Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikke endelig registrert meg i dag på strawberrynet, å har bestilt et produkt. Jeg vil da få pakken i rekomandert sendig... tror jeg det var, det første valget om hvordan jeg vil ha pakken.

Hvordan kommer pakken da?

Hvordan får dere andre pakkene fra strawberrynet?

Skrevet
Jeg fikke endelig registrert meg i dag på strawberrynet, å har bestilt et produkt. Jeg vil da få pakken i rekomandert sendig... tror jeg det var, det første valget om hvordan jeg vil ha pakken.

Hvordan kommer pakken da?

Hvordan får dere andre pakkene fra strawberrynet?

Du får en lapp i posten på strl med en halv A4 side, på baksiden skal du i rubrikker notere ned navn og datoen du fikk lappen, og du må ta med gyldig legitimasjon når du skal hente den på posten.

Jeg fikk min pakke på denne måten i dag :)

Skrevet

Jeg har også bestilt derfra og skjønte egentlig ikke helt de ulike leveringsmetodene. Valgte noe sånn som "uten signatur", tror jeg og det var visst ikke særlig smart.. Seks uker siden jeg bestilte og jeg har enda ikke fått noe :snurt:

Skrevet
Jeg har også bestilt derfra og skjønte egentlig ikke helt de ulike leveringsmetodene. Valgte noe sånn som "uten signatur", tror jeg og det var visst ikke særlig smart.. Seks uker siden jeg bestilte og jeg har enda ikke fått noe :snurt:

6 uker??? :sjokkert:

Det som skjer når du bestiller uten signatur, er at den skal da komme rett i kassa di.. Altså, du får ikke hentelapp i posten, det er ikke sporing på pakken din. Den følger bare adressa rett hjem.

Men uff så trist om pakken din er borte da :(

Skrevet

Samme her.

Fikk sms fra en jente på en annen kant av landet i går som hadde fått min pakke, så det er åpenbart at det har skjedd noe feil hos strawberrynet. Sendte klage, men de legger alt ansvar på meg siden jeg har valgt billigste shipping som ikke kan spores. Det at en annen person har mottatt min pakke overser de totalt. Har sendt ny mail tilbake, og kommer til å melde de inn for mastercard om ikke noe skjer. Håper dere andre også gjør det.

Gjest Gjest_Ylva_*
Skrevet
Samme her.

Fikk sms fra en jente på en annen kant av landet i går som hadde fått min pakke, så det er åpenbart at det har skjedd noe feil hos strawberrynet. Sendte klage, men de legger alt ansvar på meg siden jeg har valgt billigste shipping som ikke kan spores. Det at en annen person har mottatt min pakke overser de totalt. Har sendt ny mail tilbake, og kommer til å melde de inn for mastercard om ikke noe skjer. Håper dere andre også gjør det.

Men Strawberrynet har da gratis frakt?

Jeg opplevde at en pakke ble borte, da sendte jeg mail til Strawberrynet, som sendte meg en ny - helt gratis. Min erfaring er at de har kjempeservice.

Skrevet

Jeg bestilte en kajal derifra 7. november som kom fram først for noen dager siden...

Da jeg mailet dem (før jeg fikk kajalen) fikk jeg først et svar hvor de skrev at jeg kunne velge mellom å få pengene tilbake eller ny vare, jeg svarte tilbake, og så fikk jeg svar om at jeg ikke kunne få noen erstatning likevel... De hadde skrevet feil :roll:

Jeg handler mye på nettet og har opplevd at varer ikke kommer fram før, noen få ganger. Eller at en vare var litt skadet i posten. Da har jeg alltid fått ny vare eller fått litt igjen på kjøpesummen.

Så nei, jeg har et heller dårlig inntrykk av Strawberrynet :snurt:

Skrevet

Ai, det var dumt... Står det ikke også på bestillingssiden der at de da ikke kan ta ansvar for pakker som blir borte? :klø: Mener jeg har sett det. Det koster uansett ikke noe for rekommandert pakke, det er bare litt mer pes fordi du MÅ hente den (og legitimere deg) på postkontoret. Jeg ser ingen grunn til ikke å velge rekommandert, egentlig. Da har Strawberrynet også muligheten til å gjøre en fullstendig sporing for deg hvis pakken forsvinner, og du får pengene igjen, eller ny vare. Har selv opplevd det en gang, og de var utrolig raske til å rydde opp. Litt for sent for deg denne gangen, da... :( Men du bør uansett kontakte dem, jeg har bare gode erfaringer med kundeservicen der, de svarer raskt og er veldig høflige og hjelpsomme.

Gjest Gjest_Eva_*
Skrevet

Jeg bestilte en vare fra Strawberrynet som jeg også fryktet at var tapt for evig fordi jeg ikke bestilte rekommandert. Det tok ca 7 uker før jeg fikk pakken min, og ettersom pakken ble bekreftet sendt fra SN dagen etter bestilling, mistenker jeg at det er tollen som brukte laaaaaang tid :kjefte:

Skrevet

Bestilte to pakker fra Strawberrynet 6.november,begge på verdi under 200 kr. Valgte å få de levert uten signatur siden dette var små ting som kunne gå rett i postkassa. Tenkte at da slapp jeg å gå på postkontoret å hente de når de kom.

Men det varte og rakk...ingenting i postkassa fra Strawberrynet. Sendte de mail og spurte hva jeg kunne gjøre for å spore de opp. Fikk mail fra de om at det var lite å gjøre siden jeg hadde bestilt uten signatur. Men de var rask og svare og jeg måtte gjerne ta kontakt igjen :)

Anså pakkene for tapt :snurt: Så igår,der lå de i postkassa :)

Skjønner ikke hva som har hendt den her gangen. Har bestilt over 50 ganger derfra både med og uten signatur. Aldri vært misfornøyd med verken produkter eller levering. Rart...

Gjest karisjima i.i
Skrevet

Jeg bestillte hårprodukter den 12.12 og fikk de i går 16.12. Tilsammen 3 pakker. Valgte rekomendert, så fikk pakkelapp i posten og hentet de på nærmeste post-i-butikk.

Bestillte flere varer der i dag(16.12) og ifølge sporingen på sidene deres er varen allerede sendt med fly til Norge.

Skrevet
Ai, det var dumt... Står det ikke også på bestillingssiden der at de da ikke kan ta ansvar for pakker som blir borte? :klø: Mener jeg har sett det. Det koster uansett ikke noe for rekommandert pakke, det er bare litt mer pes fordi du MÅ hente den (og legitimere deg) på postkontoret. Jeg ser ingen grunn til ikke å velge rekommandert, egentlig. Da har Strawberrynet også muligheten til å gjøre en fullstendig sporing for deg hvis pakken forsvinner, og du får pengene igjen, eller ny vare. Har selv opplevd det en gang, og de var utrolig raske til å rydde opp. Litt for sent for deg denne gangen, da... :( Men du bør uansett kontakte dem, jeg har bare gode erfaringer med kundeservicen der, de svarer raskt og er veldig høflige og hjelpsomme.

Årsaken til at jeg ikke valgte rekommandert er fordi at jeg ikke er hjemme på dagtid, og har et postkontor med svært snevre åpningstider. (Ønsker meg post i butikk..) Det er helt greit det at de ikke dekker ting som blir borte i posten, men når min bestilling er sendt til ei jente i Kristiansand, mens jeg bor i Oslo, så er det i grunn åpenbart at det er de som har gjort en feil.

Jeg har vært i kontakt med de ca 10 ganger i løpet av gårdagen, og jada de er riktig så høflige, men det er kun standardfraser de sender meg, og de svarer ikke på min sak om at de har sendt varene til feil kunde.

Jeg har i hverfall gitt beskjed om at jeg vil rapportere de, og jeg håper at alle andre som opplever lignende tull gjør det samme. Har reklamert til mastercard i dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...