Gå til innhold

Mascara tilsvarende Max Factor False Lash

Anbefalte innlegg

Skrevet

...ja, det lurer jeg på!

False Lash Effect drysser veldig på meg, men jeg liker konsistensen og børsten. Pris er ikke så veldig viktig, men tipper det over 250-270kr så bør den virkelig være god.

Hvilke alternativer finnes det? Viktigste er i grunn gummibørste med mange tagger og at den gir volum. Bruker sånn til vanlig Lancome Hypnose, men er alltid fint å ha et alternativ!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg lurer på hva folk snakker om når de sier at mascaraen drysser? Det er noe jeg aldri har opplevd, og jeg har prøvd en del forskellige mascaraer. Syns også det er merkelig at en marcara sitter fint på noen, og drysser på noen andre. Har du hatt den for lenge, slik at den har blitt tørr? Ikke frekt ment, syns bare det er merkelig med alle disse dryssende marcaraene :P Jeg bruker Max Factor False Lash og har aldri opplevd noe dryssing... :)

Endret av Heidie
Skrevet

Diorshow Iconic er ganske lik, og drysser ikke. Den er til gjengjeld dyr, og litt vanskelig å fjerne. Min favorittmascara med gummibørste er og blir den aller første som kom, nemlig Max Factor Masterpiece, den gullfargede. Fullpris ca 120-130 kroner, men "alltid" på tilbud et eller annet sted. Ellers har jeg prøvd Chanel (drysser), Maybelline (ubeskrivelig dårlig), YSL Everlong (grusom børste, drysser)....

Skrevet
Jeg lurer på hva folk snakker om når de sier at mascaraen drysser? Det er noe jeg aldri har opplevd, og jeg har prøvd en del forskellige mascaraer. Syns også det er merkelig at en marcara sitter fint på noen, og drysser på noen andre. Har du hatt den for lenge, slik at den har blitt tørr? Ikke frekt ment, syns bare det er merkelig med alle disse dryssende marcaraene :P Jeg bruker Max Factor False Lash og har aldri opplevd noe dryssing... :)

Den er kanskje tre uker gammel, og har drysset siden dag en. Dryssing er at det detter av masse små biter som legger seg under og i øynene og gir en lett panda-look kombinert med sviende øyne (særlig for oss kontaktlinsebrukere). Jeg har aldri en mascara lenger enn tre måneder, og har knapt opplevd dryssende mascaraer før. Så hvorfor denne drysser på meg, ja, si det?

Kanskje jeg skal prøve Max Factor Masterpiece, evt Chanelmascaraen (hadde den første med gummibørste fra Chanel, den var ganske ok, husker jeg).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...