Livets datter Skrevet 25. august 2003 #1 Skrevet 25. august 2003 Etterhvert kan det bli ganske mange cd'er i en hylle, det har vel noen og enhver erfart. Enda verre er det når 2 personer flytter sammen, og begge har en formidabel cd-samling. Har dere alle cd'ene deres fremme, til pynt i en hylle eller reol? Eller har du pakket ned de du hører aller minst på, slik at det er kun de siste/beste som står fremme? Jeg er nemlig ikke så sikker på at det er pent når en hel vegg er dekket av cd-plater...
*marte* Skrevet 25. august 2003 #2 Skrevet 25. august 2003 Har et cd-skap fra IKEA. Du ser ikke cd'ene, de ligger i "skuffer". Der står alle cd'ene i alfabetisk rekkefølge. Håper de fortsatt har denne typen skap - det begynner å bli fullt...
Gjest Zirine Skrevet 25. august 2003 #3 Skrevet 25. august 2003 Vi har rundt 1000 cd'er, og alle står fremme. Platene også, men de er riktignok satt i stuen i 1 etg - der hvor sambis har "musikktingene sine". Jeg kunne aldri pakket bort så mye som én cd.
Gjest Liten Skrevet 25. august 2003 #4 Skrevet 25. august 2003 Jeg har satt inn alle cd'ene mine i to store permer (noe a la den største her) med plass til fire cd'er på hver side og med glidelås rundt. Bor på liten plass og synes løsningen er glimrende - oversiktlig og plassbesparende.
Kalas Skrevet 25. august 2003 #5 Skrevet 25. august 2003 Ja, alle cd'ene ligger i hyller. Endel ligger også i store permer som er lette å frakte, fordi kjæresten jobber endel som dj. Sukk, alfabetisk hørtes deilig ut, men det tror jeg ikke er praktisk mulig hjemme hos oss...
Tusenfryd Skrevet 25. august 2003 #6 Skrevet 25. august 2003 Vi har endel hyller på veggen - og så noen løse hyller, som vi setter slik at de ikke er så dominerende, samtidig lett tilgjengelig og sortert. Vi har sortert i to - mine og hans. Det er ikke for noe annet enn at vi da i hvert fall vet hvor vi skal begynne å lete... Det blir sånne "skap"-hyller etterhvert - de er supelekre, praktiske og det ser ryddig ut. Har ikke samme behov for å vise cd-er som bøker. Men skal også vurdere cd-hyller med glassdør - tilsvarende bokskap.
RoadQueen Skrevet 25. august 2003 #7 Skrevet 25. august 2003 Vi har et bokskap/vitrineskap som vi har montert flere hyller i tillpasset CDer. Dette er stapp fullt av CD'er sortert i alfabetisk rekkefølge i to kategorier; norsk og utenlandsk. Jeg har satt gardiner i glasdørene slik at skapet ikke ser så uryddig ut..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå