Gå til innhold

Driver å farger håret,trenger svar raskt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har blondt å skal farge håret brunt, stripe det brunt.. men hvorfor i all verden blir det grått? har til å med tatt en varm farge!!

Jeg prøvde en pakke først, ble grått og kjøpt en ny nå, å prøver igjen.. prøvde den nye farge på hairextantion og det ble ganske grått der også..

så hva gjør jeg? Hvordan er ventetiden? skal jeg sitte så lnege som mulig for å få alle rødtonene i håret? eller hvordan var det der...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har blondt å skal farge håret brunt, stripe det brunt.. men hvorfor i all verden blir det grått? har til å med tatt en varm farge!!

Jeg prøvde en pakke først, ble grått og kjøpt en ny nå, å prøver igjen.. prøvde den nye farge på hairextantion og det ble ganske grått der også..

så hva gjør jeg? Hvordan er ventetiden? skal jeg sitte så lnege som mulig for å få alle rødtonene i håret? eller hvordan var det der...?

du må sitte tiden ut ja. farven foandrer seg underveis.

Gjest LonelyAngel
Skrevet
du må sitte tiden ut ja. farven foandrer seg underveis.

Ja. Fargen på serumet har ingenting å si :)

Skrevet

Dette skjedde med meg også. Bare jeg var hos frisøren og stripet det. Jeg så grusom ut, var helt grå i håret. Jeg kjøpte Redken Blonde Glam Color Enhancer Treatment - Rich Vanilla

http://www.feelunique.com/p/Redken-BG-Rich...-Treatment.html

og etter 2-3 kuringer med denne, var håret mitt gyllent og fint igjen :) PRØV DEN! Men ikke kjøp feil, de har en som heter Perfect Platinum også, den blir håret bare gråere av ;)

Lykke til! :)

• 3 uker senere...
Skrevet

hvor lenge skal den Rich Vanilla være i håret? jeg har en sånn som står på badet, har stått der en stund, har ikke brukt den enda.

Håret mitt er omtrent helt hvitt har noen litt gulere nede på tuppene på håret, skulle gjerne ha hatt det vekk, prøvd og bleike det vekk men det tiltrekker seg ikke blekingen. Hmm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...