Gå til innhold

Jeg skal bli tobarnsmor på sensommeren 2010!

Epica

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:hjerter_rundt:

Hun tippet at jeg var ca 9+4 :)

Termin 22.august!

Jeg trodde jeg var 9+1 med termin 23.august...Må visst ha regnet feil jeg? :sjenert:

:kose: Er sååå glad angelou :hjerte:

post-31051-1263921875_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja du er jo akkurat 2 dager foran meg på termin!!!! Men legen min regnet termin på meg som 40 uker......termin altså 24august

Koselig å se den lille der inne altså! ;)

Endret av Neytiri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, nesten samme dag som meg da Neytiri! :hug:

Har du dagbok? ;)

Takk Tinio! :kose:

Ja jeg er forelsket!!! :hjerter_rundt:

Jeg spiser utrolig mye for tiden! :sjokk:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha! Må få deg signatur til dagboken Neytiri :klem:

Ja og det var deilig å se h*n sprelle med armer og ben :fnise:

:kose:

Snaaaaaaart helg!

Jeg skal spise lunsj med ei venninne i byen i helga & kino søndag, ellers ikke mye planer, blir nok rolig siden det ikke blir fest på meg på en stund ;)

Endret av Epica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres deilig ut med kinotur og venninnelunsj!

Har du tenkt noe i forhold til fødsel ennå?

Jeg begynte å tenke litt etter samtale med jordmor igår. Og merker jeg har en helt annen ønskeliste enn sist.

Hva med deg?

Noen ønsker utover å slippe å bli satt igang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke tenkt såmye, men vet jeg må få endel samtaler med jordmor når det nærmer seg for jeg har fødselsangst...:sjokk:

Ellers vil jeg ta modningsakupunktur før fødselen, så jeg slipper å bli satt igang.

Badekar er ønsket som jeg ikke fikk sist, og epidural (satser på den lindrer smertene denne gangen!!).

Hva med deg?

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler virkelig å ta kontakt med jordmor så fort som mulig hvis du har fødselsangst!

Jeg har vel ikke hatt direkte det, men jeg har hatt mye vonde tanker rundt fødsel.

Var hos jordmor igår, og kom ut som et annet menneske! 20kg lettere, MINST!

Sier ikke at en samtale med jordmor vil fjerne fødselsangsten din. Men kanskje dere kan starte allerede nå, og lage en plan, så dere har tid nok til å bli kvitt den før fødselen? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er jo på tide å komme seg til første kontroll snart, ja.

Jeg var inne da jeg var nesten 10 uker. Og tok kontakt med helsestasjonen for å få jordmortime rett etterpå.

Det er litt pågang der da, så jeg måtte vente til igår. Men det var det verd! Min jordmor var hvertfall super!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra alt var fint på UL! :babysmokk:

Høres ut som om både du og Susan har fine planer for neste fødsel, det blir gjerne noe helt annet med fødsel nr 2, det kan jeg skrive under på! :)

Stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...