Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2009 #61 Del Skrevet 13. desember 2009 Men det er jo nettopp derfor vi er her Jeg gir en god faen i hvordan andre gutter ser på ting men syntes alltid det er interessant å høre på kvinners syn på ting, selv om jeg sjelden er spesielt enig. Er bare i 20-årene? (gutt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
toth Skrevet 13. desember 2009 #62 Del Skrevet 13. desember 2009 Du gikk tydeligvis glipp av diskusjonen på side2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
toth Skrevet 13. desember 2009 #63 Del Skrevet 13. desember 2009 Er bare i 20-årene? (gutt) ? Hva mener du med det? Er 21, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 13. desember 2009 #64 Del Skrevet 13. desember 2009 Men det er jo nettopp derfor vi er her Jeg gir en god faen i hvordan andre gutter ser på ting men syntes alltid det er interessant å høre på kvinners syn på ting, selv om jeg sjelden er spesielt enig. Jeg syns det er hyggelig å få mennenes perspektiv på diskusjoner her! Ellers hadde nok tonen fort blitt litt for bitchy til tider;) Kom igjen, dere, gutta!! PS! Er det et mannlig forum vi jenter kan innvadere som dere karene anbefaler ? :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikken Skrevet 13. desember 2009 #65 Del Skrevet 13. desember 2009 Jeg syns det er hyggelig å få mennenes perspektiv på diskusjoner her! Ellers hadde nok tonen fort blitt litt for bitchy til tider;) Kom igjen, dere, gutta!! PS! Er det et mannlig forum vi jenter kan innvadere som dere karene anbefaler ? :gjeiper: Du har jo alltids diskusjon.no, som jeg tror dette forumet er en utstikker fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 13. desember 2009 #66 Del Skrevet 13. desember 2009 Du har jo alltids diskusjon.no, som jeg tror dette forumet er en utstikker fra Men er diskusjon.no primært en arena for menn, da ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikken Skrevet 13. desember 2009 #67 Del Skrevet 13. desember 2009 Men er diskusjon.no primært en arena for menn, da ? Nja, det er veldig dominert av menn, og var tidligere Hardware.no-forumet, altså et dataforum. Derfor er det gjerne en god del menn enn kvinner der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 13. desember 2009 #68 Del Skrevet 13. desember 2009 Nja, det er veldig dominert av menn, og var tidligere Hardware.no-forumet, altså et dataforum. Derfor er det gjerne en god del menn enn kvinner der Skjønner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2009 #69 Del Skrevet 14. desember 2009 Kjedelig når guttene er så purunge og uerfarne... Så bruker de KG til å hale ut råd for å få seg noe. Kjipt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Christine_* Skrevet 14. desember 2009 #70 Del Skrevet 14. desember 2009 Kjedelig når guttene er så purunge og uerfarne... Så bruker de KG til å hale ut råd for å få seg noe. Kjipt. Her er du surmaget, synes jeg. Hva er galt med at f.eks. en 17/18-åring som er forelsket i en jente ber oss om råd? Når han gidder å lage en tråd om det, og forteller oss hvor interessert han er i akkurat den jenta, så er det ikke bare for å "få seg noe". Det er mennesker i alle aldre her inne, gutter og jenter, menn og kvinner. Synes det gjør forumet interessant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 14. desember 2009 #71 Del Skrevet 14. desember 2009 Her er du surmaget, synes jeg. Hva er galt med at f.eks. en 17/18-åring som er forelsket i en jente ber oss om råd? Når han gidder å lage en tråd om det, og forteller oss hvor interessert han er i akkurat den jenta, så er det ikke bare for å "få seg noe". Det er mennesker i alle aldre her inne, gutter og jenter, menn og kvinner. Synes det gjør forumet interessant. nåå jeg synes det er såå søtt når de søte små tenåringsguttene kommer og ber om råd. Føler meg sånn: da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest babymannen Skrevet 15. desember 2009 #72 Del Skrevet 15. desember 2009 nåå jeg synes det er såå søtt når de søte små tenåringsguttene kommer og ber om råd. Føler meg sånn: da Du kan godt komme og gi meg litt smokk. Ligger klar her med bleie og er klar for litt pupp, mom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 15. desember 2009 #73 Del Skrevet 15. desember 2009 Du kan godt komme og gi meg litt smokk. Ligger klar her med bleie og er klar for litt pupp, mom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå