Gå til innhold

Lille A, store/lille ii og meg

iingvild

Anbefalte innlegg

Tja, nå er den ikke i hus, men i boks! ;) Den er fortsatt i Trondheim, og vi tar den nok ikke med oss på toget nedover. Så da tar "svigers" den med nedover når de hilser på nurket for første gang. De kaster seg nok i bilen med en gang det er noe på gang! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med vognkjøp!! Det er stas med den første vogna! Vi hadde den i stua fra oktober/november og fram til L ble født i februar (enda vi hadde to ledige soverom og en hel kjeller vi kunne ha satt den i imens) :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På vei til huset, da. ;)

Jepp, artig er det uansett. Vi fikk 5000kr av hvert besteforeldrepar, så pengene fra Trondheim gikk altså med til vogn.

Gratulerer med vognkjøp!! Det er stas med den første vogna! Vi hadde den i stua fra oktober/november og fram til L ble født i februar (enda vi hadde to ledige soverom og en hel kjeller vi kunne ha satt den i imens) :rodme:

:) Vi gleder oss til å se vogna i Trondheim rundt 24. oktober.

Gratulerer med vogn :smilbla:

Hadde Simovogn med førstemann og var fornøyd med den.

Jepps. Vi bor så nære skogen, så kommer sikkert til å gå mye på tur der. Da er det greit med en skikkelig vogn.

Nå er helga i gang. Vi fyrer litt i ovnen og skal kose oss med film.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rekker ikke skrive så mye nå. Vi skal suse opp på hytta og kose oss der resten av helga. Men tar med pc, så mulig jeg oppdaterer litt der! :)

Koselig med besøk av nye og kjente fjes!

:)

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og hilser på en medgravid. Du er ca tre uker lengre enn meg... ;)

Koselig at du tittet innom! :) Jeg hadde opprinnelig termin 10. feb. Så det er nok ikke så stor forskjell!

Takk for pm!

Så flott at det har ordnet seg med vogn, kjempe fin var den ;)

God helg! :nigo:

Bare koselig! :)

Gratulerer med vognkjøp :skya:

Ha ei flott helg :)

Takk, det er godt å være ferdig med det ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er vi på hytta. Min kjære lager mat på kjøkkenet mens jeg slapper av litt. Det blir røsti-poteter, biff, sopp og saus. Nam. :)

Vi har ordnet med litt ved her og gått en liten tur.

Datan min er kaputt, men mamma har heldigvis en pc stående her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: Innom en kjapp tur. Deilig høstvær for tida ja, må være deilig å ha en hytte å reise til når det er sånn som nå. Skulle gjerne hatt hytte vi og, men vi koser oss nå med hus foreløpig. Vi fyrer i peisen og koser oss her og da :)

Ha en fin uke!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for besøk pusla! Kjempe koselig å se at du er innom!

Det er bra å kunne ta en liten snartur på hytta ja. Neste gang blir nok allerede om to uker. Så det er bra. Vi var der til etter middag i går, så tok vi en mega oppvask så kjørte vi tilbake til Oslo. Fint å ha kort vei.

Til helga overtar vi bilen, så da er vi plutselig bileiere! Litt rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med vognkjøp da. Snille besteforeldre som gir dere penger til utstyr :hoppe: Det er så utrolig mye man trenger (eller vil ha) når man venter nummer en. Vogn på tilbud er jo veldig kjekt. Det er ikke billig!

Spennende med 3D UL. Vi var i sandvika på ultralydklinikken og syns vi fikk mye for pengene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går ble den "gamle" laptopen min lagt til hvile for godt på hylla. Pga noen knekte deler inni maskinen, så får jeg ikke strøm inn på den. Rakk å ta ut det jeg skulle ha før batteriet var tomt. Har hatt den siden jeg startet å studere i Trondheim, og like lenge som jeg har skrevet i denne dagboka. Litt rart. Får nå låne pc av samboer, vi får dele på de to han har! ;)

Tirsdagen er unnagjort jobbmessig, og det er bare kosesegbiten som står igjen! Var innom biblioteket i dag og låne litt mer lydbøker. Koselig!

9 arbeidsdager igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...