Gjest Sandbekken Skrevet 10. desember 2009 #1 Skrevet 10. desember 2009 Hva skjer? jeg prøver å gå inn på strawberrynet, men det kommer bare opp feilmelding hele tiden Har prøvd to dager nå.. Kommer dere inn på siden?
Gjest Vampen Skrevet 10. desember 2009 #3 Skrevet 10. desember 2009 Jeg kom inn i går, men plutselig ikke i dag. Det vil si, det er den norske siden jeg ikke kommer inn på. Om du prøver f.eks http://uk.strawberrynet.com/main.aspx?region=UK så kanskje du kommer inn? Det gjorde ihvertfall jeg.
Gjest Sandbekken Skrevet 10. desember 2009 #4 Skrevet 10. desember 2009 aaah.. at jeg ikke tenkte på det da! Takk vampen Håper de fikser sida snart.. for det var litt stress å bruke valuttakalkulator hele tiden
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2009 #5 Skrevet 10. desember 2009 Jeg kommer innpå.Har nettopp bestilt litt ting fra glominerals,fått inn mye av det nå, billig er det også
Cata Skrevet 10. desember 2009 #6 Skrevet 10. desember 2009 Jeg kommer iallfall inn på siden nå. (Men den kan jo likevel ha vært i ulage tidligere på dagen.)
Gjest Sandbekken Skrevet 10. desember 2009 #7 Skrevet 10. desember 2009 Jippi! Nå funka det igjen var så redd for det var noe galt med pcen min eller nettet..
Gjest Gjest_norah_* Skrevet 19. desember 2009 #8 Skrevet 19. desember 2009 ikke noe med nett eller pc, for jeg kom bare delvis inn i går og idag. har skjed flere ganger at jeg ikke har kommet inn på nettsiden bortsett fra hvis jeg googler... i går fikk jeg bestille, men ikke betale(ble bare redirigert til forsiden) og idag er det helt håpløst. æsj
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå