Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2009 #1 Skrevet 9. desember 2009 Jeg bruker falske øyevipper, men de holder utrolig dårlig.. har prøvd h&m limet og duo.. lurer på om det er farlig å bruke neglelim? Da holder dem hvertfall;) Noen som har erfaringer om hvilket lim som er best?
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2009 #2 Skrevet 9. desember 2009 Unnskyld meg......Men jeg tror ikke du skal prøve det der, med mindre du vil risikere å røske av dine egne vipper når du skal fjerne de falske.
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2009 #3 Skrevet 9. desember 2009 Du kan jo prøve neglelakk som eyeliner i samme slengen. Det blir sikkert bra.
Perledrøm Skrevet 9. desember 2009 #4 Skrevet 9. desember 2009 NEINEINEI!!! Er du gal?? Bruker du limet riktig? Venter du i 30 sekunder fra du tar på limet til du setter vippene på plass? Limet skal ha en klissete hinne før du fester vippene. (Jeg håper du tuller altså) Og hvordan hadde du tenkt til å fjerne neglelimet? Gni neglelakkfjerner i øynene?
MiniMuffin Skrevet 9. desember 2009 #5 Skrevet 9. desember 2009 UUUÆÆÆÆ. nei nei nei. Aldri aldri aldri!!!
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2009 #7 Skrevet 9. desember 2009 Måtte smile litt for meg selv før jeg begynte å lese kommentarene her.. visste"er du gaaaaaaaaaaal??!" kom:) Jeg tuller vel litt halveis, men hvordan faen skal jeg få dem til å sitte da???! Blir så frustert at tanken på å bruke noe virkelig sterkt noe frister sinnsykt! Og til kommentaren lenger oppe, så fester jeg ikke vippene på mine egne:P
SouthernStar Skrevet 9. desember 2009 #8 Skrevet 9. desember 2009 Du må hvertfall ikke finne på å falle for fristelsen til å lime dem fast med noe annet enn det som er ment for det. Les hva Perledrøm sier om saken, hun har peiling på dette.
Perledrøm Skrevet 9. desember 2009 #9 Skrevet 9. desember 2009 Måtte smile litt for meg selv før jeg begynte å lese kommentarene her.. visste"er du gaaaaaaaaaaal??!" kom:) Jeg tuller vel litt halveis, men hvordan faen skal jeg få dem til å sitte da???! Blir så frustert at tanken på å bruke noe virkelig sterkt noe frister sinnsykt! Og til kommentaren lenger oppe, så fester jeg ikke vippene på mine egne:P Hva mener du? Fester du vippene på andre? Eller .. ? :klø: Da er det ikke så farlig med giftig lim, si
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2009 #10 Skrevet 9. desember 2009 Hva mener du? Fester du vippene på andre? Eller .. ? :klø: Da er det ikke så farlig med giftig lim, si Fester du løsvipper på dine egne vipper du da:P? Trodde de skulle festes kant til kant jeg;)Kanskje defor folk får de til å sitte bra fordi de fester de på selve vippene:P?
Perledrøm Skrevet 9. desember 2009 #11 Skrevet 9. desember 2009 Fester du løsvipper på dine egne vipper du da:P? Trodde de skulle festes kant til kant jeg;)Kanskje defor folk får de til å sitte bra fordi de fester de på selve vippene:P? Nei, det gjør jeg nok ikke Da hadde jeg vært vippeløs.
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2009 #12 Skrevet 9. desember 2009 Nei, det gjør jeg nok ikke Da hadde jeg vært vippeløs. Men hvordan lim bruker du? Duo skal være en av det mest solgte vippelimene! Er redd jeg mister dem på byen.. det hadde vært kriiise:/ hehe..
peanut_juice Skrevet 9. desember 2009 #13 Skrevet 9. desember 2009 H&M limet er jo dritt. Dra på Vita og kjøp det de har der. Det funker.
Perledrøm Skrevet 9. desember 2009 #14 Skrevet 9. desember 2009 Men hvordan lim bruker du? Duo skal være en av det mest solgte vippelimene! Er redd jeg mister dem på byen.. det hadde vært kriiise:/ hehe.. Jeg bruker Duo, den blanke typen. Jeg har aldri opplevd at de har falt av. Duo er så bra at jeg aldri har hatt behov for å teste andre typer.
pittie Skrevet 10. desember 2009 #15 Skrevet 10. desember 2009 H&M limet er jo dritt. Dra på Vita og kjøp det de har der. Det funker. H&M funker fjell på punktvippene mine. En hel rems? njeeeh, da hadde de nok løsnet kvikt.
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2009 #16 Skrevet 10. desember 2009 Jeg bruker Duo, den blanke typen. Jeg har aldri opplevd at de har falt av. Duo er så bra at jeg aldri har hatt behov for å teste andre typer. Da må jeg gjøre noe feil.. kanskje jeg tar på for mye? altså de sitter en dag, men så fort jeg feller en liten tåre (ler så jeg griner feks) Ligger vippene på brystkassa mi!
SouthernStar Skrevet 10. desember 2009 #17 Skrevet 10. desember 2009 Da må jeg gjøre noe feil.. kanskje jeg tar på for mye? altså de sitter en dag, men så fort jeg feller en liten tåre (ler så jeg griner feks) Ligger vippene på brystkassa mi! De sitter en dag? Er ikke det meningen at de skal sitte en dag/kveld da?
Perledrøm Skrevet 10. desember 2009 #18 Skrevet 10. desember 2009 Med Duo sitter vippene til jeg røsker de av selv. Limet er da ikke vannløselig? Hvis du ikke har noen snodige stoffer i tårene dine da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå