Gjest Utlogget bruker Skrevet 9. desember 2009 #1 Skrevet 9. desember 2009 Hei jenter! Jeg vet at kjære får ps3 til jul, og tenkte derfor å gi han en kickstart i spillsamlingen. Jeg har allerede kjøpt et skytespill til han fordi jeg vet han liker sånt. Men så lurte jeg på om noen her har noen tips til morsomme adventure spill hvor man kan spille sammen? Jeg drar selvfølgelig sammenligninger til WoW siden jeg har spilt det før. Jeg ser altså etter noe som "kan ligne på WoW" i den forstand at i wow kan man jo være en group som løper rundt sammen og løser oppgaver. Noen som vet om noen vanlige ps3 spill hvor dette er mulig? Hilsen -utlogget fordi sambo også snoker rundt på kg fra tid til annen-
Max Magnus Skrevet 9. desember 2009 #2 Skrevet 9. desember 2009 (endret) Hei jenter! Jeg vet at kjære får ps3 til jul, og tenkte derfor å gi han en kickstart i spillsamlingen. Jeg har allerede kjøpt et skytespill til han fordi jeg vet han liker sånt. Men så lurte jeg på om noen her har noen tips til morsomme adventure spill hvor man kan spille sammen? Jeg drar selvfølgelig sammenligninger til WoW siden jeg har spilt det før. Jeg ser altså etter noe som "kan ligne på WoW" i den forstand at i wow kan man jo være en group som løper rundt sammen og løser oppgaver. Noen som vet om noen vanlige ps3 spill hvor dette er mulig? Hilsen -utlogget fordi sambo også snoker rundt på kg fra tid til annen- Bumper denne. Ser også etter oppgavespill hvor jeg eventuelt kan drepe litt når jeg har tid... EDIT: Når jeg tenker meg om så kommer Heavy Rain i løpet av 1. kvartal 2010. Det ser ut til å bli et veldig spennende spill hvor alt du gjør får konsekvenser. Dør du i spillet er det over og ut - ingen flere liv eller energy-packs for å bli bra igjen. Endret 9. desember 2009 av Max Magnus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå