Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2009 #21 Skrevet 11. desember 2009 Ta med noen bær til meg fra turen din a! Rart å tenke på at du er 35 år gammel.
bonafide Skrevet 11. desember 2009 #22 Skrevet 11. desember 2009 Først må jeg bare si at det er fryktelig mange slemme der ute. Vi skal forstå oss ihjel på jenter som har mange sekuelle partnere, gutter som har mange seksuelle partnere er "vanlig" og det tenker vi ikke over. Gutter som har få seksuelle partnere er tapere og jenter som har få seksuelle partnere over en viss alder er turn-off?? Hva med å bare la folk få gjøre som de vil? Om man som jente har ligget på rygg ingen eller en million ganger spiller da virkelig ingen rolle? Og om gutter har ligget med ingen eller lagt ned jente etter jente på byen spiller vel heller virkelig ingen rolle? Hva skjedde med fritt valg, å ha respekt for andre og andres ønsker om hvordan de lever sine liv og ikke minst PASSE SINE EGNE SAKER! -Folk er altfor opptatt av andre og hva andre gjør syns nå jeg - Hvis alle hadde brukt halvparten av energien de bruker på andre på seg selv, så hadde verden vært et mye bedre sted. Til spørsmålet: Alt med sex og seksualitet er en smaksak - tingen er å finne en med samme smak som deg Så om du er jomfru eller har ligget med tusen spiller ingen rolle så lange du kan stå for dine valg så er det greit
Gjest Mads28 Skrevet 11. desember 2009 #23 Skrevet 11. desember 2009 Ja, jeg er jente. Og ganske pen. Hvor lang tid tar det før jomfru bir turn off da? Det syns jeg aldri blir turn off. Uansett, ikke bekymr deg for hva andre måtte si, gjør det som er rett for deg, ha sex når du føler for det. Ikke bare pul rundt, for at andre puler rundt, om du ikke selv vil. Mange som er som/lik deg!
Gjest Alex83 Skrevet 11. desember 2009 #24 Skrevet 11. desember 2009 turn off! Gutter som sier noe annet lyver. Få det overstått før du er 20, ellers vil ingen ha deg (ta dette med en klype salt). Beklager, men det er sannheten. Finn deg en fyr på en bar og drikk deg full, så går det så greit så. Du er i seineste laget, men over 20 blir vel "gammel jomfru" PS: Noe annet som er turn off er skrivefeil, les gjennom teksten så virker du mye mer troverdig Du er 13 år, eller? Det er en mengde gutter - gjerne de guttene som ikke er interessert i å pule alt som er, og som heller ikke forventer at du puler på 1.date - som syns det er et stort pluss med en jomfru/jente med få partnere. Du bør ikke ta det for tungt med de gutta som heller foretrekker damer med 30 partnere, og alt mulig av sykdommer, de er ikke verdig deg uansett. 20 gammel jomfru er turn off. Noe som er enda mer turn off er folk som skriver "jofru" istedet for "jomfru". Høres ut som misunnelse. Sikkert en av de damene som angrer på 70 % av de du har pult, og juger om antall til liten og stor. Ikke rart du blir misunnelig på dine medsøstre som er litt mer kvalitetsdamer enn deg selv.
Gjest Gjest_Grønn_* Skrevet 11. desember 2009 #25 Skrevet 11. desember 2009 Takk for mange fine svar (og noen triste). Beklager skrivefeilene. Jeg har dysleksi og greier ikke se hva jeg har srevet feil i ettertid Så det hjelper ikke å lese gjennom. Fint å vite at noen synes det er greit at jeg fremdeles er jomfru. Er mitt valg, men føler meg noen ganger litt utafor
Gjest Gjest_norah_* Skrevet 11. desember 2009 #26 Skrevet 11. desember 2009 jeg er litt usikker på hva du mener med turn-off. for meg betyr det at jeg ville synes det var ekkelt å ha sex med personen. selvsagt faller ikke dette i smak for mike waters, han er jo over 30 år - og virker å ha behov for et eksperiment eller to. da passer jo uerfarne kvinner og menn dårlig inn. dersom du har tenkt å ha sex med noen du er forelsket i(og gjensidig) så ser jeg ikke hvordan dette kan være et stort minus? det er nå uansett slik at en stor andel ngrer på sin debut, og ønsker den var annerledes. slik trenger det jo ikke bli for deg, men siden du spør om "turnoff" så kan det jo kanskje bli dårlig for deg også. de eneste man hører mene noe om sex er jo de som skriker høyest, og for drittungene på 20 år så snakkes det jo kun om avansert sex(se selvsagt ikke mestrer overhodet). de som holder kjeft, og det er MANGE av de, vil ha et helt annet syn. selv vurderte jeg aldri dette dilemmaet, bestemte meg selv når jeg var en 18-19 år at nå var tiden inne, og det falt meg ikke inn at noen skulle synes jeg var turnoff pga det. jeg la alle premissene selv, og gav klar beskjed til personen om at dette foregikk på mine premisser. han hadde vel bare mer eller mindre med å innfinne seg med det - eller la være med å være med på leken. kjæresten min etter dette var 22 år og jomfru - og det var meget frivillig da han var og er utrolig tiltrekkende. jeg kunne bare se hvordan jenter sendte lange blikk, og han sa nei hele veien - helt til med meg:) synes bare det var fint jeg, og vi er jo sammen enda, maaaaange år etterpå
Gjest Gjest_Ylva Virvla_* Skrevet 11. desember 2009 #27 Skrevet 11. desember 2009 20 år er ungt. Mange er jomfruer på den alderen. Hvis du finner tonen med en gutt, tror jeg de færreste vil synes det gjør noe som helst at du er jomfru. De aller fleste vil nok synes det er bedre at du er jomfru enn om du hadde ligget med veldig mange. (Men ingen bør fordømmes for hvor mange de har ligget med, uansett om det er mange eller få). Det er bedre å vente litt enn å debutere seksuelt for tidlig. Vær glad, ikke bekymre deg.
kristian82 Skrevet 11. desember 2009 #28 Skrevet 11. desember 2009 Takk for mange fine svar (og noen triste). Beklager skrivefeilene. Jeg har dysleksi og greier ikke se hva jeg har srevet feil i ettertid Så det hjelper ikke å lese gjennom. Fint å vite at noen synes det er greit at jeg fremdeles er jomfru. Er mitt valg, men føler meg noen ganger litt utafor Sier mye mer om de som henger seg opp i en skrivefeil eller to, enn det gjør om deg. Og absolutt IKKE turn off nei, for min del hadde jeg syns det hadde vært et stort pluss om jeg møtte en jente som var jomfru.
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2009 #29 Skrevet 11. desember 2009 Høres ut som misunnelse. Sikkert en av de damene som angrer på 70 % av de du har pult, og juger om antall til liten og stor. Ikke rart du blir misunnelig på dine medsøstre som er litt mer kvalitetsdamer enn deg selv. Jeez louise. Jeg er en mann. Poenget mitt var at jomfrudommen hennes er så lite turn-off, at selv en triviell og ubetydelig ting som skrivefeil bryr meg mer. Dvs., det bryr meg ikke i det hele tatt.
Gjest MikeWaters Skrevet 11. desember 2009 #30 Skrevet 11. desember 2009 (endret) Rart å tenke på at du er 35 år gammel. Jeg har 2 små barn og er lettpåvirkelig Tilbake til TS: Jeg var i tøysemodus, og det hadde selvsagt ikke vært turn-off med en jomfru om jeg var på samme alder som deg, tvert imot, men ettersom man blir eldre og får mer erfaring så er det jo naturlig at ideen om en jomfru ikke akkurat får meg til å danse naken på bordet i lykke. Samme som det forhåpentligvis er for deg som 20-årig jomfru å møte en 35 åring med 2 barn som er på en eksperimentell reise gjennom sexens herlige univers. Endret 11. desember 2009 av MikeWaters
guttemann Skrevet 11. desember 2009 #31 Skrevet 11. desember 2009 De fleste kan vel være enig at det ikke er positivt med en jomfru på en one night stand (sitat fra bekjent: "Når jeg har fått med meg ei dame hjem fra byen og gleder meg til heftig action, blir det bra nedtur å bruke kvelden på å forsiktig lære henne hvor penisen passer hen, mens hun ligger der livløs med en bekymret rynke i pannen."), mens det absolutt ikke er negativt om det er en ny (potensiell) partner som viser seg å være uberørt av mannepeniser. Tror i hvert fall de fleste gutter under 30 vil være av den oppfatningen, at det er positivt å være jomfru da. De lærer jo raskt. Ellers er det jo gutter som synes det beste i verden er å sprette jomfruhinner, og gjerne har one night stands med dem, men det er vel gjerne nettopp den typen man ikke vil ha mistet jomfrudommen til (i hvert fall ikke i ettertid).
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2009 #32 Skrevet 12. desember 2009 20 gammel jomfru er turn off. Noe som er enda mer turn off er folk som skriver "jofru" istedet for "jomfru". Du mener det er bedre å skrive "20 gammel jomfru er turn off"?! Det er kanskje noen som ikke burde kaste sten når de selv sitter i glasshus. TS: Ikke bry deg om de barnslige kommentarene en del kommer med. De fleste menn synes det er helt OK med en jente som er jomfru. Det er ikke turn-off. Det du skal gjøre er å finne deg en gutt som liker deg, og som du kan være sammen med på den måten når du føler deg trygg, og klar for det. En del av de faste "skribentene" på dette forumet er ikke akkurat representative for menn flest...
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2009 #33 Skrevet 12. desember 2009 En del av de faste "skribentene" på dette forumet er ikke akkurat representative for menn flest... Haha, nei der sa du det. Tror ikke man vil miste jomfrudommen til noen av gutta her inne.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå