Gjest beatme Skrevet 11. desember 2009 #41 Del Skrevet 11. desember 2009 Jeg synes det er rart at man tror folk på forum er tynne, når man skal presentere fordommene sine. Jeg trodde da standardfordommen mot gutter bak dataskjermer var feite og antisosiale. Ellers ser jeg ikke på meg selv som spesielt hverken macho, femi, pinglete eller "bøff". Jeg er i hvert fall ikke på kg for å treffe hunnkjønn. *grøsse* Neida, er så glad i dere, atte. Nei datagutter er tynne (med en slags fettlag helt uten muskler under), bleke og pinglete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2009 #42 Del Skrevet 12. desember 2009 Er det bare meg, jeg tror de mennene som henger her inne er små og pinglete, veier sikkert ikke mer enn 60 kg. synes ingen virker særlig maskuline. hva er deres mening? Siden du har gått under grunnen så velger jeg å gjøre det samme. Jeg har nemlig alltid lurt på hvorfor alle damene på dette forumet mest sannsynlig ser slik ut: http://www.grimmemennesker.dk/data/media/2...kalike-fail.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest beatme Skrevet 12. desember 2009 #43 Del Skrevet 12. desember 2009 Siden du har gått under grunnen så velger jeg å gjøre det samme. Jeg har nemlig alltid lurt på hvorfor alle damene på dette forumet mest sannsynlig ser slik ut: http://www.grimmemennesker.dk/data/media/2...kalike-fail.jpg Damene her ser da slik ut: http://www.funny-football.co.uk/news/wp-co...girls_aloud.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rimmern Skrevet 12. desember 2009 #44 Del Skrevet 12. desember 2009 Nei datagutter er tynne (med en slags fettlag helt uten muskler under), bleke og pinglete. Jeg kan faktisk ikke huske sist jeg så en slik en, og jeg jobber med det til daglig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest beatme Skrevet 12. desember 2009 #45 Del Skrevet 12. desember 2009 Jeg kan faktisk ikke huske sist jeg så en slik en, og jeg jobber med det til daglig. Ta deg en tur innom en nettdatingsted, så ser du dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2009 #46 Del Skrevet 12. desember 2009 ..og 1.90 høy og 110 kg nesten bare muskler og da. Det vil si at du i det hvirkelige liv er 1.60 cm høy veier 160 kilo og det er bare fett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2009 #47 Del Skrevet 12. desember 2009 Er det bare meg, jeg tror de mennene som henger her inne er små og pinglete, veier sikkert ikke mer enn 60 kg. synes ingen virker særlig maskuline. hva er deres mening? Høres ut som om mennene her deler seg i ulike grupper: a) De feite, mislykkede som ikke har dameerfaring, de som var upopulære og stygge gjennom hele skolesystemet b) De blektynne, nerdete som satt inne på gutterommet og hadde briller og ingen dameerfaring c) De klientaktige institusjonaliserte som er sperret inne på mentalinstitusjoner rundt omkring i Norge d) De fraskilte som står igjen som bitre spørsmålstegn, etter at de ble dumpet av damen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 12. desember 2009 #48 Del Skrevet 12. desember 2009 Jeg syns det er interessant at det finnes menn på "Norges mest feminine nettside", jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mann36 Skrevet 12. desember 2009 #49 Del Skrevet 12. desember 2009 Synes det er sårende..teksten til TS traff meg rett i hjertet. Synes TS skal slutte å mobbe tynne menn og heller mobbe feite skallede menn slik som resten. Tynn mann med ein kropp som Bruce Lee (alt for mye trening). Men TS skal vite at jeg avogtil prøver å bli feit med å spise burgere og spise snop men det ligg nok ikke i genene mine å bli feit...Men har nettopp kjøpt inn 8kg til med protein og mass builing saker som skal trykkast i meg. So kanskje jeg en dag kan glede folk som misliker tynne menn, men diverre blir det nok bare mer muskler og ikke fett håper det går greit? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2009 #50 Del Skrevet 12. desember 2009 Tja. Når jeg trente (sluttet å trene aktivt for halvannet år siden) var jeg oppe i 97kg. Inntil nylig har jeg ligget på litt over 90, men i det siste har jeg jobbet med å "deffe" meg ned mot 80. Noe annet du lurte på, lille barn? Tja, du trener vel egentlig fortsatt du. Med å prøve å åpne et rævhøl med tunga, da er det vel bevist at det er kroppens sterkeste muskel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 12. desember 2009 #51 Del Skrevet 12. desember 2009 Er det bare meg, jeg tror de mennene som henger her inne er små og pinglete, veier sikkert ikke mer enn 60 kg. synes ingen virker særlig maskuline. hva er deres mening? eh. Har ikke tenkt så mye over akkurat det der.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2009 #52 Del Skrevet 12. desember 2009 Jeg syns det er interessant at det finnes menn på "Norges mest feminine nettside", jeg! Det ville vært mer rart om det ikke var noen menn her! Menn skal sjekke opp kvinner, og hvor er det mer naturlig å gjøre det enn her! Flere menn bør registrere seg og ta kontakt med interessante kvinner her - bli kjent over tid gjennom innlegg og meninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest beatme Skrevet 12. desember 2009 #53 Del Skrevet 12. desember 2009 Det ville vært mer rart om det ikke var noen menn her! Menn skal sjekke opp kvinner, og hvor er det mer naturlig å gjøre det enn her! Flere menn bør registrere seg og ta kontakt med interessante kvinner her - bli kjent over tid gjennom innlegg og meninger. Det er jo bare irriterende når menn kommer hit for å sjekke opp kvinner da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2009 #54 Del Skrevet 12. desember 2009 Det er jo bare irriterende når menn kommer hit for å sjekke opp kvinner da. Nehei, det er da bare hyggelig og kult! Håper flere menn invaderer forumet go sjekker opp damer her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ursus Maritimus Skrevet 12. desember 2009 #55 Del Skrevet 12. desember 2009 Siden du har gått under grunnen så velger jeg å gjøre det samme. Jeg har nemlig alltid lurt på hvorfor alle damene på dette forumet mest sannsynlig ser slik ut: http://www.grimmemennesker.dk/data/media/2...kalike-fail.jpg Er det en kvinne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 12. desember 2009 #56 Del Skrevet 12. desember 2009 Er det en kvinne? hehe jeg måtte lure litt jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2009 #57 Del Skrevet 12. desember 2009 http://www.grimmemennesker.dk/data/media/2...kalike-fail.jpg Ta bort dobbelthaken, og 30 cm fra midjen, så har du meg på en prikk! Jeg trodde et sekund at det var et manipulert bilde av meg jeg så på da jeg klikket på linken din... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 12. desember 2009 #58 Del Skrevet 12. desember 2009 herregud det kan ikke være en kvinne. Var bul i buksa jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bernardette Skrevet 13. desember 2009 #59 Del Skrevet 13. desember 2009 Åååj jaaaaa! ;);) Ikke bare er vi pingler, vi er stankelben og drittsekker samtidig, for ikke å nevne rundbrennere, hommeljukker, kåtsekker, machoidioter, players, manwhores, horebukker, bergensere og rusletisser! Og så oppfører vi oss som noen jævla huleboere! Faen det står dårlig til med mannerasen! Joda jeg går i cordfløyelsbukser og bruker fotformsko... Cordfløyel er faktisk fint da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
toth Skrevet 13. desember 2009 #60 Del Skrevet 13. desember 2009 Jeg syns det er interessant at det finnes menn på "Norges mest feminine nettside", jeg! Men det er jo nettopp derfor vi er her Jeg gir en god faen i hvordan andre gutter ser på ting men syntes alltid det er interessant å høre på kvinners syn på ting, selv om jeg sjelden er spesielt enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå