rachel who Skrevet 10. desember 2009 #1 Skrevet 10. desember 2009 Synes dette er så leit. Av ren nysgjerrighet for hvilke boliger som selges i gata vår, så har jeg abonnert på gateadressen vår. Dette gjorde jeg ca. for 1 år siden. Det som jeg la fort merke til var at det var en spesiell nabo som la ut flere annonser i uken på alt mulig rart som var nytt, men han skriver ikke at det foreligger kvittering. Det er såpass mye av alt at jeg for en stund siden tipset politiet. Etter det ble det stille en liten stund. Så begynner anonnsene å rulle inn igjen, men nå under en annen gateadresse og i et annet navn, men han bruker samme telefonnr. for det har jeg søkt opp og sett at det er hans virkelig navn. Sist nå ligger det ute spilleinstumenter som er helt nytt. Jeg synes det er så trist med tanke på alle som får stjelt ting og tang i fra seg. Jeg vil tipse alle om å gå innom finn.no som har blitt frastjelt noe, kanskje du finner dine ting igjen der. For de som lurer, så er jeg ikke i tvil om at alt dette er tjuvegodt, for det selges såpass mye nytt av alt.
rachel who Skrevet 5. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 5. januar 2010 Tips politiet igjen da vel. Ja, det gjorde jeg og det merkelig stille nå..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå