Gjest Gjest_Frida_* Skrevet 10. desember 2009 #1 Skrevet 10. desember 2009 Hei! Jeg er 20 år, og har egentlig aldri brukt noe hudpleie utenom litt nivea fuktighetskrem i ny og ne. Mener selv jeg har fet hud. Får sjelden kviser, men sliter med store porer og blir fort rød. Problemet er at jeg ikke har peiling på hva jeg skal lete etter. Hvilke kremer jeg trenger, og hvilket merke. Skulle gjerne ha dratt på time hos hudpleier, men det blir vanskelig siden jeg bor avsidesliggende og er til en by maks to ganger i året. Så om noen har noen forslag hadde jeg blitt skikkelig takknemlig
LadyStarlight Skrevet 10. desember 2009 #2 Skrevet 10. desember 2009 Jeg orker ikke å bruke så veldig mye penger på hudpleie, men jeg synes egentlig den rosa serien til Cliniderm er helt grei Pure & clean eller noe. Da bruker jeg skumrens, tonic + hudkrem.
pittie Skrevet 10. desember 2009 #3 Skrevet 10. desember 2009 Om du blir fort rød kan det tyde på feks sensitivitet eller tidlig rosacea, da er det litt viktigere med milde produkter. Om du har apotek i nærheten så er la roche-posay ganske alrighte til du evt får tatt hudanalyse og kjøper litt dyrere og mer avanserte produkter. Å ta MD formulations o.l på sparket er litt værre, som jeg tipper noen kommer til å foreslå. Risikerer å reagere endel om du ikke kjøper de rette produktene for din hud. Snakker av erfaring? jah.
Gjest Asti Skrevet 10. desember 2009 #4 Skrevet 10. desember 2009 (endret) Endret 13. desember 2009 av Asti
Gjest Asti Skrevet 10. desember 2009 #5 Skrevet 10. desember 2009 (endret) Endret 13. desember 2009 av Asti
Gjest Gjest_Frida_* Skrevet 10. desember 2009 #7 Skrevet 10. desember 2009 Takk for mange fine tips Men hvordan finner man ut om man har sensitiv hud? Annet enn å dumme seg ut med feil hudpleie.. Og så har jeg hørt at man ikke bør kjøpe hudpleie hos apoteket fordi de ikke fører skikkelig effektive produkter?
pittie Skrevet 10. desember 2009 #8 Skrevet 10. desember 2009 http://www.hildechristina.com/hudpleietips Jo du har rett i det, men la roche-posays sensitiv serie er såpass mild og ok å bruke til man får kjøpt noe som skikkelig funker. Og man kan spare endel på å vente til man vet 100% sikkert hvilke produkter som passer. Men har man råd til det, så er det bare å gutse om man vil
Gjest Gjest_Frida_* Skrevet 10. desember 2009 #9 Skrevet 10. desember 2009 Ja, sant.. Tenkte å bestille litt md formulations nå, men det blir så svindyrt med frakt og toll. Er litt slik som ikke vil bestille av prinsippsak da så spørs om det blir en tur på apoteket i stedet
Gjest Heidie Skrevet 10. desember 2009 #10 Skrevet 10. desember 2009 Ja, sant.. Tenkte å bestille litt md formulations nå, men det blir så svindyrt med frakt og toll. Er litt slik som ikke vil bestille av prinsippsak da så spørs om det blir en tur på apoteket i stedet Hvis du bestiller MD på prettyskin4less.com så trenger du ikke å betale toll og moms. Der skriver de ned verdien på pakken for deg
Gjest Gjest_Frida_* Skrevet 10. desember 2009 #11 Skrevet 10. desember 2009 Hvis du bestiller MD på prettyskin4less.com så trenger du ikke å betale toll og moms. Der skriver de ned verdien på pakken for deg Oj.. visste ikke at noen firma tør å gjøre det. Men det er jo definitivt den billigste siden for MD
Gjest Heidie Skrevet 10. desember 2009 #12 Skrevet 10. desember 2009 Oj.. visste ikke at noen firma tør å gjøre det. Men det er jo definitivt den billigste siden for MD Jeg har bestillt derifra 5-6 ganger, og hun har alltid skrevet ned prisen
Gjest Asti Skrevet 10. desember 2009 #13 Skrevet 10. desember 2009 (endret) Endret 13. desember 2009 av Asti
Gjest Asti Skrevet 10. desember 2009 #14 Skrevet 10. desember 2009 (endret) Endret 10. desember 2009 av Asti
Gjest Gjest_Frida_* Skrevet 10. desember 2009 #15 Skrevet 10. desember 2009 Da får jeg prøve å bestille fra Prettyskin4less Kit hadde vært veldig fint, men finner ikke noen som virkelig passer for meg. Er det andre her med fet og sensitiv hud som har noen meninger om MD?
Gjest Asti Skrevet 10. desember 2009 #16 Skrevet 10. desember 2009 (endret) Endret 13. desember 2009 av Asti
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå