Bestemor Skrevet 9. desember 2009 #1 Skrevet 9. desember 2009 Hvilke ID koster syns dere best egner seg til ID foundation,veil og blush? Noen som vil dele erfaringer?
Gjest Heidie Skrevet 10. desember 2009 #2 Skrevet 10. desember 2009 (endret) Jeg er ikke fornøyd med BE-kostene mine i det hele tatt, jeg syns de er for harde, litt sånn "stikkende". Jeg har Kabukien, Full Flawless Face, Flawless face, angeled face og feather light. Av disse er det kun feather light jeg faktisk bruker (av og til), siden den er mykest. Hvs jeg skal anbefale noen koster så må det bli Sigma sine. De er myke og herlige Endret 10. desember 2009 av Heidie
Perledrøm Skrevet 10. desember 2009 #3 Skrevet 10. desember 2009 Enig med Heidie; synes de er litt grove. Dessuten bøyer Full Flawless Face-kabukien seg i midten. Det virker som om hårene er ståltråd, de legger seg ikke på plass. Og som om ikke det er nok så røyter den .. Det kiler i hele ansiktet og jeg må fram med hårføhneren for å blåse vekk alle småhårene. Liker ikke skyggekostene til BE heller, jeg.
Honesty Skrevet 10. desember 2009 #4 Skrevet 10. desember 2009 Den eneste kosten fra Bare Escentuals som jeg liker, er den som heter Heavenly Face brush. Det er en såkalt flat top, og jeg synes den er glimrende til foundationpåføring. Ellers synes jeg kostene er stive og ekle, som om de er laget av svinebust og ikke hår.
Gjest Heidie Skrevet 10. desember 2009 #5 Skrevet 10. desember 2009 Svinebust Øyenskyggekostene liker jeg heller ikke... Den eneste koster som jeg faktisk liker litt, er Max Coverage concealer. Den funker greit til å.. legge concealer Spesielt mineralpudderconcealer
Perledrøm Skrevet 10. desember 2009 #6 Skrevet 10. desember 2009 Svinebust Øyenskyggekostene liker jeg heller ikke... Den eneste koster som jeg faktisk liker litt, er Max Coverage concealer. Den funker greit til å.. legge concealer Spesielt mineralpudderconcealer Jepp, samme her
Gjest Sandbekken Skrevet 10. desember 2009 #7 Skrevet 10. desember 2009 Liker egentlig ingen av de kostene, de stikker og røyter noe enormt. Jeg bruker kabuki kosten deres av og til, men ellers har jeg koster fra Everyday Minerals som er mye berde og skånsome mot huden
Gjest Heidie Skrevet 10. desember 2009 #8 Skrevet 10. desember 2009 Så vittig at ingen liker disse kostene. Skjønner ikke at det går ann å lage så kjipe koster og ta så sinnsykt godt betalt for dem jeg....
Bestemor Skrevet 10. desember 2009 Forfatter #9 Skrevet 10. desember 2009 Takk for at dere tar dere tid til å svare. Ser at ingen av de som har svart liker disse kostene noe særlig. Jeg har handy buki,flawless face,tapered blush og full coverage kabuki kostene. Men jeg blir liksom ikke enig med meg selv om hvilken av disse som gir best resultat Derfor er jeg interessert i høre andre sine erfaringer. Mange av dere sier at de røyter. Det var min erfaring også da de var nye og jeg vasket de i vanlig oppvaskmiddel. Men etter at jeg kjøpte rengjøringsmiddelet i samme merke,ble røytingen nesten borte. Ellers syns jeg de er passelig myke,untatt handy buki,den er litt hard og stikker. Har ikke erfaring med de andre merkene som det snakkes om her,da jeg er forholdsvis ny bruker av mineral make up. Det kan høres ut til at det er verd å eksperimentere og prøve no nytt ut fra svarene her
pittie Skrevet 10. desember 2009 #10 Skrevet 10. desember 2009 Ikke at det har noe med I.D å gjøre, men denne er superb! Og om man vil prøve foundationen deres kan man få med en slik kabuki og 4 prøver til under 200kr, super kvikk shipping også.
Gjest Sandbekken Skrevet 10. desember 2009 #11 Skrevet 10. desember 2009 kostene til everyday minerals er ihvertfall trippelt så billige som id sine mykere også
Bestemor Skrevet 10. desember 2009 Forfatter #12 Skrevet 10. desember 2009 Ikke at det har noe med I.D å gjøre, men denne er superb! Og om man vil prøve foundationen deres kan man få med en slik kabuki og 4 prøver til under 200kr, super kvikk shipping også. Takk for tipset. Denne siden har jeg ikke sett før. Har du erfaring med denne foundation?
Bestemor Skrevet 10. desember 2009 Forfatter #13 Skrevet 10. desember 2009 kostene til everyday minerals er ihvertfall trippelt så billige som id sine mykere også Jaa,de er dyre Men har kjøpt de i utenlandske nettbutikker som er litt rimeligere enn prisen er på butikk i Norge.
Gjest Sandbekken Skrevet 10. desember 2009 #14 Skrevet 10. desember 2009 Jaa,de er dyre Men har kjøpt de i utenlandske nettbutikker som er litt rimeligere enn prisen er på butikk i Norge. Ja,de blir litt billigere da, men fortsatt dyyyyre Jeg har heller ikke merka at det er et must at busten skal være av dyrehår, slik som id mener.. de syntetiske er like gode, om ikke bedre
pittie Skrevet 10. desember 2009 #15 Skrevet 10. desember 2009 Takk for tipset. Denne siden har jeg ikke sett før. Har du erfaring med denne foundation? Fikk mine prøver i dag, så kan ikke si for sikkert hvordan den er. Men dekker tilsynelatende godt, og jeg har ikke blitt så innmari blank ennå, og den klør ikke. (jeg ser ut som en søylepytt med Tikei)
Gjest supertakknemlig Skrevet 10. desember 2009 #16 Skrevet 10. desember 2009 Ikke at det har noe med I.D å gjøre, men denne er superb! Og om man vil prøve foundationen deres kan man få med en slik kabuki og 4 prøver til under 200kr, super kvikk shipping også. Du er jule-engelen min! Satt og skulle kjøpe bare kost og saker fra tiki, kom på mye mer, nå blir det pakke på både meg og venninna mi. Hjeeeertelig tusen takk!
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2009 #17 Skrevet 10. desember 2009 Når jeg sjekket ut dette merket fant jeg denne dama med ett tips for påføring som hun fikk med pakken. Ikke børst oppover, da fører man sminken inn i porene og gjør dem større. Bare nedover eller i c-bevegelser....
Perledrøm Skrevet 10. desember 2009 #19 Skrevet 10. desember 2009 Når jeg sjekket ut dette merket fant jeg denne dama med ett tips for påføring som hun fikk med pakken. Ikke børst oppover, da fører man sminken inn i porene og gjør dem større. Bare nedover eller i c-bevegelser.... Hæ? Det har jeg aldri hørt før. Man skal jo påføre mineralmakeup i sirkelbevegelser, og da er det jo like mye opp som ned hvis du skjønner
Bestemor Skrevet 11. desember 2009 Forfatter #20 Skrevet 11. desember 2009 Hæ? Det har jeg aldri hørt før. Man skal jo påføre mineralmakeup i sirkelbevegelser, og da er det jo like mye opp som ned hvis du skjønner Hmmm...Dette har heller ikke jeg hørt. Sirkelbevegelser,alltid sirkelbevegelser...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå