Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2009 #1 Skrevet 9. desember 2009 Det eneste jeg klarer å tenke på er at tungen kjennes ubehagelig ut, slimete, pågående osv. Altså, jeg brekker meg ikke, men jeg virkelig mistrives og vil bare dytte han unna... Har vært samboere i snart to år, så hadde vært greit å fikse dette. Ikke vært gift i 20 liksom.
Gjest Emmanuelle Skrevet 9. desember 2009 #2 Skrevet 9. desember 2009 Si du ikke liker å kline med tunge?
JollyJolly Skrevet 9. desember 2009 #3 Skrevet 9. desember 2009 Tror ikke dette er mannen for deg da ...
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2009 #4 Skrevet 10. desember 2009 Jeg liker jo å kline med tunge! Lysten når jeg gjør det med han har bare blitt borte og vel så det. JollyJolly: nei, er nok ikke mannen for meg da, hele forholdet dreier seg jo om klining... Så det er ingen som noen gang har mistet alt av lyst på samboeren og bare synes alt er "ekkelt" for en periode? Nekter jeg å tro. tips til noe å gjøre for å få den tilbake er det jeg leter etter.
Gjest Gjest_norah_* Skrevet 10. desember 2009 #5 Skrevet 10. desember 2009 Jeg liker jo å kline med tunge! Lysten når jeg gjør det med han har bare blitt borte og vel så det. JollyJolly: nei, er nok ikke mannen for meg da, hele forholdet dreier seg jo om klining... Så det er ingen som noen gang har mistet alt av lyst på samboeren og bare synes alt er "ekkelt" for en periode? Nekter jeg å tro. tips til noe å gjøre for å få den tilbake er det jeg leter etter. du må gjerne nekte å tro det - men det er nok ikke mange som har kombinasjonen at de har det slik - og vil fortsette å være i forholdet. og så bare etter to år?? :S mange har sikkert opplevd at de avogtil synes partneren går litt for fort frem, eller at man har ulike måter å kysse på. men da har det jo alltid vært slik, og man sier ifra på en hyggelig måte. da vet man jo også hva man skal sette fingeren på! "kan du kysse meg litt i nakken....etc". ikke at jeg er synsk, men det høres ut som om han er mer enn venn for deg enn en kjæreste. forelskelse går ikke over på en dag, men jeg hade iallefall tatt hintet og skjønt at dette ikke ville vare livet ut når jeg ble kvalm av å kysse ham etter bare to år. jeg tror fasiten ligger i om du kun synes noen få ting har gjør konkret er småekkelt, eller om det gjelder det meste av fysisk berøring utover klem.
Gjest Gjest_Fia_* Skrevet 10. desember 2009 #6 Skrevet 10. desember 2009 Så det er ingen som noen gang har mistet alt av lyst på samboeren og bare synes alt er "ekkelt" for en periode? Nekter jeg å tro. tips til noe å gjøre for å få den tilbake er det jeg leter etter. Jeg tror de fleste opplever down-perioder der man ikke er like tiltrukket av partneren som i starten. Men derfra til å synes at det er ekkelt å kline er en lang vei. Hvis du faktisk synes det er ekkelt så lurer jeg på om det har skjedd noe mellom dere som gjør at du får avsmak for han? Tror i hvertfall at du trenger mer enn noen tilfeldige råd på et nettforum hvis du vil redde dette forholdet. Parterapi eller terapi kun for deg?
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2009 #7 Skrevet 10. desember 2009 Er det bare klining som er ekkelt? Hvordan er sexlivet feks? Jeg liker ikke å kline med mindre jeg er veldig kåt. Jeg pleide å like det før, men nå er dette en del av seksuallivet og ikke det daglige livet. Mannen min savner det nok litt, men vi kan kysse gode myke og saftive kyss uten den der tungen liksom.
I Grosny Skrevet 10. desember 2009 #8 Skrevet 10. desember 2009 Det eneste jeg klarer å tenke på er at tungen kjennes ubehagelig ut, slimete, pågående osv. Altså, jeg brekker meg ikke, men jeg virkelig mistrives og vil bare dytte han unna... Har vært samboere i snart to år, så hadde vært greit å fikse dette. Ikke vært gift i 20 liksom. Jeg har hørt at konflikter skader fysisk tiltrekning. Hvis din mann insisterer på å gjennomføre noe du ikke godtar, og det bare blir gjennomført mot din vilje kan det skade tiltrekningen. Et eksempel på slike saker av alvorlig art er f. eks flytting. Det å brekke seg kan forresten ha noe med at luftinntaket ditt blir blokkert eller hemmet.
Gjest Mysticgirl Skrevet 10. desember 2009 #9 Skrevet 10. desember 2009 Det skjer her om vi har kranglet.. da føler jeg at følelsene mine bare daler ned og selv om vi blir venner igjen, bruker jeg laang tid på å på en måte bli glad i han igjen. Om vi da kliner, har jeg mest lyst til å spytte og dytte han vekk. Og sex med han er en pine , for jeg er knusktørr, for jeg tenker på hvor dårlig han oppførte seg mot meg da vi kranglet. Men etter ei stund og han har vært bare snill og god mot meg, kommer følelsene mine tilbake litt etter litt. Og plutselig er de tilbake for fullt igjen , når han har behandlet meg som en prinsesse og sagt så mye fint til meg og vært omnsorgsfull og snill over en periode.
Gjest Gjest_Sofia_* Skrevet 10. desember 2009 #10 Skrevet 10. desember 2009 Uansett, etter bare 2 år bør den fysiske tiltrekningen fortsatt være så stor at det er godt å kline selv om det har vært litt turbulens.... Det hørtes jo ut på TS som dette var noe som hadde vedvart en stund og ikke bare et resultat av en hendelse... Tror ikke dette forholdet er det store og med tanke på tenke en framtid med ham ville jeg revurdert dette sterkt.. Det må ligge lidenskap i bånn for et godt samliv. Livet byr på mange prøvelser og da må det være en buffer i bånn hvis samlivet skal overleve.
Twinkle* Skrevet 10. desember 2009 #11 Skrevet 10. desember 2009 Eneste gangene jeg synes det er litt " ekkelt" er hvis han har dårlig ånde eller tørre lepper. Men da spør jeg fint om han kan pusse tennene/ta seg en tyggi,eller om jeg kan ta på ham leppepomade Synes du det er like ekkelt om han nettopp har pusset tennene,som ellers på dagen? Like ekkelt uansett situasjon?
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2009 #12 Skrevet 10. desember 2009 Er det slik hele tiden? Hvordan er sex livet deres? Jeg opplevde noe av det samme med eksen min. Vi hadde vært sammen i litt over 4 år. Jeg ble kvalm når vi kysset og orket ikke å ha sex med han. Jeg syns han hadde ekle lepper, og kjente en avsmak for ham hver gang jeg så på de. Det var helt forferdelig å tenke slik om han, men det gikk ikke over. Jeg vet ikke hvorfor det forandret seg sånn. Jeg syntes jo han var tiltrekkende da vi ble sammen og alle de årene vi var sammen, det bare endret seg etterhvert. Jeg gjorde det slutt med ham da følelsene ikke endret seg etter en tid. Tok litt tid før jeg klarte å ta å valget og innse at noe var galt. Jeg sier ikke at du skal gjøre det slutt med typen din, men du må tenke nøye gjennom hva som kan være galt. Det er ikke normalt å bli kvalm og nesten brekke seg når man skal kline med kjæresten. Kanskje det er som noen sier her, at det er noe som har skjedd som gjør at du føler det slik. At du føler at du blir kvalt på en eller annen måte. Kan jo hende det plutselig går over også, at det bare er midlertidige følelser.
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2009 #13 Skrevet 10. desember 2009 Det eneste jeg klarer å tenke på er at tungen kjennes ubehagelig ut, slimete, pågående osv. Altså, jeg brekker meg ikke, men jeg virkelig mistrives og vil bare dytte han unna... Har vært samboere i snart to år, så hadde vært greit å fikse dette. Ikke vært gift i 20 liksom. Auda, dette høres ikke helt optimalt ut. Kanskje ta en tenkepause i forholdet?
MissCoverdale Skrevet 10. desember 2009 #14 Skrevet 10. desember 2009 Slenger meg på jeg også, hvordan er sexlivet? Jeg følte akkurat det samme med eksen etter fire år. Plutselig var alt med han totalt ekkelt, og jeg syntes ikke han var det minste kjekk lenger. Bare han tok på meg fikk jeg frysninger og ble dårlig:s Holdt ut i tre mnd til for å se om det bare var en eller annen fase jeg gikk gjennom. Så gjorde jeg det slutt. Så jeg tviler på at det der kan ordne seg, en ting er å ikke være like higen på partneren, men når en syns det blir direkte ekkelt, så tør jeg påstå det meste av håp er vekke da..
Gjest Gjest_bille_* Skrevet 11. desember 2009 #15 Skrevet 11. desember 2009 Jeg liker heller ikke å kline og jeg er lykkelig med min mann! Innse det; Tunger er slimete, fulle av bakterier og spyttet renner kanskje over i den andre munnen når man kysser ovenfra. Jeg skal være ganske kåt for å invitere til tungekyss. Resten av sexen funker brillefint.
Nadir Skrevet 11. desember 2009 #16 Skrevet 11. desember 2009 Hvorfor må det være noe galt med henne eller forholdet hvis hun misliker å kline? Folk er forskjellige og foretrekker forskjellige ting. Jeg liker heller ikke å kline og ser ingenting galt i dette. Det er slik jeg er.
Raven Emerald Skrevet 11. desember 2009 #17 Skrevet 11. desember 2009 Hvorfor må det være noe galt med henne eller forholdet hvis hun misliker å kline? Folk er forskjellige og foretrekker forskjellige ting. Jeg liker heller ikke å kline og ser ingenting galt i dette. Det er slik jeg er. Hun sier jo hun liker å kline. Hun liker bare ikke å kline med ham lengre. Og "lengre", som i at hun likte å kline med ham til et visst tidspunkt. Og da kan man vel snakke om at det kanskje er noe galt i forholdet?
Gjest Gjest_bille_* Skrevet 11. desember 2009 #18 Skrevet 11. desember 2009 Hun sier jo hun liker å kline. Hun liker bare ikke å kline med ham lengre. Og "lengre", som i at hun likte å kline med ham til et visst tidspunkt. Og da kan man vel snakke om at det kanskje er noe galt i forholdet? Jeg tror at man er litt høy på forelskelse i starten, og at det gjør at man ikke legger merke til ekle detaljer så lett.
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2009 #19 Skrevet 11. desember 2009 Slik følte jeg det med eksen like før jeg slo opp. Det var ekkelt å kysse han, og sexen ble ekkel. Det blei generelt ekkelt å ha fysisk kontakt med han fori han føltes mer som en venn, enn kjæreste!
Minttu Skrevet 11. desember 2009 #20 Skrevet 11. desember 2009 Jeg er ikke noen stor fan av å kline, men har ikke noe problem med å gjøre det med kjære, det skjer ikke så ofte uansett så da går det greit Man har jo sine perioder i et forhold, i løpet av de 3årene kjære og jeg har vært sammen, har vi da hatt flere små stunder hvor ting er litt rart og det ikke er godt å kline eller ha sex. Men så går det over og alt er fint igjen Alt er jo ikke supert hele tiden i et forhold
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå