iingvild Skrevet 18. september 2008 Forfatter #1881 Del Skrevet 18. september 2008 Jeg skrev litt om det i siste innlegget ja. Kontrakten min går ut i slutten av september, så da har jeg ikke jobb. Har ikke søkt noe, siden jeg ikke ser for meg at jeg ville bli ansatt noe sted uansett. Orker ikke jobbe i barnehage eller noe sånt de siste månedene før lille jenta kommer. Vi får klare oss med pengene som kommer inn. Torsdag kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 19. september 2008 Forfatter #1882 Del Skrevet 19. september 2008 Kvelden i går gikk som et sus! Jeg scannet ferdig et album og så var det plutselig sengetid. Sambo er ferdig med vedsaging, så de to motorsagene som har ligget i gangen hele sommer er endelig på loftet. Godt å ha det litt ryddig! Kanskje jeg klarer å lure han til å vaske gulvene i helga? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 19. september 2008 #1883 Del Skrevet 19. september 2008 Men hva gjør du med fødselspermisjon og sånt da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 19. september 2008 Forfatter #1884 Del Skrevet 19. september 2008 Det går som normalt. Har jo ikke fast jobb uansett. Har krav på penger, men hvor fort NAV betaler ut er jeg usikker på. Det står jo mye om at de er forsinket til 1000 fortiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 19. september 2008 #1885 Del Skrevet 19. september 2008 God helg vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Regndråpe Skrevet 19. september 2008 #1886 Del Skrevet 19. september 2008 Det var hyggelig å treffe deg i kveld, iingvild! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fi fi la Belle Skrevet 20. september 2008 #1887 Del Skrevet 20. september 2008 hei hei var koselig å treffe deg i går. selv om det ikke var mulig å få med seg alt som ble sagt rundt bordet.. håper vi sees på flere kg treff klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 20. september 2008 Forfatter #1888 Del Skrevet 20. september 2008 God helg vennen Takk! Det var hyggelig å treffe deg i kveld, iingvild! Det var hyggelig ja! hei hei var koselig å treffe deg i går. selv om det ikke var mulig å få med seg alt som ble sagt rundt bordet.. håper vi sees på flere kg treff klem Det er ikke lett nei. Hyggelig å treffe deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 20. september 2008 Forfatter #1889 Del Skrevet 20. september 2008 En ny lørdag som skal brukes til masse ufornuftig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 20. september 2008 #1890 Del Skrevet 20. september 2008 Håper du koste deg i går - det gjorde jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 20. september 2008 #1891 Del Skrevet 20. september 2008 Gratulerer så mye med en liten prinsesse i magen! Ha en god lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 20. september 2008 #1892 Del Skrevet 20. september 2008 Det går som normalt. Har jo ikke fast jobb uansett. Har krav på penger, men hvor fort NAV betaler ut er jeg usikker på. Det står jo mye om at de er forsinket til 1000 fortiden. Jeg fikk ikke noe penger fra nav før nesten en måned etter fødselen. Ble noen uker uten lønn det HA EI FORTSATT FORTREFFELIG HELG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 20. september 2008 #1893 Del Skrevet 20. september 2008 Huuuuurrraaaa for 21 uker *venter spent på magebilder* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 21. september 2008 Forfatter #1894 Del Skrevet 21. september 2008 Håper du koste deg i går - det gjorde jeg! Det var hyggelig ja! Gratulerer så mye med en liten prinsesse i magen! Ha en god lørdag! Takk! Det blir stas ja! Jeg fikk ikke noe penger fra nav før nesten en måned etter fødselen. Ble noen uker uten lønn det HA EI FORTSATT FORTREFFELIG HELG Det jeg kan tenke meg ja. Det går jo med litt penger når man skal kjøpe babyting også! Huuuuurrraaaa for 21 uker *venter spent på magebilder* Om det blir magebilder så blir det i bloggen ja. Har tatt bilder en gang i uka helt fra starten. Kan nok legge ut et av de nyeste ja! Jeg går helt i surr med ant uker, nå er jo plutselig lørdag ukeskifte dag. Det er ikke så lett å henge med. Men vi tar fortsatt torsdagsbilder etter fulle uker etter siste mens. Jeg fikk forresten en pakke i går!! -To tilleggspakker til Rollercoaster tycoon 3 -Albummet til Espen Lind -En DVD med "Juno" og "Little Miss Sunshine". -DVD med kortfilmene til Pixar. Bestilte i går også en pakke med tøybleier. Blir spennende å få de! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 21. september 2008 #1895 Del Skrevet 21. september 2008 Så fiiiiiiin gravidmage :rødme: *misunnelig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 22. september 2008 #1896 Del Skrevet 22. september 2008 Goooood morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 22. september 2008 Forfatter #1897 Del Skrevet 22. september 2008 Takk Milla! Koselig! God morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 22. september 2008 #1898 Del Skrevet 22. september 2008 Fint bilde, begynner å få en liten kul nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 22. september 2008 Forfatter #1899 Del Skrevet 22. september 2008 Jepps. Jeg har hatt litt mage hele tiden, men det har ikke vært lille i som har tatt plass. Nå merker jeg litt mer til den lille som er inni der. Hver kveld når vi har lagt oss flytter hun seg for å ligge best mulig. Da dunker og sparker hun masse. Det har vart i 2 uker nå. En herlig slutt på dagen! Formen har ikke vært på topp i dag. Så jeg dro hjem tidlig. Gele i beina og sliten i hodet. Håper det gir seg til i morgen. Det er jo siste uka mi på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 22. september 2008 #1900 Del Skrevet 22. september 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå