Gå til innhold

Lille A, store/lille ii og meg

iingvild

Anbefalte innlegg

Vi var uten internett store deler av dagen i går, men nå håper jeg get har fikset problemet helt!

Vi var en liten tur ute etter litt rydding, støvsuging og pc spilling.

Det er godt å slappe av etter en uke med litt for mye å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk begge to!

På søndag kunne min kjære også kjenne spark. De begynner å bli rimelig kraftige. Helt utrolig at det går ann å være så liten, men så sterk.

Vi gleder oss til i morgen, men skal nyte dagen i dag også. Det er nemlig sambos bursdag! :) Han fikk gave i dag tidlig, og så blir det litt god mat i ettermiddag!

Jeg var i dårlig form i går kveld (nesten feber og stiv i nakken), er fortsatt stiv i nakken, men håper på å kunne gå på jobb. Det ble derfor ikke til at jeg lagde kaka jeg hadde planlagt i går. Jeg må forte meg å sette ismaskinen i fryseren, slik at vi kan lage is i ettermiddag!! Nam!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åja! Så at noen hadde skrevet "i morgen er det ul" like over midnatt, og tok sjansen på at de bare tenkte "i morgen" fordi de ikke hadde gått og lagt seg enda ;) Lykke til, da!! Blir spennende! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, hvis du har mulighet og et lite minutt til overs hadde det vært artig å fått en sms etter dere har vært på ul. Får ikke sjekket kg idag.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, da misforsto jeg også... Lykke til i morgen, da. ;) Har dere hatt en koselig bursdagsfeiring? :)

Vi har kosa oss masse ja!

Forresten, hvis du har mulighet og et lite minutt til overs hadde det vært artig å fått en sms etter dere har vært på ul. Får ikke sjekket kg idag.......

Skal prøve, ;)

Lykke til på UL i dag :)

Takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var vi hjemme fra ultralyd og en liten shopping runde. Det var godt å få mat i magen etter en sånn lang tur.

Vi var fryktelig spente før vi dro hjemmefra. Vi hadde derfor veldig god tid, siden vi ikke klarte å vente lengre hjemme.

Vi fikk komme inn 5 minutter før den egentlige tiden, så det var jo bra. Sambo tok plass vedsiden av sengen for å titte på skjermen over meg. Det første vi fikk se var hodets struktur med ansikt og det hele. Deretter tittet vi på hjertet og fikk høre hjerterytmen. Jordmoren gikk igjennom alt hun skulle med målinger og kontroll av struktur. Den lille beveget seg mye og jordmoren komenterte at h*n hadde funnet sin favoritt posisjon.

Etter målingene, som alle var innenfor normalene, spurte hun om hun skulle se etter hvilket kjønn den lille er. Vi svarte at ja, det ville vi gjerne. Etter litt titting konkluderte hun at dette måtte være en liten prinsesse! *smelt*

Deretter startet hun å skrive ut litt bilder slik at vi fikk med oss hjem. Det var da litt vanskelig å få henne til å ligge riktig. Men vi fikk med oss 4 rimelig greie bilder hjem.

Terminen hun fikk opp var tidligere enn de jeg har hatt fra før, så nå er jeg plutselig 19 uker og 3 dager på vei.

Ny termin er 2. februar 2009.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flott at alt så bra ut, og koselig at dere fikk vite kjønnet!! Herlig! :hjerte: Hva shoppa dere da? Ikke noe imot å få flyttet terminen den veien, vel? Vi er nesten like langt vi da, jeg er 22 uker i dag. Og kanskje prinsessa deres kommer på L's bursdag, den 5/2 :) Ja, det tipper jeg! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gratulasjoner! :)

Vi var først en tur innom Ikea. Kjøpte noen poser for oppbevaring av klær ++ på loftet, kluter til baby, en liten stekepanne og to nye esker for oppbevaring av DVD'er.

Deretter var vi innom Barnas Hus. Der kjøpte vi en kanin som spilte vuggesang. Så søt!

Etterpå kommer mamma, pappa og min bror for litt kake, is og brownis. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har jo allerede sendt sms med deg, men ville bare få gratulere så mye med en liten prinsesse i magen, her inne også. Det blir koselig vet du, en liten pike :babyjente:

Blir det Ullevål fødeavd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor litt lengre øst i Oslo, så vi var på Ahus i dag. Koselig der. Helt nytt! :) Vi brukte nok nesten 20 minutter på å kjøre. Men det hadde vi nok brukt til Ullevål også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra med alt nytt ja. Syntes det var kjempe koselig der! Veldig lett å finne fram også.

Vi hadde det hyggelig med besøk ja, men jeg var nok fryktelig trøtt. Vi fikk heldigvis lagt oss rundt kl 22.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...