Shinana Skrevet 10. desember 2009 #1 Skrevet 10. desember 2009 Hvor i Bergen selger de Ilse Jacobsen gummistøvler? Jeg har funnet dem hos Eurosko på Arkaden, men de hadde ikke noe særlig utvalg. Noen som kan tipse meg om det?
Elle Melle Skrevet 10. desember 2009 #3 Skrevet 10. desember 2009 På bystasjonen (Bergen storsenter). Der har de egen IJ butikk. http://www.bergenstorsenter.no/Butikker/Bu...ILSE-JACOBSEN-/
Shinana Skrevet 10. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 10. desember 2009 Håper de har noen av disse Alt.1 Alt.2 Alt.3
Momseguri Skrevet 10. desember 2009 #5 Skrevet 10. desember 2009 De bør jo det siden det er en IJ butikk Jeg syns de helt hvite var finest
Shinana Skrevet 10. desember 2009 Forfatter #7 Skrevet 10. desember 2009 Æsj! Jeg vil ha ALLE! Dersom de har alle i min størrelse (41) så sliter jeg!
Shinana Skrevet 11. desember 2009 Forfatter #8 Skrevet 11. desember 2009 De hadde ingen av modellene :-( De hadde dårligere utvalg hos denne concept store enn et vanlig utsalg lenger nord på kysten! De hadde kun det helt ordinære. Greit nok det. Det er jo det som selger, men hva er da poenget med "Concept Store"? Ganske skuffet for å si det slik. Hadde forventet å se nyhetene der. Ikke så rart at flere og flere benytter netthandel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå