Kreps Skrevet 25. august 2003 #1 Skrevet 25. august 2003 Samtale ved middagsbordet Hun: Hva ville du gjort hvis jeg ble borte? Ville du giftet deg igjen? Han: Definitivt ikke! Hun: Hvorfor ikke? Liker du ikke å være gift? Han: Selvsagt gjør jeg det. Hun: Så hvorfor ville du ikke giftet deg igjen? Han: Ok, Jeg ville giftet meg igjen. Hun: Ville du? (med et smertefult utrykk i ansiktet) Han: (Sukker tungt) Hun: Ville du bodd med henne i huset vårt? Han: Vel, sannsynligvis, det er jo betalt for. Hun: Ville du byttet ut bildene mine med hennes? Han: Det ville vel vært passende å gjøre det. Hun: Ville du sovet med henne i vår seng? Han: Hvor ellers skulle vi sovet? Hun: Ville du latt henne bruke golfkøllene mine? Han: Nei, hun er kjevhent. Hun: ...stillhet... Han: Å, fillern...!
Gjest Zirine Skrevet 25. august 2003 #4 Skrevet 25. august 2003 Den der må jeg nesten få lime inn i dagboka mi Kreps - sånn at jeg har den :D
Kreps Skrevet 26. august 2003 Forfatter #7 Skrevet 26. august 2003 Den der må jeg nesten få lime inn i dagboka mi Kreps - sånn at jeg har den :D Helt greit det vettu:)
chimp Skrevet 26. august 2003 #8 Skrevet 26. august 2003 Kan'ke si annet enn at jeg skjønner ham godt, jeg.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå