Epica Skrevet 23. desember 2009 Forfatter #81 Del Skrevet 23. desember 2009 Jul imorgen! GOD JUL!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 23. desember 2009 Forfatter #82 Del Skrevet 23. desember 2009 Merker jeg er frysen for tiden... Sitter på jobb...vil hjem! :søvn: Våknet to ganger i natt, måtte på do. ÅÅÅÅ hvor er arbeidslysten?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 23. desember 2009 #83 Del Skrevet 23. desember 2009 Føler du deg småsyk fortsatt? Håper du holder deg frisk nå i julen! Stakkar som må jobbe og slite, men nå er det jo snart fri noen dager! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 23. desember 2009 Forfatter #84 Del Skrevet 23. desember 2009 Nei føler meg fin idag! Var nok bare uvel igår pga graviditeten God jul Ja jeg skal NYYYYYYTE fridagene!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 23. desember 2009 #85 Del Skrevet 23. desember 2009 Ja nå må du slappe av og nyte fridagene. God jul til deg og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 23. desember 2009 Forfatter #86 Del Skrevet 23. desember 2009 Tinio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 23. desember 2009 #87 Del Skrevet 23. desember 2009 Ønsker deg en riktig god jul, Wings Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 24. desember 2009 #88 Del Skrevet 24. desember 2009 Innom her og ønsker god jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 25. desember 2009 Forfatter #89 Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) God jul Pupsi & Zia!! Deilig med julefri! Var bittelitt kvalm idag.. ellers er formen på topp! Endret 25. desember 2009 av Wings Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 26. desember 2009 Forfatter #90 Del Skrevet 26. desember 2009 Har vært litt kvalm idag også, men ikke mer enn litt ubehagelig. Håper ikke det blir verre! :gjeiper: Nå har jeg sett film, drikker Hansa null% En rolig kveld hjemme, mannen er hos en kompis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 29. desember 2009 Forfatter #91 Del Skrevet 29. desember 2009 ÆÆææsj hvem som har bestemt at man må jobbe i romjulen?? BLÆ Var suuperkvalm imorges.. men går greitt nå, hjelper å spise og drikke litt. Var småkvalm igår, må spise hele tiden. Håper det snart går over! Ellers, fin form. Vi skal feire nyttår med et vennepar. Skal ikke fortelle noen om baby nr2 før 12 uker. Bare nærmeste familie vet, utenom svigers. Gi meg styrke!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 29. desember 2009 #92 Del Skrevet 29. desember 2009 I grunnen god med litt symptomer også vel Ønsker meg noen jeg også Må slutte og bekymre meg, men greier ikke... Ha en fin dag på jobb da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 29. desember 2009 Forfatter #93 Del Skrevet 29. desember 2009 Goood jule Jeg forstår hva du mener, jeg sjekker for blod hver eneste gang jeg går på do.. :gjeiper: Men dey går som oftest bra! Lurt å gå på innv. ul etterhvert så man roer seg ned Skal prøve å ha en fin dag Vil bare hjem å sooooove! I det minste har jeg musikk på mp3 spilleren og slipper å høre bablekjerringene bak meg (blir sprø!!!!!!!). De snakker KONSTANT! Ha en fin dag du også angelou! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 29. desember 2009 Forfatter #94 Del Skrevet 29. desember 2009 1. svangerskap: -trøtt -oppblåst -sjokoladegal -hyppige dobesøk Ellers bra form! 2. svangerskap: (uke 6+1) -trøtt -våkner ofte om nettene (dobesøk) -småkvalm, må spise hele tiden Kanskje jeg skal lage en tippeliste! Hva tipper dere jeg får, jente eller gutt? Har en jente fra før TIPPELISTE: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 29. desember 2009 Forfatter #95 Del Skrevet 29. desember 2009 :søvn: :søvn: Uff dette blir en lang dag.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 29. desember 2009 #96 Del Skrevet 29. desember 2009 Jeg vil ikke tippe enda, har nemlig klokketro på hjertelyd-teorien Over 140 - jente, under 140 - gutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 29. desember 2009 Forfatter #97 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) Det blir spennende å se.... Den måles vel ikke før uke 12 eller noe? Endret 29. desember 2009 av Wings Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 29. desember 2009 Forfatter #98 Del Skrevet 29. desember 2009 Jeg FRYSER sånn..! Fryser mer enn vanlig siste dagene.. Frossen innvendig :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 29. desember 2009 #99 Del Skrevet 29. desember 2009 Med meg sjekka de ikke hjertelyden før i uke 15 Da lå den over 140, det gjør den ofte i begynnelsen, etter den første gangen lå den jevnt på 130, så det stemte på meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 29. desember 2009 Forfatter #100 Del Skrevet 29. desember 2009 Hmmmm.... Blir spennende å se! Jeg tror den var ganske høy på jenta mi, så det er mulig det stemmer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg