Gjest Gjest_meg_* Skrevet 10. desember 2009 #1 Skrevet 10. desember 2009 Har sett helsesøstre svare motstridende på dette.. Noen sa at det var bare ved at mannen har utløsning I deg at du kan bli gravid. Hva stemmer? Og hvis det går, er sjangsene like store?
Nuith Skrevet 10. desember 2009 #2 Skrevet 10. desember 2009 Det må da virkelig være mulig, noe annet ville vært veldig ulogisk. Sjansene er nok noe mindre enn om mannen får utløsning direkte inni deg, men om de er så veldig mye mindre ville jeg ikke tatt sjansen på...
LilleMy28 Skrevet 10. desember 2009 #3 Skrevet 10. desember 2009 Ja, det går an, bare en liten dråpe er nok. Til og med ved utløsning like rundt skjedeåpningen kan en bli gravid, sjansen er mindre, men likevel tilstede.
Riskrem Skrevet 10. desember 2009 #4 Skrevet 10. desember 2009 Det skal jo bare én sædcelle til å gjøre deg gravid. Hvis jeg ikke tok p-piller og ikke ville bli gravid hadde jeg aldri i livet ført en finger med sæd på inn i skjeden. Risikoen er helt klar tilstede.
-Englefjes- Skrevet 10. desember 2009 #5 Skrevet 10. desember 2009 Det er fullt mulig. En venninne av meg har et åtte år gammelt barn som bevis på nettopp det.
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2009 #6 Skrevet 10. desember 2009 Har sett helsesøstre svare motstridende på dette.. Noen sa at det var bare ved at mannen har utløsning I deg at du kan bli gravid. Hva stemmer? Og hvis det går, er sjangsene like store? Sjansene er ikke like store, men du kan bli gravid. Skal du gå på skattejakt i kondomet, eller?
Duckling Skrevet 10. desember 2009 #7 Skrevet 10. desember 2009 Skal du gå på skattejakt i kondomet, eller? Hahaha, jeg tenkte akkurat det samme. 1
Gjest Gjest_Hihi_* Skrevet 10. desember 2009 #8 Skrevet 10. desember 2009 Sjansene er ikke like store, men du kan bli gravid. Skal du gå på skattejakt i kondomet, eller? At jeg ikke har tenkt på det før.....
Redlady Skrevet 10. desember 2009 #10 Skrevet 10. desember 2009 Har hørt at det var en kvinne som visstnok klarte å bli gravid med en kjent svensk tennisspiller på denne måten, uten samleie. Hun ble gravid, men selv om det viste seg at han var biologisk far, så ble han ikke krevd for bidrag grunnet omstendighetene... Kondomjakt, haha. Kan jo ikke være noe moromst å bli gravid sammen med en som ikke ønsker det?
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2009 #11 Skrevet 10. desember 2009 Har hørt at det var en kvinne som visstnok klarte å bli gravid med en kjent svensk tennisspiller på denne måten, uten samleie. Hun ble gravid, men selv om det viste seg at han var biologisk far, så ble han ikke krevd for bidrag grunnet omstendighetene... Men han er jo faren uansett, selv om moren brukte fingeren for å befrukte seg. Så jeg syns han bør betale bidrag og at ungen bør få rett til arv.
Gjest WildRider Skrevet 10. desember 2009 #12 Skrevet 10. desember 2009 Befrukte seg selv med sæd fra et kondom, fra en mann som tydelig ikke ønsker unger? DET kaller jeg å være enten jævlig desperat, eller høre til mellom polstra vegger.
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2009 #13 Skrevet 10. desember 2009 Har sett helsesøstre svare motstridende på dette.. Noen sa at det var bare ved at mannen har utløsning I deg at du kan bli gravid. Hva stemmer? Og hvis det går, er sjangsene like store? Å HILDRANE DU..........
Redlady Skrevet 10. desember 2009 #14 Skrevet 10. desember 2009 Men han er jo faren uansett, selv om moren brukte fingeren for å befrukte seg. Så jeg syns han bør betale bidrag og at ungen bør få rett til arv. Mener å huske det var snakk om en blow job... Noe som så absolutt ikke pleier å føre til graviditet...
Gjest WildRider Skrevet 10. desember 2009 #15 Skrevet 10. desember 2009 Var det ikke en sak for noen år siden der en kvinne hadde stjålet sæd fra kondomet til en fyr, jeg husker ikke om det var henne han hadde sex med en gang, og befruktet seg selv med en kakesprøyte eller noe? Jeg tror det endte opp med at mannen slapp noen som helst tilknytting til kvinnen og barnet. Trist for barnet som endte opp helt uten far, da.
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2009 #16 Skrevet 10. desember 2009 Nå, det må være ekstremt sjeldent at kvinner gjør noe slikt, kan ikke skjønne hva motivet skulle være heller, bortsett fra å få barn...
Gjest imli Skrevet 10. desember 2009 #17 Skrevet 10. desember 2009 Jeg trodde det var slik at sæd dør veldig fort i romtemperatur. Derfor skal man i alle fall være veldig rask hvis man vil prøve å lage barn på en slik metode
Epica Skrevet 11. desember 2009 #18 Skrevet 11. desember 2009 Å lure mannen på denne måten er rett og slett RÅTTENT gjort!!
Gjest TS Skrevet 11. desember 2009 #19 Skrevet 11. desember 2009 Ja, takk for flere svar. Noen av dere må bare roe dere HELT ned, jeg har ingen planer om å LURE min ektemann til noe. Vi har lyst på barn, og vi prøver å få barn, men akkurat denne aktuelle dagen ble vi enig om å prøve å gjøre det på den måten jeg beskrev. Hvorfor har dere ikke noe med, men det var en grunn. Bare ikke anklag meg for noe sånt
Gjest Aminata Skrevet 11. desember 2009 #20 Skrevet 11. desember 2009 Ja, takk for flere svar. Noen av dere må bare roe dere HELT ned, jeg har ingen planer om å LURE min ektemann til noe. Vi har lyst på barn, og vi prøver å få barn, men akkurat denne aktuelle dagen ble vi enig om å prøve å gjøre det på den måten jeg beskrev. Hvorfor har dere ikke noe med, men det var en grunn. Bare ikke anklag meg for noe sånt Haha, slapp av, det var nok bare en spøk! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå