Gå til innhold

Lille A, store/lille ii og meg

iingvild

Anbefalte innlegg

Jeg skrev litt om det i siste innlegget ja. Kontrakten min går ut i slutten av september, så da har jeg ikke jobb. Har ikke søkt noe, siden jeg ikke ser for meg at jeg ville bli ansatt noe sted uansett. Orker ikke jobbe i barnehage eller noe sånt de siste månedene før lille jenta kommer. Vi får klare oss med pengene som kommer inn.

:) Torsdag kveld! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kvelden i går gikk som et sus! Jeg scannet ferdig et album og så var det plutselig sengetid. Sambo er ferdig med vedsaging, så de to motorsagene som har ligget i gangen hele sommer er endelig på loftet. Godt å ha det litt ryddig!

Kanskje jeg klarer å lure han til å vaske gulvene i helga? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går som normalt. Har jo ikke fast jobb uansett. Har krav på penger, men hvor fort NAV betaler ut er jeg usikker på. Det står jo mye om at de er forsinket til 1000 fortiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fi fi la Belle

hei hei

var koselig å treffe deg i går. selv om det ikke var mulig å få med seg alt som ble sagt rundt bordet..

håper vi sees på flere kg treff

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg vennen :klemmer:

Takk! :)

Det var hyggelig å treffe deg i kveld, iingvild! :klem:

:) Det var hyggelig ja! :)

hei hei

var koselig å treffe deg i går. selv om det ikke var mulig å få med seg alt som ble sagt rundt bordet..

håper vi sees på flere kg treff

klem

Det er ikke lett nei. Hyggelig å treffe deg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går som normalt. Har jo ikke fast jobb uansett. Har krav på penger, men hvor fort NAV betaler ut er jeg usikker på. Det står jo mye om at de er forsinket til 1000 fortiden.

Jeg fikk ikke noe penger fra nav før nesten en måned etter fødselen. Ble noen uker uten lønn det :(

HA EI FORTSATT FORTREFFELIG HELG :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du koste deg i går - det gjorde jeg! :)

Det var hyggelig ja!

Gratulerer så mye med en liten prinsesse i magen! :klem:

Ha en god lørdag!

Takk! :) Det blir stas ja!

Jeg fikk ikke noe penger fra nav før nesten en måned etter fødselen. Ble noen uker uten lønn det :(

HA EI FORTSATT FORTREFFELIG HELG :klemmer:

Det jeg kan tenke meg ja. Det går jo med litt penger når man skal kjøpe babyting også!

Huuuuurrraaaa for 21 uker :duskedame:

*venter spent på magebilder* :lur:

:) Om det blir magebilder så blir det i bloggen ja. Har tatt bilder en gang i uka helt fra starten. Kan nok legge ut et av de nyeste ja! ;)

Jeg går helt i surr med ant uker, nå er jo plutselig lørdag ukeskifte dag. Det er ikke så lett å henge med. Men vi tar fortsatt torsdagsbilder etter fulle uker etter siste mens.

Jeg fikk forresten en pakke i går!!

-To tilleggspakker til Rollercoaster tycoon 3

-Albummet til Espen Lind

-En DVD med "Juno" og "Little Miss Sunshine".

-DVD med kortfilmene til Pixar.

:)

Bestilte i går også en pakke med tøybleier. Blir spennende å få de!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepps. Jeg har hatt litt mage hele tiden, men det har ikke vært lille i som har tatt plass. Nå merker jeg litt mer til den lille som er inni der.

Hver kveld når vi har lagt oss flytter hun seg for å ligge best mulig. Da dunker og sparker hun masse. Det har vart i 2 uker nå. En herlig slutt på dagen!

Formen har ikke vært på topp i dag. Så jeg dro hjem tidlig. Gele i beina og sliten i hodet.

Håper det gir seg til i morgen. Det er jo siste uka mi på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...