Ronja Skrevet 25. august 2003 #1 Del Skrevet 25. august 2003 Hei! I morgen har jeg fri fra jobben og det brenner i lommeboka. Gøy med litt fornyelser både når det gjelder sminke og klær. Spise lunsj på et nytt sted kanskje? Hva ville du prioritert (gjørt/kjøpt) dersom du plutselig fikk en fridag og har lyst til å finne på noe (stort eller smått) som gjør deg glad? Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesol20 Skrevet 25. august 2003 #2 Del Skrevet 25. august 2003 Jeg hadde tatt et raid i klesskapet og sjekket hva jeg manglet, og så hadde jeg kjøpt det. Hadde nok også stukket innom Glitter og kjøpt litt asscessoirer: De har mye fint og billig juggel der. Hadde også kjøpt en god dusjsåpe og en body lotion, en fotbad-olje og en fotkrem (gjerne med myntelukt, hehe.. øhm) sånn at jeg kunne fortsette den gode dagen i dusjen og på badet når jeg kom hjem om ettermiddagen/kvelden! Ikke noe er som å komme hjem en ettermiddag, nedlesset av shoppingbag`s og med tom lommebok... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå