Gjest sissis Skrevet 10. desember 2009 #1 Skrevet 10. desember 2009 Veit ikke hvorfor jeg skriver her men må få det ut bare Har hatt noe på gang med en fyr i snart 6mnd nå. Vi har ikke offesielt vært sammen, men oppført oss som vi skulle vært det. Spist sammen ofte, sover sammen ofte,gått på konserter og byen sammen, og vært mye hos hverandre det har vært han som har vært mest pågående og har spurt om vi skal finne på noe, og sagt at han savner meg bare jeg er borte noen dager. Han har altså virka veeldig interessert, ikke bare i sex eller noe men i hele meg. Jeg har vært litt mer tilbaketrukken og ikke visst helt hva jeg vil og om han er den retter. men de siste ukene har jeg begynt å få mer og mer følelser for han Så kommer han igår og sier at han ikke tror han har nok følelser til å bli sammen med meg så han synes vi bør kutte ut og bare være venner. Jeg reagerte med å bli lei med og gråte, og da sa han at han ikke trodde det var såå seriøst mellom oss..men vi har jo faen meg oppført oss som om vi var sammen! skjønner ingenting jeg..han har jo virka så veeldig interessert,nesten for masete, så hadde aldri falt meg inn at han faktisk ikke var det. Nå sitter jeg her og klarer ikke tenke på noe annet enn han. Tar laang tid for meg å få følelser for noen, så når jeg først får det tar det evigheter å komme over dem. Klarer ikke spise, ikke komme meg på jobb..ingenting Hvorfor skal kjærlighet være så vanskelig... måtte bare få deg ut er foresten jente på 23år
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2009 #2 Skrevet 10. desember 2009 Uff..har lyst å gi deg en god Jeg holder på å "date" en gutt på samme måten nå, og tror det er fifty/fofty at den ender på samme måte...da legger jeg meg ned og griner, jeg er så forelsket gutter er så vanskelige!
sabrina111 Skrevet 10. desember 2009 #3 Skrevet 10. desember 2009 Veit ikke hvorfor jeg skriver her men må få det ut bare Har hatt noe på gang med en fyr i snart 6mnd nå. Vi har ikke offesielt vært sammen, men oppført oss som vi skulle vært det. Spist sammen ofte, sover sammen ofte,gått på konserter og byen sammen, og vært mye hos hverandre det har vært han som har vært mest pågående og har spurt om vi skal finne på noe, og sagt at han savner meg bare jeg er borte noen dager. Han har altså virka veeldig interessert, ikke bare i sex eller noe men i hele meg. Jeg har vært litt mer tilbaketrukken og ikke visst helt hva jeg vil og om han er den retter. men de siste ukene har jeg begynt å få mer og mer følelser for han Så kommer han igår og sier at han ikke tror han har nok følelser til å bli sammen med meg så han synes vi bør kutte ut og bare være venner. Jeg reagerte med å bli lei med og gråte, og da sa han at han ikke trodde det var såå seriøst mellom oss..men vi har jo faen meg oppført oss som om vi var sammen! skjønner ingenting jeg..han har jo virka så veeldig interessert,nesten for masete, så hadde aldri falt meg inn at han faktisk ikke var det. Nå sitter jeg her og klarer ikke tenke på noe annet enn han. Tar laang tid for meg å få følelser for noen, så når jeg først får det tar det evigheter å komme over dem. Klarer ikke spise, ikke komme meg på jobb..ingenting Hvorfor skal kjærlighet være så vanskelig... måtte bare få deg ut er foresten jente på 23år Sånn er gutter desverre. jeg syntes du burde bare komme deg over han. det er ikke vits å grine over en person som tydeligvis "lurte" deg til å bli forelsket i han. For det virker sånn.. tror også at han likte spenningen i det hele. å vite at u ikke helt var hans. men så begynte du å falle for han, og det var da han mista intr. det er bare sånn noen gutter er. men dette er bare noe jeg tror. det beste er vel å spøre han:) lykke til;)
Gjest redstar Skrevet 10. desember 2009 #4 Skrevet 10. desember 2009 Huff, får helt vondt av å høre dette, vet hvor JÆVLIG det er! Som jeg sier: Det er som regel alltid en nedtur før den store oppturen! (Vet ikke om det hjelper men er jo ganske sant da, synes jeg iallefall) Det du trenger er: "ego"tid for deg selv(sjønnhetspleie, cosmopolitan o.l) Gode venniner osv... Det er nok det eneste som hjelper nå.. Ta tia til hjelp, det er hans tap... Alt skjer for en grunn! Håper det ordner seg for deg
Gjest TS Skrevet 10. desember 2009 #5 Skrevet 10. desember 2009 Takk for støtte Veit at jeg bør dra ut med venner, og skjemme meg selv bort osv, men det er så vanskelig når jeg bare føler tomhet og ingen glede i å gjøre tingene. Tenker bare på han og at julen er ødelagt, og at at jeg ikke har noe lyst til å være alene og ensom igjen.. sabrina111: jeg sa til han at jeg følte meg lurt ja, men han mente at det ikke var hans intensjon i det hele tatt å lure meg, så jeg veit ikke. Han er jo så snill da, så skjønner ikke at han kan gjøre noe sånt bevisst. Han sa også at han liksom ikke hadde hatt noen forventninger, for når han hadde hatt noe på gang tidligere hadde jentene som regel blitt lei etter noen mnd/halvt år( bortsett fra eksen han var sammen med 1år) Kan virke litt som han er redd for å utvikle følelser fordi han har blitt såra før også da? ellers er det bare jeg som er naiv kanskje. Han spurte om vi skulle være venner, men jeg sa jeg ikke orket. Er nesten verre å vite at jeg ikke kommer til å se han mer i det hele tatt. men er vel bedre for meg selv i det lange løp. Han virket oppriktig lei seg for at jeg ikke ville være venner eller se han i det hele tatt mer da, så han bryr seg tydeligvis litt om meg i det minste. herregud, jeg savner han sånn nå. Håper det går fortere over siden vi bare "var sammen" i 6 mnd..men jeg tviler
Gjest redstar Skrevet 11. desember 2009 #6 Skrevet 11. desember 2009 Forstår godt at det er ensomt, trist og til tider meningsløst, men kansje det blir litt lettere ved julen enn du tror? Du har jo familie osv rundt deg og som oftes mye på gang på julaften... men huff ja, det er ikke mye kjekt å sitte å prøve å være glad/følge med andres ord/samtaler osv... Du får prøve å holde deg "aktiv" og opptatt... prøve ivertfall, selv om det egentli ikke helt funka for meg selv men ble mindre deppa&tankefull mens jeg holdt meg opptatt ivertfall...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå