Gå til innhold

Fester dere sammen etter at dere har vært samboere en stund?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor vanlig er dette?

Da tenker jeg på deg og partner alene, for å kose/prate/tulle. Men altså med en dose alkohol under vesten. Eller toppen, alt ettersom.

Gjerne etter en middag sammen, eller en anledning av noe slag. Poenget er: fortsetter dere 'festen' sammen alene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, vi gjør i hvert fall det :) Er vel glad i alkohol og har det hyggelig sammen. Ganske ofte egentlig.

Skrevet

Nå er vi ikke samboere ennå, men har vært sammen i over to år, og vi er veldig glad i å kose oss med alkohol sammen. Både fordi vi er interessert i øl og vin, fordi vi liker å drikke, og fordi vi koser oss i hverandres selskap. Tror heller dette blir trappet opp enn ned når vi endelig blir samboere!

Skrevet

Samboere og vært sammen i 3 år.

Vi kan fint gå ut sammen og ta en fest. Enten sitte på bar i et par timer for så å gå og danse litt osv.

Noen kamerater av han reagerte med : " Hva?? Dere to ? bare dere to alene?!" .. Vi er jo bestevenner også!

Skrevet
Samboere og vært sammen i 3 år.

Vi kan fint gå ut sammen og ta en fest. Enten sitte på bar i et par timer for så å gå og danse litt osv.

Noen kamerater av han reagerte med : " Hva?? Dere to ? bare dere to alene?!" .. Vi er jo bestevenner også!

Ja, det var akkurat det jeg tenkte på, høres ut som om dere har det bra ;)

Skrevet

Selvfølgelig :) Liker å kose oss med vin (og whisky i blant). Hver fredag lager vi god mat og drikker vin til, blir litt småfull (i blant ganske så full), prater, ler og koser oss :) Samme på lørdag, men da er vi ofte sammen med venner. Liker å feste sammen og bare kose oss sammen med alkohol. Som hun over sa, vi er jo bestevenner :) Vi bor på en liten plass, og puben her er ikke akkurat en plass du drar innom for å ta deg et par glass vin og snakke, men er vi i en større by synes vi det er kjempekoselig å sitte å drikke sammen bare vi to.

Gjest MikeWaters
Skrevet

Absolutt, men desverre altfor sjeldent iom at vi har barn og ikke akkurat kan ha barnevakt annenhver helg. Vi fester sammen og hver for oss, begge deler er like moro.

Skrevet

Ja, absolutt. Vi er jo både kjærester og veldig gode venner. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Jeg om samboeren går ut for å danse en til to ganger i mnd., danser salsa og litt annet. Ellers kan vi godt gå og ta en øl sammen og danse litt på byn utenom dette.

Skal vi skikkelig "ut" går vi sammen med andre eller hver for oss, fifty-fifty ca :danse:

Skrevet

Ja vi gjør det. Det er blitt litt vanskligere etter vi fikk barn. Må organisere barnevakt, også er man jo avhengig av pass litt dagen derpå. Hvis vi ikke har det - klarer vi ikke å ta det helt ut, siden vi vet at morgendagen betyr tidlig opp og full rulle.

Nå er jeg gravid og det setter jo en naturlig stopper for det hele. Men jeg gleder meg allerede til vi skal feste sammen.

Skrevet

Nei, eller da vil jeg iallfall ikke kalle det festing egentlig. Det hender vi tar et glass vin eller fem sammen, men ikke noe festing i den forstand jeg tenker på festing. Vi tar vel noen glass vin, spiller buzz eller hører på musikk. Nå skal det sies at vi sjeldent fester lengre også, men det hender vi tar noen glass sammen med gode venner. :)

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Vi går aldri ut på byen bare oss to, da går vi heller sammen med vennepar :)

Han kan sitte og drikke øl av og til i helgene, men jeg drikker veldig sjeldent og kun når jeg skal ut. Har hendt jeg har tatt ei øl for å holde han med selskap, men drikker i hovedsak kun når jeg skal ut på byen med venner og han da :)

Skrevet

Ja, men ikke så ofte.

Skrevet
Ja vi gjør det. Det er blitt litt vanskligere etter vi fikk barn. Må organisere barnevakt, også er man jo avhengig av pass litt dagen derpå. Hvis vi ikke har det - klarer vi ikke å ta det helt ut, siden vi vet at morgendagen betyr tidlig opp og full rulle.

Nå er jeg gravid og det setter jo en naturlig stopper for det hele. Men jeg gleder meg allerede til vi skal feste sammen.

Det er bra du ikke drikker mens du har barn i magen ;)

Har ikke tenkt over det før nå, men det må være deilig når man kan slippe seg løs igjen etter en graviditet.

Skrevet
Hvor vanlig er dette?

Da tenker jeg på deg og partner alene, for å kose/prate/tulle. Men altså med en dose alkohol under vesten. Eller toppen, alt ettersom.

Gjerne etter en middag sammen, eller en anledning av noe slag. Poenget er: fortsetter dere 'festen' sammen alene?

Svært vanlig :) Rødvin, øl, whiskey og rom er en god oppskrift for en kjekk kveld :) (Ikke i kombinasjon med hverandre, nødvendigvis :) )

Skrevet

Nei, dette har vi vel nesten aldri gjort. Vært på en konsert hvor vi tok oss en øl hver.

Når jeg og samboer drar ut, drar vi med noen vi kjenner også.. Jeg er glad i vin, men samboer liker ikke å kosedrikke verken vin/øl eller annen alkohol..

Så da sparer vi de kaloriene :P

Vi er nok mer typen å kjøpe sjokolade og brus og dra på kino, enn en uteplass.. Men vi er ute ca 1-2 ganger i måneden via vorspiel/fest med andre. :)

Skrevet
Det er bra du ikke drikker mens du har barn i magen ;)

Har ikke tenkt over det før nå, men det må være deilig når man kan slippe seg løs igjen etter en graviditet.

Ja det er sant. Det er veldig deilig å være litt "barnslig" igjen, gi litt f... Det som jeg merket iallefall er at man ikke er klar for fest etter fødsel. Barnet opptar deg så mye, amming, nattevåk, kos, trygghet og ikke minst stole på barnepassere. Min første fest var barnet 9 mnd.

Skrevet
Ja det er sant. Det er veldig deilig å være litt "barnslig" igjen, gi litt f... Det som jeg merket iallefall er at man ikke er klar for fest etter fødsel. Barnet opptar deg så mye, amming, nattevåk, kos, trygghet og ikke minst stole på barnepassere. Min første fest var barnet 9 mnd.

9 pluss 9 mnd., man må kunne si at da er en fest vel fortjent :ler:

Skrevet
Absolutt, men desverre altfor sjeldent iom at vi har barn og ikke akkurat kan ha barnevakt annenhver helg. Vi fester sammen og hver for oss, begge deler er like moro.

Sånn er det her også! :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...