Gå til innhold

Vogn/trill på flyreise

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal i januar fly hjem til Norge fra England. Vår sønn vil da være nesten 8mnd gammel. Da jeg reiste sist hadde jeg han bare i ringslynge og han sov godt, men nå begynner han å bli stor og tung og skulle mye heller hatt tilgang til an trille som han kan ligge å sove i når vi har mellomlandinger. Har nesten 4 timer på værnes.

Det jeg lurer på er... er det mulig å ta med seg en trille som håndbagasje? Da jeg reiste sist så jeg mange med barn i trille gjennom sikkerhetskontrollen og de satte trillen igjen utenfor flyet tror jeg? Er det noen begrensning hvor stor den kan være? Noen som har en å anbefale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi fikk ha med ei lita trille som håndbagasje da vi reiste utenlands i fjor sommer. Utrolig kjekt på flyplasser.

Vi fikk beskjed om at de måtte se an hvor god plass de hadde. Det ble ikke noe problem.

Skrevet
Vi fikk ha med ei lita trille som håndbagasje da vi reiste utenlands i fjor sommer. Utrolig kjekt på flyplasser.

Vi fikk beskjed om at de måtte se an hvor god plass de hadde. Det ble ikke noe problem.

Hvilken trille hadde dere? Satte dere den igjen utenfor flyet og fikk tilgang til den ved mellomlanding?

Skrevet

noen triller er små nok til å bli med på flyet.

ellers er det mange flyplasser som har triller stående til utlån.

Da vi reiste med vår 8mnd gamle baby hadde jeg henne bare i meitai

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...