LystPaBaby Skrevet 9. desember 2009 #1 Skrevet 9. desember 2009 Såg på bussen en gang at en jente hadde et fotoalbum med bilder av mamma, pappa besteforeldre osv. Det var utformet som en slik myk "tyggbar" og bøyelig vanlig barnebok med bilder i. Bildene tror eg låg trygt inni en slags plastfolder. Så nå er eg på jakt etter en slik, til min nevø. Noen som har sett noe slikt? På nett evt? Har trålet bokhandlere og lekebutikker. Finner ikke.
Gjest bollan Skrevet 9. desember 2009 #2 Skrevet 9. desember 2009 Såg på bussen en gang at en jente hadde et fotoalbum med bilder av mamma, pappa besteforeldre osv. Det var utformet som en slik myk "tyggbar" og bøyelig vanlig barnebok med bilder i. Bildene tror eg låg trygt inni en slags plastfolder. Så nå er eg på jakt etter en slik, til min nevø. Noen som har sett noe slikt? På nett evt? Har trålet bokhandlere og lekebutikker. Finner ikke. Har ikke svar, men jeg lurer på det samme! Visste ikke engang at det fantes noe slikt, men høres supert ut da!
LystPaBaby Skrevet 9. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. desember 2009 Det er genialt for min nevø, for de bor langt borte fra besteforeldre og onkler og tanter. På den måten vil de kunne se kjente fjes når de selv vil. Bilder o.l er jo alltid interessant for en liten tass :D
LystPaBaby Skrevet 10. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 10. desember 2009 Ingen som vet? Sliter snart ut Google...
Yummy_Mummy Skrevet 10. desember 2009 #5 Skrevet 10. desember 2009 Jeg har kjøpt noen sånne på "billigbutikker". Max20 eller Europris mener jeg å huske, men det kan ha vært andre butikker av samme type. Men ideen var veldig god, dumt jeg har kastet de jeg har. Kanskje en ide å gå på jakt etter et sånt til neste mann. ;-)
LystPaBaby Skrevet 10. desember 2009 Forfatter #6 Skrevet 10. desember 2009 Aiai. Da skal disse butikkene sjekkes ut. Supert. Takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå