
angelou Skrevet 11. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. desember 2009 Tok en test i går kveld for sikkerhets skyld da, og den var negativ
LineGourmet Skrevet 23. desember 2009 #4 Skrevet 23. desember 2009 Apropo eggløsning og sånn. Eggløsningsmerter - vil det si smerte fordi egget løsner og er snart klar for befruktning? Ergo jeg er veldig fruktbar nå? eller i morgen? Jeg er ikke så avansert at jeg har tatt el-tester - men er på 13 dag etter TR og har 28 dagers syklus. Fint om noen svarer
angelou Skrevet 23. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 23. desember 2009 Man kan få EL-smerter både før, under og etter EL egentlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå