Gå til innhold

Jenter, vår jakt etter dørmmemannen er over..!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt for veltrent og jeg liker ikke ansiktet hans - så nei takk ;)

Skrevet

Han er en skuespiller :D han var med i Fantastic Four og Not Another Teen Movie.

:gjeiper:

Gjest MikeWaters
Skrevet
Han er en skuespiller :D han var med i Fantastic Four og Not Another Teen Movie.

:gjeiper:

Borte neste år mao :)

Skrevet

Han var kjekk da, men ikke noe sånn WOW... Jeg liker forøvrig veltrente menn.

Skrevet

Jeg liker ikke sånne amerikanske skuespillertyper egentlig. Han er ikke stygg, men ikke helt min type heller. Jeg har faktisk en fetisj for modeller - Nils Butler, Mathias Lauridsen, Stas Svetlichnhyy, Blaine Cook, Joshua Walter, etc. Dessverre så vokser ikke pene menn på trær akkurat. :(

Jeg foretrekker slanke menn fremfor ekstremt veltrente menn. Et pent ansikt er et must.

Gjest Bianca26
Skrevet
Jeg liker ikke sånne amerikanske skuespillertyper egentlig. Han er ikke stygg, men ikke helt min type heller. Jeg har faktisk en fetisj for modeller - Nils Butler, Mathias Lauridsen, Stas Svetlichnhyy, Blaine Cook, Joshua Walter, etc. Dessverre så vokser ikke pene menn på trær akkurat. :(

Jeg foretrekker slanke menn fremfor ekstremt veltrente menn. Et pent ansikt er et must.

jeg foretrekker litt mer kompakte menn faktisk. veltrente men ikke for tynne. modeller syns jeg rett og slett er for vakre

Skrevet (endret)

Tro meg, hadde han der gitt meg et blikk og sagt "hei" til meg, så kunne sklidd på "greia" mi herfra til Oslo, det er jeg sikker på.. haha :biggrin: Fy så deilig han er!!

jaja, tilbake til virkeligheten.. hm..

Endret av kræsj_pink
Skrevet
jeg foretrekker litt mer kompakte menn faktisk. veltrente men ikke for tynne. modeller syns jeg rett og slett er for vakre

Kompakte menn *kan* være søte, men jeg foretrekker definitivt den slanke typen. Liker heller ikke altfor maskuline gutter (hverken når det gjelder utseende eller oppførsel). Jeg kan ikke noe for det, men jeg har alltid likt typisk vakre menn med "perfekte" ansikter... :fnise:

Gjest Bianca26
Skrevet
Kompakte menn *kan* være søte, men jeg foretrekker definitivt den slanke typen. Liker heller ikke altfor maskuline gutter (hverken når det gjelder utseende eller oppførsel). Jeg kan ikke noe for det, men jeg har alltid likt typisk vakre menn med "perfekte" ansikter... :fnise:

Liker maskuline. Men de kan ikke være for tøffe sånn ala vin diesel heller. Liker sånn doug heffernan i kongen av queens oppførsel. Litt sånn dum, barnslig, morsom. Liker de som ikke er "perfekte" De må ha noen søte særpreg

Skrevet
Liker maskuline. Men de kan ikke være for tøffe sånn ala vin diesel heller. Liker sånn doug heffernan i kongen av queens oppførsel. Litt sånn dum, barnslig, morsom. Liker de som ikke er "perfekte" De må ha noen søte særpreg

En mann kan vel være ekstremt pen og likevel være søt og sjarmerende?! De fleste mennesker har noe unikt eller spesielt over seg - uansett hvor vakre de er.

Skrevet (endret)

Perfekte gutter/menn er skremmende. Tryggest med de man kan trumfe selv..

Mindre press og man kan være mer seg selv.

Som Petter Solberg sier :

"But but, it's not only only, you know."

Så det er ikke bare bare nei!

Endret av kræsj_pink
Gjest MikeWaters
Skrevet
Perfekte gutter/menn er skremmende.

Hvorfor det? De finnes jo ikke - ingen er perfekte!

Skrevet
Perfekte gutter/menn er skremmende. Tryggest med de man kan trumfe selv..

Mindre press og man kan være mer seg selv.

Som Petter Solberg sier :

"But but, it's not only only, you know."

Så det er ikke bare bare nei!

Jeg liker nok kun det beste av det beste. Forresten, man skal ikke dømme et menneske kun ut i fra utseendet. :)

Gjest Bianca26
Skrevet
En mann kan vel være ekstremt pen og likevel være søt og sjarmerende?! De fleste mennesker har noe unikt eller spesielt over seg - uansett hvor vakre de er.

selvfølgelig, men de ferreste oppnåelige menn er modellvakre

Skrevet
Hvorfor det? De finnes jo ikke - ingen er perfekte!

Nei, men visse er så absolutt mer "perfekte" enn andre. Både utseende - og personlighetsmessig. ;)

Gjest Bianca26
Skrevet
Nei, men visse er så absolutt mer "perfekte" enn andre. Både utseende - og personlighetsmessig. ;)

ingenting som heter mer eller mindre perfekt. enten er man perfekt eller så er man ikke det. Og ingen er perfekt. Alle har positive og negative sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...