angelou Skrevet 14. desember 2009 #41 Del Skrevet 14. desember 2009 Innom og litt for gravide Wings Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 14. desember 2009 #42 Del Skrevet 14. desember 2009 Gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #43 Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) Håper du har lykken med deg denne pp'en Zia Jeg føler det går TREEEEEGT! AHA Pupsi, da er det jo LITT enklere for deg! Gooode angelou! Krysser fingrene for to blå for deg! Tusen takk Småkjekset! Koselig du stikker innom Åååå..Arhh.. Vi er invitert til et vennepar på nyttårsaften.. Hadde jo IKKE lyst å fortelle hemmeligheten allerede.. Hmmmmm.. Endret 15. desember 2009 av Wings Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #44 Del Skrevet 15. desember 2009 HJELP jeg er skikkelig OPPBLÅST! :gjeiper: Ser ut som jeg er 4 mnd på vei allerede! Nå er det Idag skal jeg handle julegaver, håper å bli ferdig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redlady Skrevet 15. desember 2009 #45 Del Skrevet 15. desember 2009 HJELP jeg er skikkelig OPPBLÅST! :gjeiper: Ser ut som jeg er 4 mnd på vei allerede! Nå er det Idag skal jeg handle julegaver, håper å bli ferdig! Kjenner til å være oppblåst, ja! Fikk litt sjokk da jeg så meg i speilet i dag. Men litt fint også Så flink du er med ! Er det noen som kommer til å fatte mistanke, eller har du plantet en tanke om å klare å slutte før julen? Lykke til med julegave Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #46 Del Skrevet 15. desember 2009 Ja koselig med mage men vil ikke noen skal legge merke til den Redlady Jeg har snakket mye om å slutte ja, men uansett, hun jeg røyker med vet det allerede, vi er ganske close Ha en fin tirsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 15. desember 2009 #47 Del Skrevet 15. desember 2009 Jeg vil og være oppblåst (Og gravid da selvsagt, hvis ikke blir jeg jo bare feit uten grunn....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #48 Del Skrevet 15. desember 2009 Du skal bli oppblåst veldig snart Zia Jeg hååååååper og tror du vil vente en liten spire i september.. Åååå jeg er rastløs... Denne dagen går så SENT! Røyksugen også ... Men, kan ikke klage ettersom jeg har en fantastisk skatt i magen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 15. desember 2009 #49 Del Skrevet 15. desember 2009 Så flink du er med røykeslutt Wings! Kjempebra Ja jeg kjenner til den oppblåstheten, kjære vene.. Ser ofte megagravid ut om kvelden, og så er magen flat igjen om morgenen. Jeg orker nesten ikke gå i vanlige bukser lengre, helst bare joggebukse eller tights som ikke strammer rundt magen. Jeg har kuttet ut kullsyreholdige drikker, føler det hjelper litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #50 Del Skrevet 15. desember 2009 Urk ja... jeg sliiiter med røykeslutten, men kommer aldri til å ta meg et trekk så lenge jeg er gravid! Ja den oppblåstheten... at det går an! Godt det blir bedre i 2.trimester! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #51 Del Skrevet 15. desember 2009 Sånn er jeg idag: :søvn: Senere skal jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 17. desember 2009 Forfatter #52 Del Skrevet 17. desember 2009 Snart helg! Den blir rolig... Eneste planen er å lage pepperkaker Formen er på topp! 4 uker og 3 dager.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 18. desember 2009 Forfatter #53 Del Skrevet 18. desember 2009 Sååå 'stor' er spiren denne uken http://www.babycenter.com/slideshow-baby-s...1261120785600_1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 18. desember 2009 Forfatter #54 Del Skrevet 18. desember 2009 Tok en CB ukeindikator idag, rart.. Lurer på hvor korrekte de er? Den viste 3+, som skal bety 5 uker på vei eller mer. Trodde jeg ikke var mer enn 4 uker? (5 på mandag...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 18. desember 2009 #55 Del Skrevet 18. desember 2009 Kan jo hende du hadde EL litt tidligere, eller at egget festet seg tidlig og dermed har rukket å produsere mye Hcg Og det kan jo tyde på det siden du fikk positiv test så tidlig også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 18. desember 2009 Forfatter #56 Del Skrevet 18. desember 2009 Åå jeg håper jeg er lengre på vei enn jeg tror angelou Har du en fin lørdagskveld? Håper du blir naboen min snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 18. desember 2009 #57 Del Skrevet 18. desember 2009 Eller kanskje det er tvillinger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 18. desember 2009 #58 Del Skrevet 18. desember 2009 Jeg har en fin lørdagskveld - i morgen Har du begynt med ammetåka enda eller? Håper også jeg blir naboen din snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 19. desember 2009 Forfatter #59 Del Skrevet 19. desember 2009 Pupsi! Ja det kunne blitt mer travelt enn vi tenkte! Ooops.. litt fjern ja, sover litt dårlig om nettene, mye oppe på do :gjeiper: Håper testen din blir positiv denne gangen! Her snør det idag! Koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 19. desember 2009 #60 Del Skrevet 19. desember 2009 Tenk om du venter tvillinger som Pupsi foreslår Håper du har en fin helg, og koser deg som Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg