AnonymBruker Skrevet 16. april 2011 #41 Del Skrevet 16. april 2011 Passert 30, men ikke 40. Har prioritert utdanning, jobb og karriere. Nå er jeg klar for familie, men de aller fleste "godbitene" er allerede tatt. Naturlig nok på en måte, men kjedelig for oss som prioriterte litt anderledes da vi var i 20-årene. Kjedelig for oss kvinner som er i 40-årene også. De beste mennene er tydligvis allerede i et forhold. Altså hver alder har sin utfordring. Jeg skjønner tanken din om det å starte et forhold som likeverdige når det gjelder barn. Jeg gjorde det også. Etter mange år alene så skjønte jeg at de fleste menn som passet i alder hadde barn fra før av. I starten på alenetilværelsen så ville jeg gjerne ha flere barn. Hadde rette mannen dukket opp så .... Nå gjorde han ikke det. Har prøvd livet med dine og mine barn. Tenåringer alle sammen. Vi foreldre hadde ulike grenser i forhold til egne barn. Det gikk seg faktisk fint til. Vi hadde en del diskusjoner på kammerset. Tror vi klarte å balansere det med felles hjem og litt ulikt syn på grenser/oppdragelse. Jeg følte meg aldri som en oppdrager for hans barn. Jeg var bare en ekstraperson som brydde seg om de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå