Gå til innhold

Han ba meg om å velge mellom han og vennina!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har store problemer, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre..Samboern min hater bestevennina mi til døden. han liker ikke dt at ho kommer og besøker meg,snakker med meg. han mener at ho er en dårlig innflytelse på meg. for ikke så lenge sia var ho utro mot samboern hennes, og mista han. så ble ho sammen med han ho var utro med, men det funka ikke. etter det så bestemte ho for å være en call girl( et finere ord for prostitusjon). også slutta ho fordi x ba henne om å slutte, etter den gangen så har de prøvd å fikse ting, og se om de kan bli sammen igjen..

og jeg vet at ho sliter jævlig med depresjon, og angrer for det ho gjorde..hun elsker virkelig x sin, og vil gjøre alt for å få han tilbake, men han klarer ikke å tilgi og glemme..og det eneste jeg kan gjøre er å være der for henne. vi har vært bestevenner helt siden ungdomsskolen, og ho er faktisk den eneste av alle mine venner som er fortsatt her den dagen i dag. ho får meg i bedre humør når jeg er langt nede, ho er alltid der for meg når jeg trenger henne. og når jeg og samboern først flytta sammen så hjalp ho oss som faen. og nå vil han at jeg skal velge mellom dem 2.

og hvis jeg velger vennina mi så stikker han sin vei sier han. og han klarer ikke å forstå det på min side at jeg ikke kutter ut den eneste personen som har vært der for meg når jeg har trengt henne.

og jeg elsker han, og jeg vil være med han. men vet faen meg ikke hva jeg skal gjøre..han sa det igjen i går at den dagen jeg skal velge mellom dem 2 er nær bare fordi ho kom og trengte noen å snakke med i går.

og han sier det at når hun trenger noe så slipper jeg alt, og ingenting betyr noe enn ho.

men det er jo ikke sant, han er også like mye viktig som hu er, kanskje viktigere. og vi ser hverandre hele tiden, vi jobber til og med sammen 2 ganger i uken..

og hun ser jo meg nesten aldri.

Jeg har virkelig prøvd å gjøre dette letter for han, har til og med sluttet å være med henne mye, og når ho kommer så stikker vi og sitter i bilen hennes, siden jeg vet at han ikke liker henne. men i går så kom han å sa at han tror jeg og hun driver å skjuler noe. at når vi er i bilen hennes så snakker vi om hemmeligheter han ikke vet hva er. og at når jeg kommer inn igjen så virker jeg over lykkelig..

så ja..pliis hjelp meg dere.

jeg vet seriøst ikke hva jeg skal gjøre, el.hvem jeg skal velge:S

p.s sorry for skrive feil:p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette forstår jeg er en vanskelig situasjon for deg. Det er ingen som har rett til å be deg om å ta slike valg. Er det noen spesiell grunn til at kjæresten din misliker venninna di så mye? Har du prøvd å forklare han at det er viktig for deg å bevare vennskapet med henne?

For å være helt ærlig synes jeg typen din høres ut som en skikkelig dust som setter deg i en så vanskelig situasjon. Selv om han er viktig for deg så er det å ha venner minst like viktig.

Skrevet

Velg venninna di du. Typen din viser sykt sjalu adferd som det kan være veldig vanskelig å leve godt med på lang sikt.

Skrevet

Jeg ville aldri valgt noen som ba meg velge.

Skrevet

Ingen har rett til å be deg ta et slikt valg.

Hadde det vært meg som fikk meg som måtte velge mellom venninnen min og kjæresten min, hadde jeg valgt vekk den som ba meg ta et valg.

Skrevet

Ingen som ber deg ta et slikt valg vil deg vel eller oppriktig elsker deg uten baktanker.

Ikke velg ham, ikke stol på en som vil isolere deg på den måten. Hadde han respektert deg, hadde han aldri bedt om dette.

For en mann......

Skrevet

hadde en eventuelt samboer bedt meg velge mellom han og bestevenninden min hadde jeg valgt hu lett.han har ingen rett til å komme og kreve noe sånt , synes det høres ut som han er paranoid som tror dere driver og skjuler noe.

Skrevet

sånn var min x og. helt uten grunn.

jeg valgte venninna mi.

Gjest Supermimz
Skrevet

Er dette mannen du vil være med for resten av ditt liv? Ønsker du å leve samme med en som nekter deg et godt vennskap? Det er ikke ofte vi finner mennesker som vi har så god bølgelengde med som du og din veninne har. Det er sjelden vare.

Din kjæreste virker egoistisk i sin tankemåte, spesielt fordi han plages av at du er lykkelig etter veninnebesøk. Det er veldig destruktivt, og selv om du dumper din veninne nå, hva får deg til å tro at han ikke krever at du avslutter fremtidige vennskap fordi du blir for lykkelig av de??

Han hørest veldig sjalu ut.

Gjest Gjest_P_*
Skrevet

Lett.

Du velger venninna, og er glad for å være kvitt fyren.

Dette kommer jo rett ut av bruksanvisningen for sykelig sjalu hustyranner.

Gjest Bianca26
Skrevet

Mwn hva er det han har imot venninna di da?

Skrevet

Jeg fikk liknende problemstilling for snart 3 år siden, bortsett fra at der gikk hatet begge veier. Min nåværende mann og min bestevenninne som jeg har kjent siden krabbestadiet, kom i en skikkelig krangel en gang vi var på fest, og sinnet fra denne kvelden satt lenge i. De klarte begge to å si at jeg måtte velge en av dem, både den aktuelle kvelden, og dagene/ukene etterpå.

Jeg sa klart i fra helt fra starten at det ikke fantes aktuelt å velge. De to fikk værsågod finne en måte å skvære opp på, så jeg kunne fortsette å ha begge i livet mitt, uten at det skulle bli pinlig når vi var sammen, eller enda verre at jeg ikke kunne være sammen med begge samtidig på f.eks. bursdager. Jeg sa at hvis de var glade i meg, så klarte de å finne en måte å komme forbi uenigheten på, og at hvis de ikke var interessert i å gjøre det for min skyld, så klarte jeg meg alldeles utmerket uten noen av dem i mitt liv.

Det ville selvfølgelig ikke vært så enkelt, for jeg var jo vanvittig glad i dem begge, men jeg visste også at forholdet til den jeg evt. valgte aldri ville blitt det samme igjen, og at valget jeg måtte tatt hadde påvirket forholdet veldig negativt. Jeg kunne aldri fortsatt et nært forhold med noen som hadde krevd noe sånt av meg, og stått på kravet. Heldigvis viste begge seg å leve opp til mine forventinger, og vel så det. Det skjedde selvfølgelig ikke over natten, men de valgte å komme seg forbi dette fordi de begge var glade i meg, og er i dag ganske gode venner.

Gjest Bianca26
Skrevet
Jeg har store problemer, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre..Samboern min hater bestevennina mi til døden. han liker ikke dt at ho kommer og besøker meg,snakker med meg. han mener at ho er en dårlig innflytelse på meg. for ikke så lenge sia var ho utro mot samboern hennes, og mista han. så ble ho sammen med han ho var utro med, men det funka ikke. etter det så bestemte ho for å være en call girl( et finere ord for prostitusjon). også slutta ho fordi x ba henne om å slutte, etter den gangen så har de prøvd å fikse ting, og se om de kan bli sammen igjen..

og jeg vet at ho sliter jævlig med depresjon, og angrer for det ho gjorde..hun elsker virkelig x sin, og vil gjøre alt for å få han tilbake, men han klarer ikke å tilgi og glemme..og det eneste jeg kan gjøre er å være der for henne. vi har vært bestevenner helt siden ungdomsskolen, og ho er faktisk den eneste av alle mine venner som er fortsatt her den dagen i dag. ho får meg i bedre humør når jeg er langt nede, ho er alltid der for meg når jeg trenger henne. og når jeg og samboern først flytta sammen så hjalp ho oss som faen. og nå vil han at jeg skal velge mellom dem 2.

og hvis jeg velger vennina mi så stikker han sin vei sier han. og han klarer ikke å forstå det på min side at jeg ikke kutter ut den eneste personen som har vært der for meg når jeg har trengt henne.

og jeg elsker han, og jeg vil være med han. men vet faen meg ikke hva jeg skal gjøre..han sa det igjen i går at den dagen jeg skal velge mellom dem 2 er nær bare fordi ho kom og trengte noen å snakke med i går.

og han sier det at når hun trenger noe så slipper jeg alt, og ingenting betyr noe enn ho.

men det er jo ikke sant, han er også like mye viktig som hu er, kanskje viktigere. og vi ser hverandre hele tiden, vi jobber til og med sammen 2 ganger i uken..

og hun ser jo meg nesten aldri.

Jeg har virkelig prøvd å gjøre dette letter for han, har til og med sluttet å være med henne mye, og når ho kommer så stikker vi og sitter i bilen hennes, siden jeg vet at han ikke liker henne. men i går så kom han å sa at han tror jeg og hun driver å skjuler noe. at når vi er i bilen hennes så snakker vi om hemmeligheter han ikke vet hva er. og at når jeg kommer inn igjen så virker jeg over lykkelig..

så ja..pliis hjelp meg dere.

jeg vet seriøst ikke hva jeg skal gjøre, el.hvem jeg skal velge:S

p.s sorry for skrive feil:p

Jeg synes ikke du skal være nødt til å velge mellom dem. Det blir for dumt. Ok hun har gjort mange feil tydeligvis, men høres jo ut som hun prøver å få orden på livet sitt utfra det du skriver.

Om typen din tror du skal begynne å gjøre samme feil bare fordi du er venner med henne da er det jo han som har problemer med å stole på deg da, og det uten grunn. Høres ut som det er han som er problemet her. Du får snakke ut med han om dette og om han ikke lytter til deg, så får han gå. Det er min mening

Gjest Gjest_ida_*
Skrevet

at han ber deg om å velge mellom han og bestevennina de er helt idiotisk! han kan ikke kreve noe sånt. han virker veldig egoist spørr du meg. jeg hadde samme problem med exen min. han ba meg om å velge mellom han og vennina mi. jeg valgte vennina mi. hvis han tvinger deg til å velge så burde du velge bestevennina de. gutter kommer og går. det fins mange fisk i havet. men å finne en god vennine som man kan stole på er ikke lett. jeg kunne aldri klart å leve uten bestevennina mi. ikke la en fyr komme mellom dere og ødelegge vennskapet!! det er ikke verdt det.

Skrevet

For en dust.

Velg venninna di og se hva han gjør. Går han så er han jo ikke bra for deg uansett - hva om du velger han? Hva blir det neste ultimatum da?

Det er vel ikke slik at han er nødt for å omgås med henne? Dette er jo noe du kan gjøre når han ikke er med/tilstede?

Skrevet

Det er et wormhole, eller ormehull på norsk. Eller så er det en portal til en annen dimensjon.

Skrevet

Min regel er og vil alltid være: Den som stiller et slikt ultimatum er den som blir valgt bort.

Skrevet

velg vennina de å se hva han gjør ja. går han virkelig fra deg så er han IKKE noe å samle på! da kan du finne deg noe bedre :) en som ikke ber deg om å velge

Skrevet
Det er et wormhole, eller ormehull på norsk. Eller så er det en portal til en annen dimensjon.

Den var visst postet feil.

Skrevet

Lar du ham stille ultimatum allerede nå, så er jeg redd for hva han kommer til å kreve seinere.

Skal ikke spille noen rolle, hun er en god venninne for deg. Han unner deg ikke å ha henne fordi han selv har problemer med henne.

Nei, jeg hadde sagt klart ifra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...