Gjest Vilma Skrevet 10. desember 2009 #1 Skrevet 10. desember 2009 Jeg skal bestille noen prøver fra Tikei, men vet ikke helt hva jeg vil ha prøver på. Kan noen forklare meg forskjellen på foundation og concealer?
Lykkelitenen Skrevet 10. desember 2009 #2 Skrevet 10. desember 2009 Jeg skal bestille noen prøver fra Tikei, men vet ikke helt hva jeg vil ha prøver på. Kan noen forklare meg forskjellen på foundation og concealer? dekkevnen i stor grad consealer er laget for å dekke over vanskelige punkter, som kviser, røde flekker eller mørke ringer. Foundation er laget for å gjevne ut hudtonen og få denne til å se klarere, gjevnere og renere ut.
Gjest Vilma Skrevet 10. desember 2009 #3 Skrevet 10. desember 2009 Og hvor kommer primeren og veilen inn henne? :klø: Trenger man alt?
Lykkelitenen Skrevet 10. desember 2009 #4 Skrevet 10. desember 2009 primeren legger seg i fine linjer og store porer, så disse "glattes" ut, da ser huden mykere og glattere ut. Primer vil også få makeupen til å sitte lenger. Veil bruker jeg ikke mye av, i såfall er det bare de som skal gi glød til huden (glow)...
Gjest Vilma Skrevet 10. desember 2009 #5 Skrevet 10. desember 2009 Ok. Så da bruker man primer, consealer, foundation og veil i den rekkefølgen?
Lykkelitenen Skrevet 10. desember 2009 #6 Skrevet 10. desember 2009 ja Eller man kan ta på foundation før consealer om man vil, det er en smakssak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå