Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2009 #1 Skrevet 10. desember 2009 Er det noen som har erfaring me volumaster fra bjorn axen? Er det verdt å bruke penger på dette??
Lykkelitenen Skrevet 10. desember 2009 #2 Skrevet 10. desember 2009 løve it! Gir veldig fint volum som holder lenge Avhengi!
Jenta21 Skrevet 10. desember 2009 #3 Skrevet 10. desember 2009 Absolutt verdt det. Bruker det etter hver gang jeg vasker håret og volumet holder til neste gang jeg vasker håret, tuperer det øverste hårlaget i tillegg for litt ekstra volum og for å skjule kreppene så godt jeg kan. Anbefales
brumma* Skrevet 10. desember 2009 #4 Skrevet 10. desember 2009 Jeg er godt fornøyd med min når jeg gidder å bruke den, men det tar tid synes jeg. Dessuten skal/bør man tupere og bruke hårspray i tillegg for best resultat, så jeg har på følelsen at den lille "kreppbehandlingen" ikke har så mye å si når alt kommer til alt. Det holder ganske lenge når man gjør det på denne måten da, og de dagene jeg bruker den blir håret veldig fint! Men verdt pengene? Nja.
Gjest Gjest_Camilla_* Skrevet 17. desember 2009 #5 Skrevet 17. desember 2009 Gir det noen annen effekt enn vanlige krepptenger, eller er greia det samme?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå