Imya Skrevet 10. desember 2009 #1 Del Skrevet 10. desember 2009 Jeg vil nå melde meg inn i en fagforening, men kan så lite om dette, så jeg vil gjerne vite hvem som er populære og er best på pris og medlemsfordeler. Har akkurat kommet av telefonen med Parat www.parat.com, og de er rimligere enn Delta og skal ha samme medlemsfordeler iflg Parat. Synspunkter og erfaringer søkes:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glynis Skrevet 10. desember 2009 #2 Del Skrevet 10. desember 2009 Hvilken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. desember 2009 #3 Del Skrevet 23. desember 2009 Jeg er hjelpepleier, og er organisert i Fagforbundet. Om de er bedre enn andre vet jeg ikke, de fleste på min arbeidsplass er organisert der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. desember 2009 #4 Del Skrevet 23. desember 2009 Hvilken;) Du må ikke bare se på medlemsfordeler, du må også se på hvilken politikk de fører og om denne passer med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hjelpepleier Skrevet 23. desember 2009 #5 Del Skrevet 23. desember 2009 Hvilken;) Du må ikke bare se på medlemsfordeler, du må også se på hvilken politikk de fører og om denne passer med deg. Fagforbundet er stort, og har ca. 300 000 medlemmer, fra alle sektorer og organiserer det meste i helsevesenet. Jeg har vært medlem der i mange år, men melder meg nå ut, de gjør ingenting for hjelpepleierne. Stillingene våre omgjøres til sykepl eller noe annet i hele helsevesenet,og de er temmelig passive. I tillegg får ikke hjelpepl/helsefagarbeidere utviklingsmuligheter som er gode og fremtidsrettet . Dette er en sak Fagforbundet ikke synes å bry seg om i det hele tatt. Føler det er temmelig bortkastet medlemskap, tenker muligens å melde meg inn i Delta, de virker mer åpne, om diverse saker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 23. desember 2009 #6 Del Skrevet 23. desember 2009 Tråden er ryddet. -jolie (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå