Pupsilure Skrevet 29. desember 2009 #101 Del Skrevet 29. desember 2009 Pupsi gjetter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 29. desember 2009 #102 Del Skrevet 29. desember 2009 Jeg sier meg enig med Pupsi,og tipper at det blir en nydelig liten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 29. desember 2009 #103 Del Skrevet 29. desember 2009 Jeg går mot strømmen og tipper Hmm.. Jeg og vil lage meg tippeliste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Urge Skrevet 29. desember 2009 #104 Del Skrevet 29. desember 2009 Vanskelig å tippe så tidlig. Men jeg tipper siden du er så kvalm... Gutten min hadde hjertelyd på jevnt 140... Så han ville ikke være med på noen teori. Anbefaler et forsøk med Seaband, Wings. Det virker som det hjelper bra hos meg. Kan brukes mot annen kvalme også, ved reiser og sånt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 30. desember 2009 Forfatter #105 Del Skrevet 30. desember 2009 Koooselig med besøk! Takk for tipset Urge! Jeg får prøve det hvis det ikke gir seg Takk for tipping Zia, Tinio, Pupsi & Urge! Blir spennende å se.. Jeg ANER ikke hva det kan være... TIPPELISTE 2 2 Idag skal vi ut å spise:) Ååå nesten ikke folk på jobb idag, tror jeg sniker meg avgårde tidlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 30. desember 2009 #106 Del Skrevet 30. desember 2009 Hei hei Wings....da har eg vært innom og lest boka di! Ser du har termin 23august ca......eg er jo ca. 24 august.. så vi ligger veldig likt!! Eg har jo vært kvalm siden eg hadde EL så du får være glad du ikke har hatt mere....men de sier fleste begynner å kjenne kvalme rundt 6 uker... Oppblåst har eg også vært....men eg er jo litt rundere fra før så vi får håpe folk bare tror det er litt julefett Så fint du får spist så mye....eg klarer veldig lite mat....morgen er jo verst, men middagen klarer eg masse mat... Henger meg på tippelista......uansett om det er veldig tidlig.....men i og med du har ikke så langt vært så kvalm så tipper eg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 30. desember 2009 #107 Del Skrevet 30. desember 2009 Jeg har skikkellig guttefølelse for meg selv denne gangen også, blir spennende å se om det stemmer Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 30. desember 2009 Forfatter #108 Del Skrevet 30. desember 2009 Jeg har skikkellig guttefølelse for meg selv denne gangen også, hva med meg?! Ok Icechick, da blir tippelista sålangt: 2 3 Uff da kjipt du er så kvalm... Håper det forsvinner snart! Heldigvis pleier det bli bedre 2.trimester! Ja du får si du har spist masse i jula! GODT NYTTÅR angelou og icechick! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 30. desember 2009 Forfatter #109 Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) Jeg bare sitter å surfer etter shabby chic stil... Jeg får lyst å kjøpe møbler og pusse opp. Men aner ikke hvordan jeg gjør det, enklest mulig.. Endret 30. desember 2009 av Wings Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 30. desember 2009 #110 Del Skrevet 30. desember 2009 hva med meg?! Ok Icechick, da blir tippelista sålangt: 2 3 Uff da kjipt du er så kvalm... Håper det forsvinner snart! Heldigvis pleier det bli bedre 2.trimester! Ja du får si du har spist masse i jula! GODT NYTTÅR angelou og icechick! Ja får meg til å tro at eg får en gutt på grunn av kvalmen... godt nyttår til deg også Wings! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 30. desember 2009 Forfatter #111 Del Skrevet 30. desember 2009 Da fikk jeg tilbake mitt gamle nick! Jeg har lest flere steder at kvalme er tegn på jente?.. Vi 'ses' icechick! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 30. desember 2009 #112 Del Skrevet 30. desember 2009 oi ja....eg har hørt det motsatte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 30. desember 2009 Forfatter #113 Del Skrevet 30. desember 2009 Åååå så leeenge vi må vente til vi vet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 30. desember 2009 #114 Del Skrevet 30. desember 2009 jaaaaaaa herrigud.....er jo så mer morro når man endelig får vite tror eg, planlegge litt mer og......eg fikk forresten dittet den tidlige UL for meg opp til 11. jan sånn at mannen kan bli med før han drar på sjøen...håper vi ser hjertelyden ikvertfall.... skulle du til UL tidlig eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 30. desember 2009 #115 Del Skrevet 30. desember 2009 *venner meg til nytt navn* Og tenk på oss som ikke skal vite da :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 30. desember 2009 #116 Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) Tipper siden du allerede har jente Endret 30. desember 2009 av Becky1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 1. januar 2010 #117 Del Skrevet 1. januar 2010 Grattis med gammelt (?) nick Håper dere hadde en flott feiring i går kveld! Du går mot et kjempeflott år - det er jeg sikker på! Tobarnsmamma og alt :rødme: Håper jeg kan følge etter som ettbarnsmamma veldig snart Ha en fin første dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 1. januar 2010 #118 Del Skrevet 1. januar 2010 Hei Epica Lenge siden sist, og gratulerer med spire i magen Håper formen blir bra snart. Jeg kastet opp i 9 måneder med sønnen min og 4,5 måned med dattern min. Så min teori var ikke riktig at man var mere dårlig om man ventet ei jente for vi fikk en gutt Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 1. januar 2010 #119 Del Skrevet 1. januar 2010 Hei, og godt nytt år! lenge siden jeg har hatt tid til å stikke innom nå! Artig at du har blitt Epica igjen! Var mer kvalm og kasta opp mer med gutten jeg og, enn med jenta. Med jenta kasta jeg opp noen ganger i uka til jeg var 17 uker, og nå sist kasta jeg opp minst 1 gang om dagen til jeg var halvveis... håper du slipper å få det så ille Stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 1. januar 2010 #120 Del Skrevet 1. januar 2010 Hvem var du mellom epicaene da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg