Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Min mor er nødt til å investere i ei ny bærbar datamaskin snart, den hun har nå (Fujitsu Siemens etellerannet) er kriminelt treig..

Hun trenger absolutt ikke noe avansert og dyrt, helst ei lita lett maskin som kan brukes til kabal, tekstbehandlingsprogrammer, surfing på internett og slike "lette" ting.

Anbefalinger?

Takk på forhånd :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Acer Aspire.. Bare søk på det..

En av de beste billigste PC'ene :P

Trenger ikke noe bra om hun bare skal bruke det til det :)

Skrevet

Hvor dårlig er "ikke noe bra" da?

Den hun har hatt til nå er vel igrunn ei helt grei maskin (den er noen år gammel, nå da) men den er blitt ufattelig treig og kranglete. Vil derfor ikke at hun skal kjøpe seg enda ei som blir dårlig etter få år. (Og ja, den har vært formatert flere ganger, uten merkbar bedring)

Skrevet

Hvilket budsjett snakker vi om? Kunne du strekt deg til en Mac, så hadde hun hatt maskin i flerfoldige år uten noe vedlikehold.

Hvis ikke så er det egentlig ikke så veldig stor forskjell på hva du kjøper. Lenovo er kanskje den mest solide og ordentelige. Jeg ville unngått Acer, Packard Bell og de andre veeldig rimelige maskinene.

http://www.elprice.no/data/baerbar-pc/leno...0-13-3-m22egmn#

Skrevet (endret)

Jeg bruker selv Mac, og er stor fan, men til hennes bruk tror ejg ikke den er "verdt" prisen. I tillegg kan jo manglende edderkoppkabal bli et problem med Mac.. ( :fnise: )

Skal ta en titt på Lenovo jeg, og surfe litt rudnt omkring etter anmeldelser og slikt, takk for tipset :-)

Endret av Eske
Skrevet

Hei, jeg har Acer Aspire og Lenovo. Er kjempefornøyd, spesielt med Lenovoen, hurtig og god maskin med stor kapasitet. Jeg bruker den sannsynligvis noe mer variert enn din mor, privat og arbeid.

Acer er også gode maskiner, men min Acer Aspire ble litt liten, litt leketøy, "internettpc"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...