Gjest Tristessa Skrevet 25. august 2003 #1 Skrevet 25. august 2003 Jeg har vært syk i et par dager nå, og føler meg mildt sagt skral. Feberen leker berg-og-dalbane, bihulene er tette og hodet er tungt. Har til nå prøvd å la det gå sin gang, og har ligget til sengs og knasket Repsils. Men jeg blir ikke det spor bedre! Noen som har noen råd?
Gjest Anonymous Skrevet 26. august 2003 #2 Skrevet 26. august 2003 Hei du Ta masse masse solhatt! Drikk ingefær te (fersk ingefær, skjær i biter, la skallet være på, ha i litt sitron og bittelitt honning) Ta c-vitaminer! Så høye doser som mulig! Minst 1000 mg hver dag! Spis frukt og grønt Lykke til!
Gjest GreenSky Skrevet 27. august 2003 #3 Skrevet 27. august 2003 Ikke glem hvitløk, det er også bra for imunforsvaret!
lillesol20 Skrevet 27. august 2003 #4 Skrevet 27. august 2003 Ligg i senga, stå bare opp for å gå på do. Ha oppe vindu slik at det ikke blir for varmt. Pakk deg inn i ullteppe. Drikk MYE vann. Husk å spise. Sov mye. Og hvis feberubehaget blir for sterkt, ta en Paracet. God bedring da!
Gjest Virvel Skrevet 27. august 2003 #5 Skrevet 27. august 2003 Litt mer generelle råd da, men likevel: Kjøp deg nesehorn og skyll nesa med saltvann. Det løser opp snørr og får ut masse guffe. Er også kjempefint å forebygge med, og uunnværlig i pollensesongen. :D Og hvis du kjenner at noe begynner å skurre nedi halsen - gurgle med Corsodyl (bakteriedrepende) et par ganger om dagen.
Gjest Tristessa Skrevet 27. august 2003 #6 Skrevet 27. august 2003 Takk for gode råd så langt! Skal til legen litt senere i dag - selv om jeg ikke vil er nok det det aller lureste. Det kan jo tross alt være noe litt uhumskt, jeg har jo ikke vært så dårlig på mange år. *hater fastlege, liker å være frisk*
Gjest Dolphina Skrevet 27. august 2003 #7 Skrevet 27. august 2003 Jeg sverger til alternativt! Var syk sist uke, fikk en behandling med kopping og akupunktur og så ble alt bra igjen! Anbefales!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå