Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2009 #1 Skrevet 10. desember 2009 Noen her som har testet "The Regimen"-produktene (som består av et sett med rens, en slags behandlingskrem-ting, og en fuktighetskrem) fra acne.org? Fungerer de kun mot kviser, eller kan de virke mot røde kvisearr og sorte prikker også?
Gjest ts Skrevet 10. desember 2009 #2 Skrevet 10. desember 2009 Er det virkelig ingen som har testet dette merket? Jeg trodde det var ganske populært jeg.. :klø:
Gjest Heidie Skrevet 10. desember 2009 #3 Skrevet 10. desember 2009 Jeg har aldri hørt om det desverre...
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 10. desember 2009 #4 Skrevet 10. desember 2009 Hei! I min desperasjon har jeg prøvd ut dette, men istedet for å kjøpe produkter fra den siden kjøpte jeg tilsvarende produkter her i Norge. Det fungerte ikke på meg, for å si det sånn, men når sant skal sies har jeg en sånn hud hvor ingenting funker, da....
Gummiloppa Skrevet 10. desember 2009 #5 Skrevet 10. desember 2009 (endret) Jeg har prøvd dem, og jeg ble KNUSK(!)tørr av den benzoyl peroxide greia som man skal bruke etter rensen. Så virkelig ikke ut, og det tok lang tid før jeg ble bra igjen Men selve rensen og fuktighetskremen var ikke noe å utsette på, veldig milde og gode. Men de hjalp jo ikke spesielt på den urene huden min da... Endret 10. desember 2009 av Lodotta
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 11. desember 2009 #7 Skrevet 11. desember 2009 TS: Benzoyl peroxid er faktisk akkurat det samme som basiron som du får kjøpt på apoteket her i Norge. Så om du kjøper en sånn, og en mild hudpleie, er det i prinsippet det samme.
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2009 #8 Skrevet 11. desember 2009 TS: Benzoyl peroxid er faktisk akkurat det samme som basiron som du får kjøpt på apoteket her i Norge. Så om du kjøper en sånn, og en mild hudpleie, er det i prinsippet det samme. men basiron er på 5% og acne.org er på 2,5%, blir jo ikke det samme. Når poenget til acne.org er å bruke mye benzoyl peroxid sier det seg selv at basiron blir alt for mye for huden. Ingen fler som har prøvd disse produktene?
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 11. desember 2009 #9 Skrevet 11. desember 2009 Nå er det et år siden jeg prøvde meg på dette, så kanskje nettsiden er endret, men da jeg gjorde det sto det at man gjerne kunne bruke 5%, så lenge huden tålte det. Du kan jo rett og slett bruke mindre av basironen, eller blande den inn med en annen krem. Det som var mitt poeng, var at dersom du er intressert i å prøve dette, men er usikker på å bestille fra den nettsiden, så kan du fint kjøpe de samme produktene i butikken her. Kanskje den delen også er endret, men da jeg brukte dette systemet sto det da ettertykkelig klart på den hjemmesiden at man gjerne kunne kjøpe tilsvarende produkter i butikken selv. Det viktige her er benzoylen, pluss milde renseprodukt. Den pakken kan man kjøpe om man ikke vil gå ut selv og kjøpe egne produkter. Men kan jo som sagt hende at dette er fjernet fra hjemmesiden deres nå da. Du spurte om andres erfaringer, jeg ville bare gi deg mine. Lykke til da!
Quirky Skrevet 11. desember 2009 #10 Skrevet 11. desember 2009 Du finner sikkert mange brukererfaringer på Makeupalley.com.
Gjest Gjest_monika_* Skrevet 7. januar 2010 #11 Skrevet 7. januar 2010 Jeg har nå prøvd acne.org produktene i 3 uker og ser en klar forbedring! Jeg tror jeg endelig har funnet noe som fungerer på min hud. Jeg har tidligere prøvd både md formulations, decleor, exuviance og dermalogica. Ja, jeg er litt tørr, men kan fortsatt bruke mineralsminke uten at det ser så ille ut. Har kjøpt alle produktene fra acne.org (prøvde først med basiron, ALT for sterkt,men det visste jeg jo egentlig fra før av) Det er ingen produkter i norge som har så lav prosent på BP en som det man skal bruke, så jeg kjøpte like gjerne hele kittet fra nettsiden. Poenget med "the regimen" er at man skal bruke en god del benzoyl peroxid og da går det ikke som noen skriver over her å blande ut basironene eller bruke mindre av den. Da er jo hele poenget borte.. Har også kjøpt jojoba oljen som hjelper den tørre huden og AHA+ kremen som skal hjelpe mot de røde merkene man (jeg ihvertfall) har etter at kvisene er borte. Vel uansett, jeg har troa! Jeg kan oppdatere hvis det er ønskelig:)
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2010 #12 Skrevet 7. januar 2010 Noen her som har testet "The Regimen"-produktene (som består av et sett med rens, en slags behandlingskrem-ting, og en fuktighetskrem) fra acne.org? Fungerer de kun mot kviser, eller kan de virke mot røde kvisearr og sorte prikker også? Hei, jeg har ikke prøvd disse produktene, men brukte basiron tidligere. Den ble jeg fryktelig tørr av. Etter mange år med kviseplager, fet hud, sorte prikker osv. Så gikk jeg til legen i en alder av 30 år og ba om tabletter som heter Diane. disse har jeg brukt i to år og er fantastisk fornøyd! Ikke en kvise og sorte prikker er kraftig redusert! Angrer bittert på at jeg ikke begynte på dem for mange år siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå