Mamoli Skrevet 9. desember 2009 #1 Skrevet 9. desember 2009 Hei! Føler vinteren sliter hardt på utseende nå om dagen, til tross for at jeg tar litt sol og har en OK brunfarge. Jeg trenger rett og slett litt glød! Er det noen som har noen tips? Kanskje på en bra fuktighetskrem som har en glødende effekt, eller en blush (gjerne krem-aktig)? Solpudder er jeg ikke så fan av nå på vinteren. :-)
Gjest Gjest_Hanne_* Skrevet 9. desember 2009 #2 Skrevet 9. desember 2009 Jeg er veldig glad i "Peachtwist" fra Mac!
Mamoli Skrevet 9. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. desember 2009 Jeg er veldig glad i "Peachtwist" fra Mac! Takk for svar. Det skal helt klart sjekkes ut. Vet du hvilke butikker som fører Mac produkter?
Emeralda Skrevet 9. desember 2009 #4 Skrevet 9. desember 2009 Takk for svar. Det skal helt klart sjekkes ut. Vet du hvilke butikker som fører Mac produkter? Mac finner du på glassmagasinet i oslo, på gardermoen i tax freebutikken, på kløverhuset i bergen og i stavanger. min favoritt er nars "orgasm" blush. finnes på ebay
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå