sebra Skrevet 9. desember 2009 #1 Skrevet 9. desember 2009 la oss si dere har barn og er veldig etablerte med hus osv... det ene alternativet er å bli singel, mens det andre er og fortsette å være sammen en mann som er utro mot deg.utenom utroskapen så har dere det veldig fint , og du vet han elsker deg, og han er bra far osv... så hva hadde du valgt? jeg bare lurer på hvordan folk tenker om dette.
Gjest Marlo Skrevet 9. desember 2009 #2 Skrevet 9. desember 2009 Jeg og sambo har pratet om dette faktisk. Han er ikke utro altså, men om vi hadde mistet følelsene for hverandre så utroskap hadde vært lokkende, så hadde vi gått fra hverandre, men bodd sammen som venner.
sebra Skrevet 9. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. desember 2009 men tror du ikke det hadde blitt utrolig vanskelig hvis dere skulle date andre?
Gjest Marlo Skrevet 9. desember 2009 #4 Skrevet 9. desember 2009 men tror du ikke det hadde blitt utrolig vanskelig hvis dere skulle date andre? Nei det tror jeg ikke, men man skal vel aldri si aldri. Av natur er både jeg og han veldig enkle når det kommer til slikt, er et forhold over og vi bare skal være venner - ja så er vi det. Sier ikke at man bare kan skru av følelsene for hverandre, og vi kommer alltid til å være glade i hverandre, men har vi begge blitt enige om å ikke være sammen, så godtar vi det.
Cata Skrevet 9. desember 2009 #5 Skrevet 9. desember 2009 Hm, for mitt vedkommende tror jeg kanskje det ville kommet an på hvor ofte han var utro. Dessuten forutsetter jeg at alt annet hadde vært temmelig nær 100% perfekt mellom oss (hvordan det i praksis kan være tilfelle når en er utro er et helt annet spørsmål ) Vel, jeg skal ikke se bort fra at jeg faktisk hadde valgt å bli hvis utroskapen hadde vært med forskjellige kvinner og sånn en gang i halvåret, men hadde han hatt en fast elskerinne som han tilbragte tid med hver uke så ville jeg nok pakket koffertene og gått - uansett hvor fint vi hadde det ellers.
Gjest Bianca26 Skrevet 9. desember 2009 #6 Skrevet 9. desember 2009 la oss si dere har barn og er veldig etablerte med hus osv... det ene alternativet er å bli singel, mens det andre er og fortsette å være sammen en mann som er utro mot deg.utenom utroskapen så har dere det veldig fint , og du vet han elsker deg, og han er bra far osv... så hva hadde du valgt? jeg bare lurer på hvordan folk tenker om dette. SINGEL
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2009 #7 Skrevet 9. desember 2009 Tror nok dere skal prøve før dere svarer så bastant! Nå er ikke min mann eller jeg utro... eller har vært det. Han er en kjempegod pappa og snill mann. MEN vi har mistet følelsene - dvs jeg har mistet følelsene. Vi har nå bodd som venner i 5 år... og det er ikke lett. Jeg er totalt utslitt og har virkelig prøvd. Han gjør virkelig alt for meg altså - men jeg er ikke noe menneske som kan leve i en sånn fasade bare for at vi har et flott hus i rett område osv. Så jeg er på vei ut ja - gleder meg til å få tilbake mitt eget liv
Gjest Bianca26 Skrevet 9. desember 2009 #8 Skrevet 9. desember 2009 Tror nok dere skal prøve før dere svarer så bastant! Nå er ikke min mann eller jeg utro... eller har vært det. Han er en kjempegod pappa og snill mann. MEN vi har mistet følelsene - dvs jeg har mistet følelsene. Vi har nå bodd som venner i 5 år... og det er ikke lett. Jeg er totalt utslitt og har virkelig prøvd. Han gjør virkelig alt for meg altså - men jeg er ikke noe menneske som kan leve i en sånn fasade bare for at vi har et flott hus i rett område osv. Så jeg er på vei ut ja - gleder meg til å få tilbake mitt eget liv Ok det er en ting om han er utro EN gang og ber om tilgivelse og han ikke skal gjøre det igjen, en annen ting er om han er det konstant, eller at han har et forhold med meg pluss en annen dame bak min rygg samtidig. Da ville jeg mye heller vært singel enn å leve med en mann som skal ydmyke meg på den måten. Kunne godt vært venner med han men ville ikke bodd under samme tak. Jeg ville ønsket å få mulighet til å finne en ny jeg også
Gjest Bianca26 Skrevet 9. desember 2009 #11 Skrevet 9. desember 2009 Singel. Udiskutabelt. Jeg hadde ihvertfall ikke holdt sammen med han utelukkende pga barna. Greit nok at man skal gi barna det beste men man skal ikke være slaven til barna sine heller. Pluss en utro far er et dårlig eksempel når det kommer til når barna blir store nok til at de skal etablere egne forhold. Vil de virkelig ha utroskap som et forbilde?
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2009 #12 Skrevet 9. desember 2009 la oss si dere har barn og er veldig etablerte med hus osv... det ene alternativet er å bli singel, mens det andre er og fortsette å være sammen en mann som er utro mot deg.utenom utroskapen så har dere det veldig fint , og du vet han elsker deg, og han er bra far osv... så hva hadde du valgt? jeg bare lurer på hvordan folk tenker om dette. Jeg hadde blitt. Det finnes verre ting enn utroskap. Alt jeg ønsker meg er en mann som elsker meg, så det kravet da var definitivt innfridd!
Gjest Bianca26 Skrevet 9. desember 2009 #13 Skrevet 9. desember 2009 Jeg hadde blitt. Det finnes verre ting enn utroskap. Alt jeg ønsker meg er en mann som elsker meg, så det kravet da var definitivt innfridd! men ville du hatt en som også elsket en annen?
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2009 #14 Skrevet 9. desember 2009 men ville du hatt en som også elsket en annen? Man trenger da ikke elske den man er utro med. Det kan jo være mange forhold på si eller ei fast. Samma for meg så lenge han elsket meg. Kanskje hadde jeg også vært utro (og likevel elsket han). Har aldri møtt en mann i mitt liv som har sagt at han elsker meg. Sterke følelser har de hatt ja, men...til tross for at jeg har manntekke som få.
Gjest Bianca26 Skrevet 9. desember 2009 #15 Skrevet 9. desember 2009 Man trenger da ikke elske den man er utro med. Det kan jo være mange forhold på si eller ei fast. Samma for meg så lenge han elsket meg. Kanskje hadde jeg også vært utro (og likevel elsket han). Har aldri møtt en mann i mitt liv som har sagt at han elsker meg. Sterke følelser har de hatt ja, men...til tross for at jeg har manntekke som få. om han ikke elsker dama han er utro med så gjør vel ikke det saken stort bedre gjør det vel. Og om han er utro, hvor mye elsker han deg egentlig på en skala?
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2009 #17 Skrevet 9. desember 2009 om han ikke elsker dama han er utro med så gjør vel ikke det saken stort bedre gjør det vel. Og om han er utro, hvor mye elsker han deg egentlig på en skala? Det får han selv svare på. Selv tror jeg nok ikke jeg ville ha vært utro med min siste interessante mann nettopp fordi ingen andre vekker min interesse her og nå!
Gjest Bianca26 Skrevet 9. desember 2009 #18 Skrevet 9. desember 2009 Det får han selv svare på. Selv tror jeg nok ikke jeg ville ha vært utro med min siste interessante mann nettopp fordi ingen andre vekker min interesse her og nå! Høres fryktelig trist ut. For meg er en utro mann totalt uinteressant. Utroskap = turnoff
Gjest salma Skrevet 9. desember 2009 #20 Skrevet 9. desember 2009 Sant å si så hadde jeg nok forsøkt å tilgi en tabbe i fylla. Gjentakende utroskap = brudd. Jeg skulle ønske jeg var tøff nok til å ha et åpnere forhold dersom han hadde behov for det, men jeg har ikke lyst til å dele ham med noen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå