Gå til innhold

Høyde?

Gjest MikeWaters

Fremhevede innlegg

Gjest MikeWaters
Skrevet
jeg har alltid vert den høye, så med mannen trenger jeg å føle meg lita. jeg elsker å gå i heler, og de jeg har vert sammen med, har vert akkurat høye nok til at jeg kan springe rundt i dem :)

hvor høye er du? og hva er din mening?

Jeg måtte faktisk måle :) jeg er 184 cm, og jeg foretrekker å være høyere enn min livsledsager, noe jeg også er da hun er 170.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høyde er overhodet ikke viktig for meg. Har vært med menn både på 197 og 173. Selv er jeg 170.

Skrevet

Jeg er selv veldig lav, 155, så høyde er viktig for meg. Jeg har til nå ikke funnet en lav mann tiltrekkende (lav som i under ca 165). Kjæresten er 182, og alle andre jeg har forelsket meg i har vært over over 175. Så ja, høyde er viktig for meg :)

Skrevet

Har alltid tenkt at "jo høyere jo bedre". Bare blitt seksuellt opphisset av menn over 180. Jeg liker best menn mellom 180 og 210. Men så, plutselig, falt jeg for denne fyren på 168, Og, veit dere? Det betyr absolutt ingenting for forelskelsen min. Jeg vil ikke ha ham NOE anderledes. Han er bare 3 cm høyere enn meg og veier muligens mindre?? Jeg føler meg stor, det gjøre jeg, men jeg føler at det er meg det er noe galt med, ikke ham. For jeg elsker ham og hele ham og han kunne ikke vært bedre

PS: Vil forresten si at dette er forelskele jeg har hatt i ett år, ikke en jeg er sammen med.

Gjest Syrin_Ulven
Skrevet
Hvor viktig er høyden på en mann for tenningen? Er høyden i seg selv viktig, eller er det kun viktig at han er høyere enn dere?

Og når er det for høyt? :)

Det er ganske viktig syns eg, at han er høyere enn meg.

Eg er 170cm + sambo ca 185cm = perfekt høydeforskjell.

For lavt er alt under min høyde, for høgt er alt over 195cm.

Skrevet

Høyde er viktig, jeg er 167 og menn må opp i 180 + , men ikke over 190 for at det skal være attraktivt.

Skrevet

15-20 cm høydeforskjell synes jeg er perfekt.

Jeg liker at han ikke ser lav ut blant andre menn, så nedover mot 170 begynner det å gi litt minuspoeng, men jeg hadde ikke gitt slipp på en drømmemann på 165 likevel, en av dem jeg var umiddelbart tiltrukket av er nok under 170. Høyde inntil like over 190 er flott, over det gir det ikke ytterligere plusspoeng for meg, og en på 180 er mer passende i forhold til min egen høyde.

Skrevet

Jeg elsker å gå i høye sko, og føle meg feminin. Derfor ser jeg helst at en type er høyere enn meg. Nå er jeg 173, og kjæresten 186, og syns det er perfekt match! ;) I tillegg er han ganske stor og veltrent, som igjen gjør at jeg kan føle meg både liten og søt, og snasen og sexy, alt ettersom.

Jeg er av "gamlesorten" som liker at en mann kan beskytte meg. Hvis dere skjønner hva jeg mener. La menn være menn

Gjest CookieMonster
Skrevet
Hvor viktig er høyden på en mann for tenningen? Er høyden i seg selv viktig, eller er det kun viktig at han er høyere enn dere?

Og når er det for høyt? :)

Jeg synes ikke høyden er det viktigste, men at han er høyere enn meg, ja det er faktisk litt viktig. Samboeren min er 1.83 og jeg er 1.71 og det synes jeg er akkurat passe. Når jeg går i (10 cm) høye heler, er han fortsatt bittelitt høyere enn meg:) Synes det er for høyt når han er over 1.95.

Skrevet

Mannen er nødt til å være høyere enn meg. Jeg er 174 cm selv og sambo er 185. Høye menn er sexy men ikke over 195. Menn under 170 cm ser jeg ikke på en gang...

Skrevet

Liker ikke at han er lavere enn meg, siden jeg er 155. :hug:

Gjest gabriela
Skrevet

Om jeg skal velge sånn helt ut i det blå ville jeg ha sagt at jeg hadde foretrukket at han var høyere enn meg i høyere hæler. Bryr ikke meg så veldig så lenge han ikke surer seg om jeg blir høyere enn han i høye hæler :sjenert:

Skrevet
Jeg er av "gamlesorten" som liker at en mann kan beskytte meg. Hvis dere skjønner hva jeg mener. La menn være menn

Skjønte ikke helt denne kommentaren i en tråd om høyde...

Er ikke en mann en mann om han er lavere enn deg?

Skrevet

Jeg ville følt meg litt som mannen i forholdet hvis jeg var høyere enn kjæresten.

Skrevet

Jeg er utrolig glad jeg aldri har tenkt på sånt. Dette er ikke kritikk eller at jeg er bedre enn de som tenker sånn, men på akkurat det med høyde har jeg null hang-ups, og siden jeg er så høy selv så er jo det en stor fordel.

Gjest Gjest_angie_*
Skrevet
Jeg er utrolig glad jeg aldri har tenkt på sånt. Dette er ikke kritikk eller at jeg er bedre enn de som tenker sånn, men på akkurat det med høyde har jeg null hang-ups, og siden jeg er så høy selv så er jo det en stor fordel.

Samme her!

Tok lang tid før jeg kom over det, men nå har jeg ingen problemer med å være høyere enn mannen.

Men helst ikke to hoder høyere, hehe.

De fleste kjærestene mine (i voksen alder) har vært noen cm lavere enn meg faktisk. Så det var bra jeg ble kvitt fobien for menn som var lavere enn meg, hvis ikke hadde jeg gått glipp av mye!

Skrevet

For meg betyr høyden null og niks. Jeg faller for menn med empati, intelligens, osv. Personlighet, med andre ord. Er mannen direkte avskrekkende (noe jeg har sett få/ingen eksempler på) kan nok utsendet legge en demper på det hele, men utover det betyr ikke ytre faktorer som utsendet (eller rikdom, makt osv) noenting.

Jeg synes ærlig talt de som setter seg slike standarder for høyder, penislengder, størrelse på bankkonto osv virker umodne, overflatiske og dårlig orienterte om hvordan livet arter seg etter noen år i forhold med samme mann. (Greit, jeg er klar over at dette dreier seg om sex og ikke forhold, men siden jeg selv ikke har ONS forholder jeg meg til sex i forhold).

Skrevet

Bare han er høyere enn meg så er alt vel! Helst minst 10 cm. Jeg er 174 selv. Hvis jeg er høyere/like høy som mannen føler jeg meg lett mindre feminin. :P Elsker at gutten er høyere og kan holde hele meg i armene sine. :rødme:

Gjest høyjente
Skrevet

Mannen må være høyere enn meg. Syns det er en smule awkward når jeg er høyere enn ham. Føler meg så.. mandig da.

Vil ha muligheten til å gå med høye hæler ved siden av ham.

Skrevet

Jeg liker høyde, og har aldri møtt noen som jeg syntes var for høy. Men jeg har også hatt en kjæreste som var lavere enn meg, ikke noe problem det heller (det var nok verst for han).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...