Gå til innhold

mennene på forumet

Gjest Gjest_lurer_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_lurer_*

Er det bare meg, jeg tror de mennene som henger her inne er små og pinglete, veier sikkert ikke mer enn 60 kg. synes ingen virker særlig maskuline.

hva er deres mening?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det bare meg, jeg tror de mennene som henger her inne er små og pinglete, veier sikkert ikke mer enn 60 kg. synes ingen virker særlig maskuline.

hva er deres mening?

Bare et vennlig tips: Dersom du ikke skriver "små og pinglete" får du sikkert flere fornuftige svar :)

Forøvrig er jeg stolt av å ha en ganske omtrentlig 50/50 balanse mellom min feminine og min maskuline side. Så det så :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååj jaaaaa! ;);););) Ikke bare er vi pingler, vi er stankelben og drittsekker samtidig, for ikke å nevne rundbrennere, hommeljukker, kåtsekker, machoidioter, players, manwhores, horebukker, bergensere og rusletisser! Og så oppfører vi oss som noen jævla huleboere!

Faen det står dårlig til med mannerasen!

Endret av toth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååj jaaaaa! ;);););) Ikke bare er vi pingler, vi er stankelben og drittsekker samtidig, for ikke å nevne rundbrennere, hommeljukker, kåtsekker, machoidioter, players, manwhores, horebukker, bergensere og rusletisser! Og så oppfører vi oss som noen jævla huleboere!

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gorgonzola

hva er deres mening?

Selvsagt har du rett. Vi er smalskuldrede, pysete, har feminine stemmer, sitter alltid med bena tekkelig i kors, er mer interessert i Frustrerte Fruer enn i Champions League, vipper ut lillefingeren når vi nipper til kaffen eller portvinen, synes korssting er uhyggelig undervurdert og diskuterer mer enn gjerne alt om bryllup eller når babyen bør sove på magen eller slutte med smokken! :ironi:

For øvrig er du en korttenkt liten dust.......... :fy_fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, DET tror jeg IKKE om dere.

.. Tror dere er for spinkle, feige og pinglete til å få dere noe som helst. Derfor dere er her og sjekker opp jenter med fine avatarer uvitende om at det skjuler seg et monster på andre siden av skjermen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, DET tror jeg IKKE om dere.

.. Tror dere er for spinkle, feige og pinglete til å få dere noe som helst. Derfor dere er her og sjekker opp jenter med fine avatarer uvitende om at det skjuler seg et monster på andre siden av skjermen.

Hahaha... Oi oi oi... Du er ubegripelig. For opplysningens skyld - jeg er forlovet, og har sex som regel 2-3 ganger for dagen. (selvsagt er ikke dette en konstant, men omtrentlig.) jeg har vært seksuelt aktiv siden jeg var 15. Og forstår forresten ikke hva i alle dager det å "få seg noe" har å gjøre med maskulinitet...

Nei, du, du trenger nok å åpne øynene litt. Eller slippe blodomløpet tilbake til hjernen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha... Oi oi oi... Du er ubegripelig. For opplysningens skyld - jeg er forlovet, og har sex som regel 2-3 ganger for dagen. (selvsagt er ikke dette en konstant, men omtrentlig.) jeg har vært seksuelt aktiv siden jeg var 15. Og forstår forresten ikke hva i alle dager det å "få seg noe" har å gjøre med maskulinitet...

Nei, du, du trenger nok å åpne øynene litt. Eller slippe blodomløpet tilbake til hjernen.

Det var en SPØK!! Ikke alle gjester er inntørka halvdøde skapninger uten liv utenfor utgangsdøra :fnise:

Nei, spøk til side. Tror mennene på forumet er en verdifull resurs i blant. Hvor mange ganger har jeg ikke startet en tråd og spurt etter en manns mening for fullt perspektiv. Hadde vært veldig kjedelig dersom kun kvinner hadde svart, vi har en tendens til å være enig om enkelte ting...

Hvordan mennene på forumet ser ut er jo ingenting å diskutere, herregud. Er ikke sagt at den spinkle typen bruker all sin tid på nettet, og det er jo litt av en odds dersom ALLE mennene her er små, tynne og utstyrløse, syns du ikke TS? :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ohhhh, bergensere. Den var drøy den! *rope til moderator* Å si at manfolka er pinglette, billige osv osv er ok, men å trekke bergensere inn? No you did'nt!

:fy_fy::sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ohhhh, bergensere. Den var drøy den! *rope til moderator* Å si at manfolka er pinglette, billige osv osv er ok, men å trekke bergensere inn? No you did'nt!

:fy_fy::sur:

<---- Bergenser ;)

Faen heller at jeg glemte å si at vi var billige! Åja, og så tror vi jo at vi er så jævla morsomme og! Noe mer? Glemske

Endret av toth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er deres mening?

Ut i fra min lille rosa dagbok tråd, og min rosa avatar, kan jeg skjønne at du tar den slutningen. :jepp: Men du hadde blitt overrasket. Anser det som en svakhet og et tegn på usikkerhet om man hele tiden skal være maskulin og macho..Da prøver man for hardt. :hjerte::strix::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest halvgammel slank mann

Nei nei nei nei, det er ikke sånn som ts tror her, kan få akkurat hvor mye fitte jeg vil jeg, men det er ok å SNAKKE (chatte) innimellom også. Hun hjemme vil BARE pule så....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WildRider
Ut i fra min lille rosa dagbok tråd, og min rosa avatar, kan jeg skjønne at du tar den slutningen. :jepp: Men du hadde blitt overrasket. Anser det som en svakhet og et tegn på usikkerhet om man hele tiden skal være maskulin og macho..Da prøver man for hardt. :hjerte::strix::ler:

...Og når man ønsker seg tamponger og truser med fransk åpning, prøver man ikke hardt nok. Skal ikke være lett.

Åh, tilgi meg for denne interne spøken, jeg måtte bare :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...Og når man ønsker seg tamponger og truser med fransk åpning, prøver man ikke hardt nok. Skal ikke være lett.

Men Wildrider da :hakeslepp: :hakeslepp: Nå ødelegger du jo for tøffe kristian82 :cry3: og ikke er det sant en gang. :cry3:

:rope: Maaaaammaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! :sukk:

:hoho: (Spøken var veldig bra Wildrider :5: )

Endret av kristian82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest halvgammel slank mann

:ler::ler: Bra den....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WildRider
Men Wildrider da :hakeslepp: :hakeslepp: Nå ødelegger du jo for tøffe kristian82 :cry3: og ikke er det sant en gang. :cry3:

:rope: Maaaaammaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! :sukk:

:hoho: (Spøken var veldig bra Wildrider :5: )

Awwwwww, stakkar, ikke GRÅT, det er ikke macho vet du.. :roll:

:klem::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en SPØK!! Ikke alle gjester er inntørka halvdøde skapninger uten liv utenfor utgangsdøra :fnise:

Nei, spøk til side. Tror mennene på forumet er en verdifull resurs i blant. Hvor mange ganger har jeg ikke startet en tråd og spurt etter en manns mening for fullt perspektiv. Hadde vært veldig kjedelig dersom kun kvinner hadde svart, vi har en tendens til å være enig om enkelte ting...

Hvordan mennene på forumet ser ut er jo ingenting å diskutere, herregud. Er ikke sagt at den spinkle typen bruker all sin tid på nettet, og det er jo litt av en odds dersom ALLE mennene her er små, tynne og utstyrløse, syns du ikke TS? :skratte:

Puh... Hehe... Følte meg dum nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...